Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Prettige feestdagen en een gezond en groen 2013

Recommended Posts

yo fritzl ik wist niet dat ik zo enorm veel invloed had hier op het forum dat ik in mijn uppie heel zo'n topic voor iedereen verknal.........knap van mij...dank voorhet compliment....graag mij vanaf nu met U aanspreken.....!!!

 

ik mag mijn mening geven........zoiets gebeurt wel vaker op een forum.

 

ieder z'n eigen zeg ik toch en ik zeg ook wel positieve dingen, je moet je niet zo snel op de kast laten jagen............

 

gr ejb

 

oja en dit topic heet:

 

Prettige feestdagen en een gezond en groen 2013, Wat vind jij van de feestdagen die komen gaan.......

 

er wordt dus gevraagd naar wat IK VIND, wat WIJ vinden, ik reageer dus gewoon op de vraag, doe niks vaut.....en ik wil overigens voor niemand wat verknallen. Ik gun ieder zijn kerst, maar ben wat kritisch........dat mag......ik hoop dat iedereen een goede kerst heeft en een goed 2013 en dat mene ik oprecht, maar dan vind ik nog steeds dat de meeste iets vieren waarvan ze het eigenlijk niet willen vieren, als je bij mensen begint over de geboorte van jezus, gods zoon, dan beint iedereen te walgen hahhaah amaar ieereen wil wel thuis het vieren.....

 

en jij fritzl, waarom zuip en vreet jij je rond met de feestdagen? vanwege de geboorte van Jezus??????????? ik ben 99% overtuigt dat dat bij jou ( en de meeste onder ons ) NIET aan de orde is.....dat neemt niet weg dat je er wel van moet genieten!!!!!!!!!

 

en ik ben nu diegene die de boel verknalt? ik ben kritisch, meer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij hebben de feestdagen niets met religie te maken, ik geloof namelijk nergens in behalve mezelf en mijn familie.

Ik zie het leven erg positief in en misschien zou jij dat ook eens moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @ejb +1 ben jij ik effe blij dat jij de hete kolen voor mij uit het vuur haalt.

Het mag van mij allemaal gestolen worden die z.g december "feestmaand".

Alleen oud & nieuw kan ik enigzins met wat plezier beleven.

De rest is 1 grote fake vertoning, kerstgedachtes und so weither,moet je eigenlijk het hele jaar door hebben.

Voor de rest wil ik niets verpesten aan de nobele gedachten en gewoontes van mijn mede mens, dus alle respect voor diegene die wel hun plezier uit deze dagen halen met familie en vrienden.

Sorry ik wil me niet beperken tot maar deze 2 dagen bezinning, dat duurt bij mij het hele jaar door.

Proost.............en een gezond 2013 toegewenst iedereen.

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik de waarheid spreek ben ik niet blij met mijn leven?

 

voor jou hebben de feestdagen niks met religie te maken? haha de kerstdagen IS religie, of je deze nou wel of niet uitvoert of gelooft maar kerst is dat we vieren dat jezus is geboren....sjonge jonge jonge............................

 

en ik vind de gezelligheid ook wel leuk met kerst maar ook doordeweeks, ik ben erg gelukkig met en in mijn leven en ik zal kerst voor niemand verpesten hoor, maar wle wat kinderachtig dat je niet tegen een mening kan terwijl hie rom gevraagd wordt, moet je tegen kunnen in een topic waar dit gevraagd wordt en op een forum.

 

en als je mijn reacties doorleest ben ik best pisitief voor anderen, alleen kritisch, blijkbaar kan jij daar niet tegen.

 

maar laten we stoppen met elkaar afkraken, dat is NIET mijn bedoeling en dat gun ik dit topic ook niet. Het was vast leuk bedoelt dit topic misscvhien is de nam van het topic onjuist ...

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik wens iedereen wel fijne dagen!!!!!! geniet ervan, wees lief voor elkaar en probeer eens een vega hapje tussen het vlees te stoppen ( maar dat zou sowiezo leuk zijn )

Dat lijkt me geen slecht idee! Als iedereen de helft minder vlees zou eten (en dan vooral rundvlees, wat sowieso al heel slecht is voor je gezondheid), zou het broeikasprobleem voor een groot deel worden opgelost. Wat weinig mensen weten is dat veeteelt meer broeikasgassen oplevert dan alle transportmiddelen bij elkaar. Als ze in opkomende landen net zo veel vlees gaan eten als wij nu doen, is de aarde niet groot genoeg om al die beesten te voeren, nog afgezien van de extra uitstoot van broeikasgassen. We zijn als westerse wereld jarenlang enorm verwend geweest en gebruikten met 20% van de wereldbevolking 80% van de natuurlijke hulpbronnen. Mensen die zeuren over de economische crisis, beseffen niet dat we al die tijd op te grote voet hebben geleefd en dat het logisch is dat de rijkdom nu over meer mensen wordt verdeeld en er dus minder voor ons overblijft. Je kan niet verwachten dat als al het werk naar China verdwijnt, wij op dezelfde manier kunnen doorleven en net zo welvarend blijven als we gewend waren.

