Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Paniek aanval

Recommended Posts

gobru: thanx man, komt ook goed! Maarre..die ice-o-lator.. van s5, das echt rocket fuel...

 

Jeice: jij slaat de spijker op de kop. Thanx man, die had ik ff nodig :tu

(16 jr geleden ben ik m;n vriendinnetje krijt geraakt.. ze was aan het sleeen, precies daar waar ik met me eigen kids tegenwoordig ook slee..((aangereden)) komt allemaal ff terug. Sinds dat ik vanaf haar afscheid nam ben ik eigelijk nooit echt meer gelukkig geweest, en ik was toen 14. Altijd een binnevetter geweest.. en ik kon het nu niet meer aan.) Ik ben iemand die af en toe ff op ze bakkes moet vallen om de focus weer ff recht te zetten.

 

maar goed, ff flink janken, ff keiharde muziek en tegen de wind in fiesten.. vanavond vroeg naar bed. Morgen gaan we er weer tegen aan.. ;)

 

anyhoe. de wijn hakt erin ;) (en vandaag niet geblowd)

 

sorry mensen, sorry. Moest er ff uit denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een heftig verhaal man, sterkte..

 

Maar dan al helemaal uitkijken met alcohol.....te vaak gezien dat mensen hun verdriet proberen weg te drinken...

 

gooit het er maar uit hoor, beter dan binnenvetten :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftig verhaal, sterkte!

 

Maar wat gobru zegt, kijk uit met de alcohol!

Je wilt jezelf er niet aan verliezen.

Zoek afleiding met de kids en praat erover met iemand die er verstand van heeft. Wegdrukken heeft geen zin.

 

Alcohol maakt vaak meer kapot dan je lief is,

 

Kop op, sterkte :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry mensen, sorry. Moest er ff uit denk ik.

 

Hoi man, maak van je hart geen moordkuil. :tu

Gooi het eruit, zelfs hier op dit forum is dit mogelijk,......we zijn tenslotte om elkaar te helpen nietwaar?

Probeer jezelf niet te veel te belasten met verdriet en/of schuld gevoelens.

Het is een triest verhaal dat is duidelijk, maar ik denk dat je overleden vriendin het ook niet graag zou willen dat jij daardoor het onderspit moet delven.

Ik denk ook dat als je wat matigt met je middelen, je ook wat beter in balans komt.

Gun jezelf rust en ik wens je veel succes, en sterkte, in deze voor jou, zeer moeilijke periode. ;)

 

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

het was dus eigelijks gewoon een bad trip als t ware .

dat heeft iedereen wel es denk ik net als out gaan van drank en wiet nix geks aan .

ook is het me ook wel es opgevallen dat as je de hele avond bier en wiet combineert dat dat beter uitpakt ,

dan dat je de hele avond alleen drinkt en dan na 10 flesjes ineens zonodig moet blowen .

en dan kan je kop na een paar vette hijsen blow zo ineens op tafel vallen en ben je out .

als ezelsbruggetje doe ik altijd gewoon om en om .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het wel eens gehad dat ik geestelijk ontwaak maar dat mijn lichaam enkele seconde later pas wakker word.

Wat je krijgt is angst omdat het voelt alsof je uit de bed word getrokken door een of andere geest, je kunt ook niet bewegen want

je lichaam slaapt nog alleen je bent bij volle bewustzijn.

 

Ik ben erachter gekomen dat dit fenomeen bekend staat als slaapverlamming.

 

Hier een stukje van wikipedia KLIK

 

Had overigens niks te maken met blowen want ik blow weinig en was nuchter toen het gebeurde, stress kan het wel zijn geweest.

Ik heb het 3 keer gehad in mijn leven, 1 keer toen ik een jaar of 12 was en het laatste jaar 2 keer. Ben er wel van geschrokken de eerste keer en de eerste keer dit jaar ook, ik dacht echt dat er een geest of iets was.

De laatste keer is niet zo heel lang geleden en het voelde net alsof iemand op mijn borst aan het stompen was dus ik vloog een meter in de lucht van de schrik midden in de nacht en keek om me heen maar niemand te bekennen.

