Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

Budget kweek (400w DR90) jack herer GHS

Recommended Posts

Dag 11 12/12

 

wel volop witte oksel haren..

maar nog geen top opbouw, die verwacht ik de aankomende 10 dagen

verder ben ik weer begonnen met voeding, had ze de laatste dagen alleen water gegeven

ik geef nu 1x in de week: 1ml/ltr bloei bac (dit voer ik de komende weken op)

en de bacterial van no-mercy elke waterbeurt naar behoefte

 

gisteren paar van de onderste scheuten weg geknipt

dit waren de kleinste uitlopers die totaal geen licht vangen

 

verder kijk ik het nog heel ff aan voordat ik er met de schaar in ga

 

 

gallery_9296_15058_1250922.jpg

 

gallery_9296_15058_1036511.jpg

 

gallery_9296_15058_547189.jpg

 

gallery_9296_15058_825671.jpg

 

gallery_9296_15058_850068.jpg

 

gallery_9296_15058_196835.jpg

 

:)

 

reacties zijn welkom!

 

Greetz Skunkmonster

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_9296_9602_1417390.jpg

 

 

Happy New year!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 15 12/12

 

 

Update:

 

vond al dat de bloemen wat lang op zich lieten wachten

misschien kwam dit doordat de klok blijkbaar de eerste 12 dagen

op 14uur donker/10uur licht heeft gestaan:S

 

stomme fout! hopelijk heeft dit niet teveel invloed op de vrouwen?

 

 

verder hebben er 2 een verdampings probleem/kalium tekort... (of zijn in een wat verder gevorderd stadium van het tekort)

de lv is niet echt heel hoog moet ik zeggen

en door de verwarmings kabel verdampt het medium natuurlijk wat meer dan normaal

hiervan post ik de volgende keer ff wat duidelijke fotos (vergeling bladrand bovenste groeischeut)

 

 

vond het ook al beetje moeilijk inschatten qua watergeven

blijkt vandaag mn tensio leeg te zijn. (batterij) dus weet neit hoe betrouwbaar de laatste waardes van afgelope week dan zijn geweest?

 

 

fotos zeggen meer dan 100 woorden:

 

gallery_9296_15058_1055650.jpg

 

 

gallery_9296_15058_808547.jpg

 

gallery_9296_15058_1521414.jpg

verwarmnigs kabel

 

 

 

gallery_9296_9602_2042704.jpg

verdacht pukkeltje gespot bij de dame links midden,

ff in de gaten houden of ze toch geen herma trekken gaan vertonen :S

k heb nu al het gevoel dat ik de boel verneukt heb, maar we zullen moeten afwachten om te zien hoe ze zich verder gaan ontwikkelen

 

 

 

Hopen dat het tegendeel zich gaat bewijzen

 

dat de dames toch gewoon topjes gaan aanmaken de komende dagen

en als er 1 uit moet dan is dat ook geen ramp, beetje ruimte kunnen ze wel gebruiken ;)

 

ik hou jullie op de hoogte!!

 

Greetz Skunkmonster

;)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps:

 

Tips, commentaar, advies, reacties, wat dan ook van harte welkom!

 

 

ik snap dat jullie liever allemaal dikke toppen zien

hopenlijk kan ik jullie volgende week wat kleine topjes laten zien

zoals ik zeg vraag ik het me af hoelang het duurt voordat de bloei er goed in komt te zitten!?

 

 

ik ben vanplan morgen de boel opnieuw te "rangschikken"

oftewel: de langste 3 naar achteren, de kleinste 3 naar het midden..

 

zoals je misschien op de foto bij de grondkabel kan zien, zijn de wortels al aardig onder de "smartpots" door gegroeid

wat raden jullie aan? de boel laten staan om wortelschade te voorkomen? of om de woretls die onder de zak uitkomen te verwijderen als ik ze toch ga verplaatsen?

 

 

mn stonde verstand zegt:

boel ff anders neer zetten en wortels zoveelmogenlijk intact houden

 

Greetz!

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeilijk te zien op de foto, een duidelijke macro zou misschien uitsluitsel geven of het een bal is ja of nee.

