Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sSin

Gavita 1000 in 120x120x200?

Recommended Posts

Beste wf'ers,

 

Is het mogelijk om met mijn huidige setup deze lamp te gebruiken?

 

Setup:

Homebox Silverline XL 120x120x200

G-tools Buisafzuiger 420m3 met fancontroller (klimaat beheersing)

Klima Prima filter 480m3

 

Ook gebruik ik voor mijn huidige 600w lamp een Davin 2 x 600W schakelkast, moet ik voor de gavita een andere kopen?

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk krijg je geen gedoe met de temperaturen, maar in dat geval kan je altijd nog een zwaardere afzuiger pakken. Om de gavita the schakelen zou ik niet een 600w schakelkast pakken, maar deze: Klik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor je snelle reply, aangezien mijn huidige schakelkast 2x 600w is moet 1x 1000w toch lukken als ik het logisch bekijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja geen probleem met die schakelkast , mischien dat je in de zomer even wat aan je afzuiger moet doen maar voor nu is het goed te doen .

 

Raad je wel aan om een scrogg te maken 200 is niet zo hoog .

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai nu ook met een gavita 1000de in en sj 120z120 en heb 1500 afzuiger die oo vok vermogen moet draaien, haal mijn verse lucht wel uit huis..dus als je van binnen aanzuigt gaat em dat niet worden..

 

Ruimte temp waar de tent js staat is 19 graden btw

 

Als je schKelkast over 1 relais loopt wat ik aanneem va. Wel dan is dat iig geen probleem

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik zuig van buiten aan dus dat moet dan wel goed komen in de winter..

 

Ik heb geen idee of de schakelkast op één relais draait maar ik neem toch wel aan van wel toch voor 70,-?

 

De K.O Kush F4 babies zijn al in de smartpots aan het nestelen! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thnx, ik open een deze dagen 'n kweekverslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, ik zuig van buiten aan dus dat moet dan wel goed komen in de winter..

 

Ik heb geen idee of de schakelkast op één relais draait maar ik neem toch wel aan van wel toch voor 70,-?

 

De K.O Kush F4 babies zijn al in de smartpots aan het nestelen! :lol:

 

geen problemen met te koude inlaattemperatuur ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voor minimaal 1500m3 afzuig gaan,als je het vermogen nu niet nodig heb kun je hem lekker dimmen wat weer een hoop geluid scheelt.

en gewoon een 1000w schakelkast halen (better safe than sorry)

 

 

greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alucard

Ik heb hier nog niet over na gedacht ... Goed punt.

 

@Pierr & Greenstuff

Ik ga gewoon rustig opbouwen naar 1150w, mocht er te weinig zuigkracht zijn koop ik simpel direct een grotere. Geluid is niet zo 'n probleem.

 

Over de 1000w schakeldoos, ik neem aan dat Podhead weet waar ie over praat. Anders zou ik in ieder geval niet iets aanraden..

 

Kan iemand mij misschien verduidelijken of het noodzakelijk is een nieuwe schakeldoos te kopen sinds mijn budget nogal klein is?

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1150 is in mijn ogen veels te veel in een 1.2 tentje, 1000W vind ik al erg veel. Dat haal je er niet zo makkkelijk uit. Opbrengst met 1000W en een 1.5 tent is een stuk beter en het is eenvoudiger om het klimaat te beheersen. Aan de andere kant geeft 2x600 een veel uniformer lichtbeeld (eventueel aangevuld met een plasma in het midden ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch heeft Art een leuke ronde neergezet met de 1000watt DE in een 1.2 tentje, ikzelf ga in een 1.2x2.4 tent 2x1000watt De ophangen, weliswaar met 15cm meer hoogte, ik ben benieuwd wat ze gaan doen.

 

Edit: ik heb zelfs in een 2.4x2.4 tent 4x1000watt DE opgehangen, met 2 plasma`s erbij, qua licht ging het prima, de locatie was echter niet geschikt en het klimaat was dus niet beheersbaar.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch ben ik het met Whazzup eens,een grotere tent geeft je makkelijker een kilo.

Ik heb 900gram compacte toppen gehaald en nog wat fluf maar dat komt ook door het soortje amnees,dit is gewoon een brenger.

 

Persoonlijk denk ik dat je met twee IR600watt beter je licht kunt verdelen,ik ga ook voor een grotere(hogere) tent zodra ze op de markt komen.

Ik begin meteen voluit en de laatste weken dim ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks heren, de 1000w was al besteld voordat mij 2x600 is aangeraden dus dan maar met de 1000 :-)

 

Heb sowieso grotere plannen voor later dus kan geen kwaad!

 

Erg bedankt voor de hulp en comments, kweekverslagje word maandag denk ik geopend.

 

Wel zit ik met nog n vraagje.. Ik heb dus 20x K.O Kush van Sannie die morgen uit de spongepots gaan maar ik wil dus enkel 9 vrouwen in 9x25l potten. Mocht ik echt veel meer vrouwen hebben kunnen we dat nog aanpassen met kleinere potten.

 

Hoe kan ik het beste verpotten, en wanneer 12/12? Ik wil graag gaan scroggen!

 

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken hem persoonlijk en is n beetje onbeschofd omdat hij hem speciaal voor mij heeft besteld.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...