Als ik eenmaal wakker ben weet ik ook dat deze slaapverlamming er mee te maken heeft, maar ik kan je verzekeren dat de eerste paar keer je wel een zeker vorm van angst geeft.

 

Paniekaanvallen heb ik nooit gehad en nooit meegemaakt dat iemand ze heeft gehad in mijn bijzijn.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reacties allemaal... erg tof, en doet me ook goed...

 

Ik raak door het blowen gevoeloos... drinken is meer een gezelligheidsdingetje..

Maar ik moet af van me gevoeloosheid.... face your fear...en daarom moet ik ff ontgiftigen..

 

makkelijk en leuk is anders...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat je wel lukken hoor, ik las dat je kids hebt, daar moet je gewoon iedere dag zo veel mogelijk van genieten, dat doet je wel goed hoor..

 

alles komt goed :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte met je innerlijk gevecht.

Het leven is niet altijd makkelijk, vooral als je een gevoelsmens bent.

Maar gelukkig ben je niet de enige.

Bedenk altijd, dat er mensen zijn die een zwaarder kruis te dragen hebben.

 

Geniet van deze dag.

 

gallery_6979_9442_83367.jpg

 

Pak een heerlijk dampje. ;)

 

gallery_6979_9442_64064.jpg

 

Met de donkere dagen voor kerst zijn er veel mensen, die het leven somber inzien, geef hun een steuntje in de rug :tu

 

gallery_6979_9442_58226.jpg

 

PS MRT ga geen depressieve nummers van Metallica draaien, maar zet wat vrolijkere muziek op, dat stemt je gemoedsrust ook anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eey MRT , ik heb hier zo'n 2 maanden geleden ook last van gekregen en op het moment is het al weer een stuk minder. ik ben sindsdien ook gestopt met blowen. mocht je er nog een keer last van krijgen dan raad ik je aan om een keer te kijken naar wat ontspannings oefeningen, dat hielp bij mij in ieder geval heel veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte Mrt met het verdriet dat je onder gaat.

Nu ik dit zo lees denk ik dat de paniekaanval uit je onderbewustzijn gekomen is.

Mensen slaan dingen op, soms zichtbaar of soms onzichtbaar.

Het stapelt zich op tot het teveel is en het als een bom uit elkaar spat.

 

Er over praten is wat helpt, kijk astjeblieft uit met drank.

Wist je dat drank juist emoties oproept?

Het verdooft niet, het maakt het vaak erger dan het is.

Drank kan een mens zijn gedachtens beinvloeden en sturen,

meerdere gedachtens kunnen zich vermenigvuldigen tot 1 gedachte die niet helemaal klopt.

 

Ik denk dat je beter de wijn kan laten staan en beter een joint kan roken.

Uit mijn eigen ervaring, en ik heb vroeger wild gefeest met allerlei drugs, is Alcohol de meest engste drugs die ik ken.

Wat dat bij mij maatschappelijk kapot heeft gemaakt doet me nog meer pijn dan wat ik mezelf aan deed.

 

Dit wou ik je nog even meegeven, praat er over en pas op dat de geest in de fles je eigen geest niet beinvloed want dat is wat er gebeurt als iemand aangeschoten is.

Ik spreek helaas uit ervaring.

 

Veel sterkte,

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegd nederwierie :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje ziekelijk om te lezen dat wanneer iemand zelf aangeeft te willen stoppen met blowen er dan van verschillende kanten wordt geschreven om hier gewoon mee door te gaan. Misschien werkt wiet voor de 1 niet emotie versterkend, een ander kan er flink van in de war raken.

 

Heb je een nieuwe vriendin/vrouw inmiddels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorbu: thnx..ik heb idd kids en daar geniet ik gelukkig elke dag van

 

blowsterke: dank je voor je woorden. Metallica kan ik goed leie..gelukkig hou ik ook van "vrolijke"nummers... I need a dollar bv van Aloe Blacc Heerlijk!

 

b to the art: thanx voor je advies. Ik heb iid ontspanningsoefeningen gekregen van me broertje

 

Nederwierie: mooi gezegt, waarvoor dank. Het kllopt idd. Ik sleep me vedriet eigelijk al jaren in stilte mee, en dat wordt me nu te veel..