Die fijne wortels onder de pot heb ik ook altijd onder m`n Smartpots, ik til m`n potten liever dan schuiven, maar toch sneuvelen er wel eens wortels, deze wortels zijn echter zo fijn (misschien zelfs schimmeldraden) ik heb nooit zichtbaar aan m`n planten gezien dat ze er onder leden.

Rangschikken kan je lichtverdeling bevorderlijken maar ook je plantbehandelen vergemakkelijken.

Ik zeg doen ;)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

mini update:

 

dag 21 12/12

 

 

4januari heb ik de potten verschoven, zodat de grote wat meer naar achter kwamen te staan

 

vandaag heb ik ze er weer allemaal uit gehaald voor onderhoud

ik heb zeker een stuk of 20 takken eruit geknipt omdat de boel echt te vol werd :)

meteen de oude bladeren verwijderd, zometeen krijgen ze weer een voedingsbeurt

de ventilator staat nu uit, denk dat dit oa een mede oorzaak was van het verdampigns probleem

de grondverwarmings kabel staat nu ook uit.

 

de afzuiger staat op 0%

klinkt raar.. maar dit is de enigste manier om mn hok op tempratuur te houden

22.3 graden gem bij lampen aan vond ik toch wat aan de koude kant, nu slaat de afzuiger aan als het boven de 27graden word

en bij 24/25 slaat ie weer uit..

gallery_9296_15058_918238.jpg

op deze manier word de warmte van mn lamp wat beter gebruikt, kan zeggen dat de cooltube bijna te Koel is

 

al moet ie snachts natuurlijk wel op minimaal 10% anders slaat ie snachts helemaal niet aan natuurlijk

en zometeen in de volle bloei hangt het een beetje af van de geur maar dan gaat ie gwn max denk ik

 

 

wat betreft die 1e dame waarvan het leek dat ze herma trekjes vertoonde, raar knobbeltje in oksel

die hou ik gwn wat beter in de gaten, er zit natuurlijk een verschil tussen herma trekjes of volledig herma lijtk me?

vriend van me zij dat the greenhouse er blijkbaar om bekend staat, k wist dat de meningen over het fem zaad van the greenhouse verdeeld zijn

zelf heb ik er nog geen negatieve ervaringen mee.. hopen dat dit goed uitpakt :)

 

misschien dat ik tochmaar die spiegelkap erin hang ipv cooltube?

 

 

kwam vandaag ook paddestoelen tegen in mn veldavijverbak? :)

wist neit dat ik stiekem champignons aan het kweken was??

gallery_9296_15058_1661632.jpg

 

 

 

volgende ronde toch maar 5 planten of meteen op 12/12 :specool

gallery_9296_15058_919097.jpg

 

 

de licht penetratie rijkt nu verder onder het bladerdek:

gallery_9296_15058_1384311.jpg

 

 

anyway de boel ziet er nu een stuk luchtiger en schoner uit nu het oude blad + Champignons eruit zijn

en de groeischeuten die geen licht ontvinger eruitgeknipt zijn

 

 

eerste topvorming

gallery_9296_15058_551602.jpg

 

 

volgende week duidelijke BUDSHOTS ! :wOOt

 

veel kijkplezier, en tot de volgende keer!

Greetz Skunkmonster

:engel

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi monster, ik zou idd een normale kap nemen ipv een cooltube, dazz meer voor zomers, en dan nog vindt ik het lumenverspilling.

Dan kan je ook wat gaan afzuigen, dazz niet alleen om warmte weg te zuigen, maar ook om frisse lucht in de ruimte te brengen en verversen.

Verder gaat het op zich prima, had die ene plant maar 1 balletje trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep 1 raar pukkeltje

 

weet dat je niet zomaar dingen eraf moet gaan trekken, maar heb hem ertoch afgeknepen!

verder ziet het er als een gezonde dame uit

zoals ik zeg zal ik hem in de gaten houden :engel

 

vriend van me raade me ook al aan om die kap erin te hangen

hij heeft hem me neit voor niks gegeven.. en raad me dan aan om de afzuiger en filter buiten mn tent te zetten

zodat ik meer ruimte in de tent heb

 

ik zal morgen de boel eens ombouwen om te kijken hoe me dat bevalt

anders kan ik het altijd nog terugbouwen naar de huidige situatie :)

 

thnx krasi!

je bent zo'n beetje de enigste die af en toe een reactie plaatst!

