Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenstuff

9x amnees in de tent

Recommended Posts

zeker volle bak MMJ.

hoe hoog ze zijn weet ik niet precies lamp hangt op zn hoogst heb zo'n 40/45cm tot de toppen dus ze zitten echt op de maximale hoogte.

wat fluf betreft valt het me tot nu toe reuze mee de toppen die lager zitten groeien lekker mee en voelen het zelfde aan als de bovenste toppen.

ik heb de onderste 30cm weg gediefd.

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel weken bloeit deze Amnees?

Het lijkt midden in wat drukker dan aan de buiten kant, wellicht zou je wast planten in het midden licht buigen met touw, zodat ze allemaal wat meer ruimte/licht krijgen.

Het zal wel lekker ruiken nu in je tent :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij is verteld dat het een 9 weken bloeier is maar dat zullen we aan het einde van de kweek zien :D

ik denk dat ze de 10 zeker wel gaan halen.

voor in de tent is het idd iets rustiger, ik zal is kijken of ik wat takken om kan buigen en vast kan zetten met een touwtje.

ruiken doen ze idd, als ik ze water ga geven zet ik de clipfan uit en de afzuiger op 100% zodra ik de tent open rits stinkt de hele bovenverdieping, nou ja stinkt :lol:

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup nog niet langsgeweest? Je tweede net hangt er toch hehe

Netjes man!

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit er ook op te wachten SJ .

ik heb me dik in het zweet gewerkt om dat net er in te krijgen en dan zie of hoor je hem niet meer :lol: :D

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

dag 54

dag 39 12/12

 

 

tijd voor een update,

 

EC 1.1

PH 6.0

temp 19/27

LV 30/50

 

weinig te melden , de toppen beginnen lekker aan te zwellen en groeien lekker door.

er is alleen 1 probleem er beginnen een paar grote fanleaves diep paarse bladstelen te krijgen en te vergelen.

iemand een idee wat dit kan zijn ?

 

 

 

gallery_10206_15096_3668735.jpg

 

 

 

 

 

gallery_10206_15096_2621242.jpg

 

 

 

 

 

gallery_10206_15096_893317.jpg

 

 

 

 

gallery_10206_15096_76259.jpg

 

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me er niet al te druk over maken GS, PH had in zijn laatste topic ook gele schutbladeren in week 5/6 en haalt goede resultaten, over het algemeen zien ze er fit uit, lekker doorgaan, je toppen gaan ook vooruit geef je zelf aan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan krasi maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen en het toch even vragen B)

zou het met de herfst te maken hebben of misschien een beetje zwavel tekort?

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de tweede foto rechts onderaaan, zie ik nu verbrande toppen of is het een verkeerd licht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is denk ik een vertekend beeld SJ.

ik denk dat dat komt door het rode lampje op mn camera.

ik zal morgen is kijken net voor de lamp aangaat maar het is me vandaag niet opgevallen iig.

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwaveltekort komt vrij weinig voor, alleen bij een te hoge PH en teveel aan Ca, je zou je grond ph kunnen meten om uitsluitsel van dit tekort te verkrijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga morgen even gedemineraliseerd water halen en de waardes van mn aarde meten.

als daar niks uit komt ga ik me eigen ook niet druk maken, nog goed 3 weken en dan kunnen ze om dus dat redden ze wel B)

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag even gedemineraliseerd water gehaald en de waardes van mn aarde gemeten.

dit zat gewoon goed dus ik denk dat het verkleuren van het blad met de herfst te maken heeft.

vandaag ook nog even bij de GS geweest, heb een litertje canna boost mee genomen en een tumble trimmer besteld.

wat zal dat een hoop knip werk schelen :) ik kijk er al naar uit om ze om te halen B)

 

morgen weer wat foto's

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna boost schij t goed te werken evenals green sensation, vorige ronde had ik 24,70% droo kvergehouden..

Ben benieuwd naar je bevindingen van de thunbletrimmer, kost dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd of het echt werkt die cannaboost, over een paar weken zullen we het weten.

Tumble trimmer kost 300 maar dat ding gaat echt een genot worden het maakt knippen weer leuk zeg maar B)

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow Green!