 

On topic: iedereen fijne feestdagen toegewenst! Al is het alleen maar dat als we feestdagen hebben, dit betekent dat de wereld niet is vergaan! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic was zo leuk ;)

 

Zoek geen ACHTERliggende gedachte's

 

Merry christmass en december "WE love it.!

 

ieder ze ding toch....

 

He ejb weer doe je me verbazen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen de enige gedachte die ik heb bij kerstmis en de feestdagen is Vrede en Liefde.

 

Gun dat elkaar.

 

Iedereen heeft het recht zijn mening te geven, ga elkaar niet aanvallen over iets wat je vantevoren weet, dat het een eindeloze discussie gaat worden. Dat is verspilde moeite.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja die linkse rakkers............weg ermee........met hun vega voedsel...... ;)

 

gr ejb :)

 

mijn vriendin is ook vergatarisch, en ik vind dat ze door de vega producten te verkopen een slimme zet hebben gedaan;)..

mij maakt het niks uit zoalng ik maar elke dag een lekkere lap ''echt'' vlees op mijn bord heb..

bij ons word kerstmis ook altijd traditioneel gedaan, maar het leukste blijft het uitgebreid eten:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het laatste wat ik erover kwijt wil is ( heb net de hond uitgelaten )

 

ik vier sinterklaas maar geloof niet in sinterklaas want hij bestaat niet.....

mensen vieren kerst terwijl god misschien ook niet bestaat, dan is het ook niet hypocriet om het wel te vieren als je er niet in gelooft, net zoals sinterklaas.

 

bubble cheese, fijn dat ik mensen blijf verbazen!

blowsterke je heb gelijk, maar je topic vraag was blijkbaar onjuist, door je vraag trigger je me, en anderen.

 

om de sfeer er in te houden:

 

 

i wish you an irie christmas! one love.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
iedereen en allemaal het beste gewenst.

van prettig uit het zuiden. en dat iedereen nog lang mag kweken.

en gezond, mag blijven.

 

gallery_33809_14867_4893.jpeg

 

 

 

groetjes prettig.

 

Tussen alle discussies door dit is wel de mooiste X-Mass tree :) toppie.

 

Fijne kerst iedereen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merry Christmas? Dat is Engelstalige cultuurvervuiling!

 

Probeer je eens voor te stellen zelf geslacht te worden --got it-- ;)

Probeer je eens voor te stellen dat je een bloemkool bent, die met de kerst in stukjes gesneden en gaar gekookt op het bord van Zwemvis belandt.

 

Ik vier kerst met mijn moeder:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_1018_2502_63169.jpg

 

Ik geniet van kerst op me eigen manier en gun/wenst iedereen het op hun eigen manier.

 

gallery_1018_2502_107445.jpg

 

There give you what? ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_19238.jpg

 

Zo de kerstversiering is klaar ;)

 

gallery_6979_9442_31999.jpgSpace choco

 

Voorbereidingen aan het treffen voor space eten :)

 

Tevens ga ik een Cannalikeur maken

 

To be continued.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de kerst een beste top treinrek in de strohrum geduwd.

 

Die gaat in de chocomel.

 

Prettige feestdagen allemaal! ;)

 

En lief zijn voor elkaar he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

amen.

 

gr ejb

 

chocolade en kerst, mega goede combi !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Allemaal

 

Ik wens jullie allemaal prettige kerst dagen en een goed 2013 toe

En dat we met zijn allen maar weer dikke buds mogen kweken

En laten we hopen dat volgende zomer wat beter word als afgelopen zomer voor ons buiten kwekers ;)

Kweek ze allemaal

 

Groeten Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze wens ik iedereen op WF fijne dagen toe en een gezond 2013.

 

;)

 

miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen fijne feestdagen gewenst en goeie roetsj (jaarswisseling) ;) (met alle 10 de vingers :) )

We gaan voor een groen 2013!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerst is hier lekker vreten met leuke mensen!

en vooral de gourmet aan met goede stukken vlees :angry:

hou te veel van biefstuk om als een konijn te gaan leven :spliff:

heb de reptielen ook al gevraagd of ze de lieve kleine muisjes wilden laten leven en dan sla wilden gaan eten.

maar die boodschap kwam niet aan ;) hahahaha

ik zeg iedereen fijne feestdagen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen een fijne kerst en oud en nieuw gewenst,

steek het vuurwerk af voor de''out of space'' staten die gaan komen op zulk soort avonden ;) .

Wees met de kerst samen met iemand waar je van houd, of met vrienden of familie, en eet zoveel als je wilt.

Dit wordt een bijzondere kerst en ik wil jullie allemaal het beste wensen.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Veel plezier iedereen de komende dagen bij het kaarslicht blowbubbles.gif

 

article-2145624-131D23BF000005DC-379_964x637.jpg

 

anjali.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

De voorbereidingen gaan hier verder.

 

gallery_6979_9442_1189.jpg

 

gallery_6979_9442_41493.jpg

 

gallery_6979_9442_69831.jpg

 

Later het vervolg....dit wordt dus cannabis likeur

 

gallery_6979_9442_10981.jpg

 

Hoezo Torch tik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...