 

totsnel

 

Greetz Skunkmonster

 

 

ps, volgende keer maak ik ff wat fatsoenlijke fotos zonder hps :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem gavita/lumatek 600 watt dimmable kan je 400 watt of 600 in de winter.

in samenwerking met gavita i.r. = interne reflector heb je meer ruimte zonder grote reflector kan de warme lucht makkelijker naar boven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey skunkmaster, planten zien er goed uit hoor. verdachte plant goed in de gaten houden, kan je hele oogst verneuken. Cooltube zou ik er uit halen, wat Krasi al zegt. Het houd licht tegen, dus minder gewicht! En je temperatuur zal ook gaan stijgen wat in jou geval goed is.

 

Verder zou ik die afzuiger wel minimaal laten draaien, om 2 redenen. Je wilt onderdruk in je tent zodat je niets gaat ruiken en omdat het niet goed voor je planten is dat je temp de hele dag schommelt van 27 naar 22 graden. Een stabiel zo mogelijk klimaat is het beste voor de plantjes, zal al beter gaan zonder die cooltube.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nighthaunter: even over die gavita i.r. = interne reflector zoals je zegt.. raad je aan deze in mn spiegelkap? of cooltube? of en ander armatuur? (los in de tent)

of die reflector van het filmpje (zie link)

probeer me een beetje in te beelden hoe je het bedoeld, die lumatek 600w dimable spreekt me zoiezo erg aan!!

 

ik heb dit filmpje zitten kijken net: http://www.growshop-outlet.nl/gavita-IR-600-watt

 

 

als hij hier in tot zn recht komt zou het ideaal zijn, deze heb ik nog liggen:)

 

gallery_9296_15058_108087.jpg

 

 

 

@johny sack: door overdag mn afzuiger uit te zetten heb ik juist minder temp schommelingen,omdat hij nu aanspringt op 27 graden en uitslaat op 24

als ik hem om minimaal zet overdag dan blijft het erg fris in mn tent zo'n 22,5 gr max

 

ik kan natuurlijk morgen ff die 600watter aansluiten/erin hangen om te kijken wat dat met de tempratuur doet als ik de afzuiger op minimaal zet

 

snachts staat ie minimaal en daalt de tempratuur tot een graad of 17/19

 

(de CV heeft hier ook invloed op omdat die snachts uitstaat *op het moment dat de lamp ook uitstaat)

als ik dit omwissel de volgende ronde zou het al een hoop kunnen schelen

 

blijft lastig om met een nieuwe set-up de fine tuning van het klimaat ideaal te krijgen

 

k zal overmorgen eens die spiegelkap erin hangen,

en de afzuiger buiten de tent zodat ie uitblaast door het filter ipv aanzuigen zoals nu

dit scheelt natuurlijk ook weer een hoop ruimte in de tent en dempt het geluid nog een beetje extra (hoop ik)

 

 

DUS HET PLAN:

 

morgen ff die 600watter erin om te kijken wat de tempratuur dan doet als ik de afzuiger minimaal zet

anders:

Overmorgen die spiegelkap erin hangen.. met 400watter erin. afzuiger + Filter buiten de tent

 

Ik Hou Jullie Op De Hoogte!

 

Bedankt mannen!!

 

Greetz Skunkmonster

:engel

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo beste mensen van WF! :)

Hier een fatsoenlijke update, dit ben ik jullie wel verschuldigd na al die mini updates met vage foto's en weinig info!

 

 

k heb de laatste dageneens goed nagedacht over hoe en wat ik nu precies wil....