 

Ziet er goed uit daar bij jou!

Het knippe gewoon met een schaartje vind ik ook wel weer wat hebben.. het zijn de laatste loodjes.. en ja die wegen t zwaars.. t kweken is ook geduld hebbe en dan hoeft dat laatste stukje van mij ook niet super snel!

Ik verheug me er in iedergeval al op.. 2 stoelen in de tent wat te drinken en knippe die shit! hahah B)

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het eerlijk gezegd zonde,om hier een tumbletrimmer voor te gaan gebruiken,de planten in zijn geheel drogen,en zelf knippen geeft toch het lekkerste resultaat B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jooow Green!

 

Ziet er goed uit daar bij jou!

Het knippe gewoon met een schaartje vind ik ook wel weer wat hebben.. het zijn de laatste loodjes.. en ja die wegen t zwaars.. t kweken is ook geduld hebbe en dan hoeft dat laatste stukje van mij ook niet super snel!

Ik verheug me er in iedergeval al op.. 2 stoelen in de tent wat te drinken en knippe die shit! hahah :)

 

Shiva

 

Klopt shiva maar ik ben dat 10 uur in de tent zitten voor 9 planten een beetje zat eerlijk gezegd.

Ik knip dan ook altijd alles alleen en dan begin je na 10 uur tegen je zelf te praten B)

 

@art, ik heb geen ruimte om de planten in z'n geheel te drogen, zodra de dames om zijn staan de nieuwe stekken al weer te popelen.

De tumble trimmer heb ik ook gekocht voor m'n nieuwe ruimte straks.

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe met 2 andere vrienden knippen alle 3 evenveel planten en dan bij elkaar knippen lekker makkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt SJ dat is zeker makkelijk, maar ik heb geen vrienden :) haha

nee ik deel mn hobby niet met mn vrienden, de enige die het weet is mn vriendin B)

als niemand er iets van weet kan ook niemand zn mond voorbij praten :)

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je versnellen wil, dan een uurtje korter gaan draaien.

 

Als ze tien, elf of twaalf weken bloeien, dan hebben ze toch ook negen weken gebloeid?

De omgekeerde truck van de bloemenman op de markt: "mevrouwtje u kunt deze prachtige rozen wel drie weken laten staan", terwijl hij denkt "je kunt ze eeuwig laten staan, maar of het er dan nog uit ziet".

 

"U kunt de amnesia na negen weken oogsten meneertje"

Onee, in de tubletrimmer smijten.

Mag ik die komen uitlikken als je klaar bent,

niemand hoeft het te weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ foolonthehill, tuurlijk mag jij m'n tumbletrimmer komen schoonlikken,

Ik heb ook nog 2 wc's die gedaan moeten worden, niemand hoeft het te weten B) :)

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

dag 57

dag 42 12/12

 

het gaat nog steeds goed in huize greenstuff.

de dames hebben het nog steeds goed naar hun zin.

de vergeling in de grote fanleaves zet wel door maar niet in rap tempo.

we zijn vandaag week 7 van de bloei in gegaan, dus tijd om PK 13/14 mee te geven.

vandaag hebben ze allemaal weer een liter water gehad met op 10 liter water 10 ml PK13/14, 30 ml canna boost, 20 ml cannazym, en aangevuld met terra flores tot EC 1.0.

verder heb ik weinig te melden, tijd voor foto's B)

 

 

 

gallery_10206_15096_1968536.jpg

 

 

 

 

gallery_10206_15096_1146508.jpg

 

 

 

 

gallery_10206_15096_148676.jpg

 

 

 

 

gallery_10206_15096_609622.jpg

 

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd om ze PK`s mee te geven en af te bloeien, ze zien er iig lekker wit uit B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pk's zijn vanaf vandaag mee gegeven krasi B)

ze zijn idd gruwelijk wit op de foto is dit nauwelijks te zien

ze glinsteren alsof ze belegd zijn met diamantjes en plakken alsof ze lijm produceren :)

ik kan niet wachten nog ruim 3 weken voordat ze om gaan, ben benieuwd naar het eindproduct.

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...