Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nutz

opbrengst 1 plant onder 600watt

Recommended Posts

Gobru, zo is dat, ieder zijn meug, geen aandelen, just amazed by it`s possibilities :)

 

Nutz, LEP is de nieuwste technologie, light emmitting plasma, full spectrum growlight, beetje duur nog maar wel top notch.

Metal Halide en HPI hebben ook een wat beter spectrum groeilicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan laar maar lekker gaan Krasi :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus die lamp op de foto die ik poste is een hpi lamp..

 

Interne Reflector set Lamp + Kap van Gavita 600 Watt voor wat zijn deze lampen dan goed?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft iemand ook een linkje naar een topic dat te volgen is waar effectief 1/1 gedraaid is met 1 plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus die lamp op de foto die ik poste is een hpi lamp..

 

Interne Reflector set Lamp + Kap van Gavita 600 Watt voor wat zijn deze lampen dan goed?

 

grtz

 

Afbloeien, de ir lamp is een mooie lamp die iets dichter op het gewas geplaatst kan worden, dit komt omdat de reflector in de bulb zit, een uitwendige reflector houdt meer warmte vast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes ter informatie, in Belgie klopt het inderdaad dat je 1 plant per volwassene mag bezitten 'als deze op natuurlijke wijze groeit' dwz in de tuin of op je vensterbank of iets dergelijks. Onder hps lampen enzo ben je sowieso in overtreding en nemen ze alsnog heel je boeltje mee.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Athys, waar heb je dat gelezen of ken je situaties waarin dit gebeurd is? Ik ben dat hier op het forum al een paar keer tegengekomen maar in die ministriële richtlijn staat nergens iets vermeld over lampen en andere apparatuur.. Je 'mag' 3 gram cannabis of één plant bezitten, enige voorwaarden zijn geen overlast bezorgen (zoals geuroverlast) en geen verzwarende omstandigheden (zoals cannabisbezit op/in de buurt van scholen). 'Mag' betekent dat de laagste vervolgingsprioriteit wordt gegeven, er wordt een vereenvoudigd proces verbaal opgesteld. Dit wordt verwerkt in het politiesysteem maar belandt niet bij het parket. Dit leidt ook niet tot inbeslagnames..

 

Ministriële richtlijn op website trekt uw plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Ik wil even een linkje geven over een topic dat ik heb gestart over de duidelijkheid van de wet in belgie

Visit My Website

Hierin staat waar je zulke vragen kunt stellen en een duidelijk antwoord krijgt.

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, mogen of niet... we doen het toch :) maar als ze een komen kijken en er staan er 24 in 2 tenten, of ze nu groot of klein zijn :) het zijn er 24.

Mss dat ze er lichter overgaan als het er maar 2 zijn :) die weten toch niets over de opbrengst per watt :) die zien gewoon 2 planten en denken dit valt hier allemaal wel nog mee :)

 

Zal de eerste ronde doen met de lampen die ik heb 400 en 600 watt hps eerst wat andere kosten doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een vraagje...

Ik heb nu een 600watt lamp in mijn tent hangen. Kan ik daar nog een 400watt lamp bijhangen? mijn tent is 120x120x180

niet zo hoog, maar kweek toch in scrogg.

Of zou 1000watt beetje veel zijn. Nu het winter is, is de ruimte waar alles staat 14graden, en dit kan enkel maar verlagen de komende maanden.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOG vraagje :lol: zijn alle gefiminiseerde zaden geschikt om zo groot te worden?

 

Ik heb nu 5x medijuana van amsterdamseedsbank

 

http://www.amsterdammarijuanaseeds.com/Med...juana-seeds.php

ofwel zal ik ze alle 5 in 1 tent laten groeien. Maar binnen week of 3 is mijn 2de hok klaar

En zou graag 1 plant per hok zetten in scrogg.

Volgende week zouden er nog andere zaden moeten toekomen

 

dit is de soort waar ik er 5 van heb nu.

http://www.amsterdammarijuanaseeds.com/Med...juana-seeds.php

 

dit is de soort waar ik nog zaden van zal krijgen.

http://weedseedshop.com/wiet-zaden/vrouwel...g-gefeminiseerd

 

 

Graag zou ik de soort die ik heb in 2 grote potten zetten, want ik heb verlopig maar 1 schakelkast, waardoor de uren licht gelijk moeten lopen.

 

 

gtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus die lamp op de foto die ik poste is een hpi lamp..

 

Interne Reflector set Lamp + Kap van Gavita 600 Watt voor wat zijn deze lampen dan goed?

 

grtz

nee, dat is een MH (Metaal Halide) lamp. HPI is een specifiek philips model MH lamp.

 

Met een IR lamp heb je geen kap meer nodig, alleen een afdakje. Daar kun je je oude reflector voor gebruiken (die heeft toch geen ander nut meer) of een apart kapje voor kopen.

 

nog een vraagje...

Ik heb nu een 600watt lamp in mijn tent hangen. Kan ik daar nog een 400watt lamp bijhangen? mijn tent is 120x120x180

niet zo hoog, maar kweek toch in scrogg.

Of zou 1000watt beetje veel zijn. Nu het winter is, is de ruimte waar alles staat 14graden, en dit kan enkel maar verlagen de komende maanden.

 

grtz

Betekent in ieder geval dat je moet gaan bijverwarmen in de donkere periode!! Met dit soort temperaturen zou dat kunnen maar het zal niet 400W meerwaarde hebben op deze oppervlakte en je maakt het jezelf er erg moeilijk mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup:

Ja ik moet bijverwarmen, anders daalt de temp tot 12 of 13 graden. Als ik mijn centrale verwarming gebruik is het iets beter, maar gebruik liever de houtkachel.. enige nadeel dat mijn kweekruimte kouder word, maar daar hebben we onder oplossingen voor :lol: Ik had hier nog een buisverwarmer liggen en heb er een nieuwe thermostaat op gemonteerd. is nu minimum 18graden.

Ik zal eerst eens testen 1 plant met 600watt en proberen de 1 op 1 te halen :) kan dan mss de volgende ronde eens proberen om tijdens de bloei enkele uren per dag die 400watt extra te laten branden.

tnx voor info!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu bezig met 1 x white widow onder een 400 watter wel nog aan het ontkiemen hopelijk komt men dame snel boven de grond :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft iemand wel eens een platte plasma scherm boven zijn plantjes gehangen en dan een film opzetten van de zon.

 

in die oude tv's kon je de pixels zien zitten geel blauw en rood, als kind vond ik dat prachtig om er dicht tegenop te

zitten en te kijken naar die kleine gekleurde spikkeltjes :lol:

 

Ik zeg je dat het werkt!

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

of net minder :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...