 

 

het feit dat deze ronde nogal hals over kop was begonnen, zonder de voorbereiding waar ik me eigenlijk prettig bij voel(een lightmix met wat toevoegingen van sannie waar ik geen geld voor had) zit me nogal dwars

 

 

nu staan de planten er opzich Prima bij, maar een top oogst gaat het niet worden.

de mycorizza's en perfect start kan je moeilijk achterafn nog door de aarde mengen :S

 

DE VOLGENDE RONDE WORD ZOIEZO OP GOLDLABEL LIGHT MIX alla SANNY'S WAY (met een Krasi twist)

 

omdat ik dus deze aarde nietmeer ga hergebruiken

heb ik besloten om er nog alles aan te gaan doen om vanaf nu het optimale uit deze kweek te halen

 

 

 

nu begonnen mn problemen eigenlijk al met het medium waar ik nu op draai

2 verschillende kleuren zakken all-mix van huismerk van 2 growshops

het waren blanco zakken dus het bleef vanaf de eerste dag gokken met welke e.c we starten

 

met in het achterhoofd dat de ec nogwel eens te hoog kan uitvallen als ik meteen het schema van bac ga aanhouden

heb ik de eerste maand bijna alleen maar water gegeven, met de bacterial van no-mercy

en geef nu 1ml bloei per lrt naar behoefte

 

dat mn medium aardig uitgeput/verstoord begint te raken daar kunnen we dus wel vanuit gaan

 

 

 

DUS ik heb besteld:

als top-dressing/buffer

 

20 buffertabletten ( begin gwn met 1 per pot voorzichtig bij te drukken.. beter iets dan niets)

0.5ltr complete organics (top dressing)

2,5ltr wormen mest (hier gaat ook een handje op als top-dressing)

 

[komt maandag binnen]

 

ook heb ik besteld:

voor de bacterien en schimmels (omdat de mychorizza's van san niet kan meegieten)

 

30gram bactofil

10gram bactohemp

10gram bactobloom

 

[komt aankomende week binnen]

 

 

 

 

 

watbetreft de bacterien, deze zijn van het merk: AGROBACTERIAS

 

ik heb de bactobloom buiten wel eens gebruikt

 

het werkt beetje het zelfde als de bacto's en myco's als ik het goed begrijp

ze zorgen voor een gezond bedomleven en maken voedingstoffen bereikbaar/opneembaar

t kost geen fuck en was erg benieuwd of ik hier meerwaarde uit kan halen

 

WE GAAN HET GWN PROBEREN!

 

http://agrobacterias.com/?i=en

 

 

BACTOHEMP :

 

 

gallery_9296_9602_42879.jpg

 

 

BACTOHEMP is a water-soluble powdered product based on bacilli and bacteria living in symbiosis with the plant root. The product is 100% ecological and can be used in ecological agriculture.

 

COMPOSITION: Seven groups of bacilli and bacteria + Acophyllum Nodosum algae extract.

 

USE: Dissolve contents in four litres of water, or a small spoonful of product for one litre of water. Then, water the soil/substrate so that the bacteria get attached to the root. The product can be applied by means of root ball immersion. Do not water the soil/substrate with bactericides and fungicides.

 

Adding BactoHemp to the substrate has the following benefits:

 

- EXTENSIVE ROOT GROWTH; root development increases the plant’s growth and resistance to dry weather and drought.

- INCREASES QUANTITY, size and weight of flowers and buds.

- SAVES WATER, NUTRIENTS AND WORK.

- PROTECTS AGAINST HARMFUL ROOT FUNGI, such as Fusarium, Phytophtora, Alternaria.

- AVOID LOSS OF PLANTS in cuttings, transplantation, and seedbeds.

- NITROGEN FROM THE ATMOSPHERE becomes attached to the substrate/soil in a natural way, which stimulates the plant’s growth.

- MAKES NON-SOLUBLE PHOSPHORUS AND POTASSIUM SOLUBLE, causing greater blooming.

- CONTINUOUS PRODUCTION OF CYTOKININS, AUXINS AND GIBBERELLINS, plant hormones that promote and stimulate growth and blooming.

- IMPROVES AERO-HYDROPONIC CROPS, keeping them healthy.