 

jeice: ach ja.. ik denk dat iedereen het goed bedoeld. Ik weet alleen van mezelf dat voor MIJ blowen mijn gevoelens afzwakt tot helemaal weghaalt.. Zo af en toe ben ik wel verdietig ofzo als ik aan haar denk, maar onder invloed van thc vlakt alles af.. En ik moet uit me schulpje komen en over mijn gevoel gaan praten.

Ja ik heb een vriendin, al jaren. Zij steunt me ook heel erg, ik krijg zowieso veel liefde en steun van fam en vrienden, maar ja.. als ik niet zeg, dan weten zij niet wat er van binnen speelt..

 

En ik ben nu naar buiten gekomen met me gevoel, ik stop voorlopig met blowen en ik heb me huisarts gebeld omdat ik profi hulp nodig denk tehebben om me verlies van vroeger een ander plekje te geven...

 

Lieve Lisette,

the time has come,

I'm going on a great adventure.

Highfive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met wegstoppen los je idd niets op. Beter je gedachten verzetten met gezonde dingen. Sport, hobby, vrienden, w/e. En praten.. goed dat je profi hulpt zoekt. Ik zou geen seconde luisteren naar mensen die de hele dag zitten te paffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook mense die de hele dag paffen kunnen het beste bedoelen.. zo was/ben ik namelijk ook.. maar ik " vecht" nu ff tegen de weed..

Ik ga het nu eens op de gezonde tour proberen, na 16 jaar vluchten..

 

Bij mij is niet de weed de oorzaak, maar ik gebruik weed op een andere manier.. om te vluchten voor gevoelens die voor mij ondragelijk waren/zijn..

Maar goed, maandag ff naar de huisarts en kijken hoe het loopt vanaf daar...

 

Ik ben natuurlijk niet helemaal naar de klote, het dagelijks leven gaat gewoon door... Maar diep van binnen is er iets geknapt.. en ik ga der godverdomme aan werken ook! Het wordt een reis naarf het onbekende... maar ik heb der op een of andere merkwaardige manier oko wel zin in..

Hoe zou het voelen, om vrij te zijn...(niet perse vrij van weed ed.. maar vrij van ongeweste gevoelens en emoties)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch telkens weer tof om te zien hoe de mensen hier met elkaar bezig zijn wietforum blijft hierdoor mn nr 1

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor alle replies mensen, super tof..

 

gallery_25470_13461_86825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch telkens weer tof om te zien hoe de mensen hier met elkaar bezig zijn wietforum blijft hierdoor mn nr 1

 

m.v.g

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man

 

 

Stop met smoken.!

take it easy dat is blowen toch niet waard.!?

 

Geld voor mijn als een extraatje toen ik nog stevig smookte,

je problemen wegdrinken,wegsmoken trek je zelf aan het kortste end..

ken er genoeg en zonde om te zien.!

 

BLijf onder de mensen,ga lekker de hord op en ga ipv smoken lekker uit eten,dagje weg noem maar op.!

 

je hebt kids des te meer reden voor een positieve pulze!!!

 

Take care en wees de wijste!!

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, klote om te horen man!maar er zijn vast wel dingen waar je je rust in kan vinden? ik ben van mezelf ook een druk persoon, mijn hersens draaien ook van het moment dat ik opsta tot ik ga slapen op 200%, malen, nadenken, stressen, drukte en af en toe word ik er helemaal gek van..

ik rook zelf niet omdat ik het een keer heb geprobeerd en niet goed gevallen was..en het klinkt misschien heel stom dit, maar sinds wij een katje hebben ben ik veel rustiger geworden, ik vind er mijn rust in zeg maar..

 

dus mijn advies luid, zoek uit in welke kleine dingen jij je rust en gelukkigheid in vind en probeer die uit te breiden en van die momenten echt te genieten..

 

voor de rest sterkte, en stoppen met blowen is een goede optie imo..lijkt me dat je emoties daardoor alleen maar versterkt worden..

 

Just my 2 cents

 

Blessings!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop voor hem dat hij er geen last meer van heeft, want het is echt zwaar kut.

heb zelf een maand gesloopt thuis gezeten nadat ik zo'n aanval had gehad... niet echt een aanrader om het zo maar te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...