- IDEAL FOR OUTDOOR CULTIVATION; the product exploits the nutrients found in the substrate or soil and reaches water at deeper layers.

- EACH CROP NEEDS A SINGLE APPLICATION. The product is effective during the entire life cycle of the plant. In outdoor cultivation, product effectiveness can be improved if application is repeated at three months.

- 100% ECOLOGICAL PRODUCT and certified to be used in ecological agriculture.

 

BACTOHEMP is sold in 15-gram and 60-gram packs, in 25-unit boxes.

 

Keep out of reach of children and away from foodstuffs and drinks.

 

Store in a dry, cool place, and away from direct sunlight.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BACTOFIL:

 

gallery_9296_9602_117939.jpg

 

It stimulates and protects the crops. Composite powder soluble in water with bacillus and bacteria that live in symbiosis with the root of the plant with spectacular results: explosive root production, stimulates growth, protects against fungi, brings extra NPK,... Packaging for 25 litres of water.

 

-EXPLOSIVE PRODUCTIONroots, to major development root more growth and resistance to drought.

-STIMULATESthe growth of plants.

 

-PROTECTSagainst harmful such as Alternaria, Fusarium, Phytophtora root fungi...

 

-SOLUBILIZES PHOSPHORUS AND POTASSIUMnot soluble to producing a greater flowering.

 

-PRODUCE CYTOKININSauxins and gibberellins on an ongoing basis, defenders and stimulating of the root system.

 

-IMPROVEMENTcrops aero - hydroponic to keeping them healthy.

 

-IDEALfor cultivation of guerrilla and outside, extracts the maximum of nutrients present in the substrate or soil.

 

-A SINGLE APPLICATIONcultivation is effective throughout the life of the plant

COMPOSITION:Azospirilum Lipoferum, Azotobacter Vinelandii, Bacillus Megaterium, B. Circulans, B. Subtilis, Pseudomonas Fluorescens and Micrococus Roseurs.

USE:Dilute the contents of the package into 25 litres water, or a teaspoon in a liter of water.

 

 

 

 

BACTOBLOOM:

 

gallery_9296_9602_303760.jpg

 

 

BACTOBLOOM is a water-soluble powder compound based on bacilli and bacteria living in symbiosis with the plant root; it increases plant blooming.

 

The product is 100% ecological and can be used in ecological agriculture.

 

COMPOSITION: Paenibacillus azotoformans, bacillus coagulans, bacillus pumilis, saccharomyces cerevisiae. Vegetable origin amino acids: 3%.

 

BACTOBLOOM boosts plant productivity and blooming and reduces stress caused by harsh weather conditions and pathogenic organisms.

 

EXPLOSIVE GROWTH AND FLOWERING

Higher production of sugar and resin

Higher absorption of available and non-available Sodium and Potassium

Protection of crops against radicular fungi

Improvement of soil structure and humus creation

The product stimulates proliferation of beneficial microorganisms.

 

APPLICATION

The contents of the small bottle should be dissolved in 4 litres of water; or one spoon of product in 1 litre of water. Then water the plant abundantly.

 

 

 

:specool :wOOt

 

als ik zelf de beschrijvingen zo doorlees lijkt elk flesje enigsinds dezelfde werking te hebben al zijn het wel allemaal verschillende "stammen"

er staat nergens of ik ze in combinatie met elkaar kan gebruiken, dus voor de zekerheid laat ik er 10dagen tussen

wanneer je welke moet gebruiken is ook nog een beetje gissen, op de bactobloom na natuurlijk deze is voor de bloei bedoeld :)

 

 

 

ik hoop dat de top-dressing samen met de bacterien e.d lekker zn ding gaan doen en ik misschien tog nog redelijk tot zeer nette opbregst kan behalen

zelf heb ik het gevoel dat ik de dames er in iedergeval geen kwaad mee kan doen, en hopelijk zullen ze me ervoor belonen :)

 

 

Zodra het spul binnen is komt er weer een Update met Foto's!!!!!

 

:lol: tot die tijd wens ik iedereen een goed weekend en tot snel!

 

Greetz Skunkmonster

 

:engel

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 25. 12/12

 

 

PLAATJES!!

 

gallery_9296_9602_1917.jpg

 

 

gallery_9296_9602_1014263.jpg

rechts voor, (deze had dat verdachte balletje)

 

gallery_9296_9602_1181413.jpg

midden-voor

 

gallery_9296_9602_983763.jpg

links-voor

 

gallery_9296_9602_1002490.jpg

links-midden

 

gallery_9296_9602_940553.jpg

midden midden

 

gallery_9296_9602_562441.jpg

midden- rechts

 

 

gallery_9296_9602_953032.jpg

achterste 2 links

 

 

gallery_9296_9602_160564.jpg

de geschoren benen !

 

gallery_9296_9602_82948.jpg

deze had het meest last van verdampings probleem, veel lichte bladpunten

sinds mn clip-on ventilator & grond-verwarmingskabel uitstaat

geen last meer qua verdampen

 

 

veel kijkplezier!

Greetz SKunkmonster

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige bladeren bij die dame in het midden :D

 

Mooi die beginnende toppen he :lol: begint het al beetje lekker te ruiken in je tentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de middelste heeft het prima naar zn zin! hij stond eerst in het verdom hoekje, nu pal onder de lamp

begint indd al klein beetje te geuren, zoete lucht: beloofd wel wat denk ik

 

volgende week als de buds wat meer doorzetten zal ik er weer is ff 1 uithalen

en dan eens met een andere camera proberen

krijg deze maar niet scherp :S

 

hoop ook dat het snoei-werk onder het bladerdek positief gaat uitpakken

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag de boel ff ge TOP-Dressed!

 

:D

 

Per pot:

 

1 buffertablet per pot

1 handje GK-Organics

1 handje Wormenmest

 

gallery_9296_9602_264926.jpg

 

 

 

Greetz Skunkmonster!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giet mooi mien jong.

 

 

Ik zou die ajust a wing nu inzetten als er nog genoeg lucht naar boven kan. Ook zou ik nu je dag en nacht omdraaien zodat je in de nacht draait. In 1 keer omswitchen geeft geen problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 30 12/12

 

 

geen woorden maar foto's

 

gallery_9296_9602_883929.jpg

ADJUSTAWING HANG ERIN! 400w vsa philips son-t

 

gallery_9296_9602_2252606.jpg

gallery_9296_9602_216019.jpg

gallery_9296_9602_172719.jpg

gallery_9296_9602_1465191.jpg

gallery_9296_9602_1232280.jpg

gallery_9296_9602_665548.jpg

gallery_9296_9602_1448188.jpg

 

het meerendeel ziet er goed uit, op de middelste/achter deze had in het begin wat verdampingsproblemen maar trekt wel bij :)

 

Vandaag zijn de "spaanse'bacterien binnnen gekomen

van agrobacterias

ik heb vandaag de bacto-hemp toegevoegd: (ik hoor iedereen al denken: uhh.. Waarom?) Uhhh... Gwn omdat het kan :)!

dit bestaat uit:

 

seven groups of bacilli and bacteria + Acophyllum Nodosum algae extract.

 

dit gaat het doen:

 

 

EXTENSIVE ROOT GROWTH; root development increases the plant’s growth and resistance to dry weather and drought.

- INCREASES QUANTITY, size and weight of flowers and buds.

- SAVES WATER, NUTRIENTS AND WORK.

- PROTECTS AGAINST HARMFUL ROOT FUNGI, such as Fusarium, Phytophtora, Alternaria.

- AVOID LOSS OF PLANTS in cuttings, transplantation, and seedbeds.

- NITROGEN FROM THE ATMOSPHERE becomes attached to the substrate/soil in a natural way, which stimulates the plant’s growth.

- MAKES NON-SOLUBLE PHOSPHORUS AND POTASSIUM SOLUBLE, causing greater blooming.

- CONTINUOUS PRODUCTION OF CYTOKININS, AUXINS AND GIBBERELLINS, plant hormones that promote and stimulate growth and blooming.

- IMPROVES AERO-HYDROPONIC CROPS, keeping them healthy.

- IDEAL FOR OUTDOOR CULTIVATION; the product exploits the nutrients found in the substrate or soil and reaches water at deeper layers.

 

Sorry mn camera is net zo wazig als ikzelf!!!

 

de eerst volgende keer krijgen ze weer gwn bloei voeding van B.A.C. 1,5 ml/ltr ong een liter de plant

 

de keer daarna water met de volgende bacterie oplossing namelijk de bacto-fill

: http://agrobacterias.com/producto.php?id=6&&i=en

 

greetz Skunkmonster

B)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi bij Monster, ik ben benieuwd wat de Bacteria Espagnola gaan doen, staan er keurmerken op de verpakking?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien gaat het de goeie kant op he :)

 

Dikke vette buds bij die achterste 2 Jacks, nu al!

 

So te zien heeft het dieven ze geen slecht gedaan..B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola Krasi! Si señor!

ben zelf ook wel benieuwd, deze stonk behoorlijk naar algen :) het deed me een beetje denken aan die voeding van Plagron, (alga grow/bloom) die meurde ook altijd precies zo

dit is het keurmerk:

 

gallery_9296_9602_66901.jpg

 

 

@ miss mary-jane:

 

links-achter word inderdaad een hele vieze dikke!! :)

 

je kan ook meteen zien dat er een bak meer licht van mn lamp afkomt zonder tube..

logisch natuurlijk, tot nu toe is het met de warmte ook wel te doen :D

 

volgende week fatsoenlijke bud-shots!

 

Greetz Skunkmonster

B)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed, altijd keurmerk checken, lekker geurtje btw....algen :)

Ik heb de site eens bekeken, natuurlijk B) en best leuke producten, ik hou je in de smiezen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lekker ruiken is anders! maar niets overtreft volgensmij de luft van die GK organics (wat een kattebak lucht hangt daar aan)

de andere 2 potjes (bacto-fill & bacto-bloom) ruiken meer organisch.. muffige lucht

 

de bactobloom heb ik afgelopen seizoen buiten ge-test(probeerd)

omdat ik buiten met de vaste (NPK)mest-stoffen werk, (bloedmeel/beendermeel/vianesse kali)

 

binnen zou dit dus ook prima moeten lukken

 

en het kan volgens mij alleen maar in positieve zin bijdragen

 

ik bestel ze via een webshop in spanje waar ik wel eens op zit te neuzen

kom zo af en toe nog wel eens wat leuks tegen:)

 

http://kaya.es/en/portada

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel leuk B) ! , ben wel benieuwd hoe je planten erbij staan geen fotos ?

 

Groetjes ssh . hou je goed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

he shining!

jij bent oko lekker bezig zag ik :)

 

foto's staan op dezelfde pagina, die zijn gister gemaakt dus veel verschil zul je niet zien

MAAR: speciaal voor jou ff een snelle sneak peak in de tent B)

gallery_9296_9602_1439609.jpg

aankomende week wel weer wat nieuwe foto's maken

k zal dan meteen wat meer info geven over hoe het verloopt

 

k had vanmorgen een lekker voedings watertje aangemaakt, voor het eerst dat ik 1,5 ml/ltr geef ipv 1ml/ltr

nu spotte ik alleen bij 1 dame een paar bruine "vlekjes" en die begint nu ook iets aan de puntjes te kleuren,

 

dus die 1,5 ml/ltr bloeivoeding is misschien nogwel een beetje aan de hoge kant, ze staan ook mooi donkergroen

dus de volgende beurtjes weer gwn fris water , nu die organische toevoegingen /topdressing van afgelope week erbij zit

zullen ze nogwel niet zoveel nodig hebben :)

 

gallery_9296_9602_1095877.jpg

 

dus tot woensdag alleen water

daarna maar weer 1ml/ltr proberen (1x in de week)

eind volgend weekend het volgende potje bacterien erbij..

 

om vervolgens de week erna:

 

een lichte voedings oplossing per beurt afgewisseld met kraanwater

 

zodat ik dat die weken erna dit weer voorzichtig kan opbouwen naar die 1,5 ml/ltr

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...