Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

krakeling

Discussie over een social cannabis club

Recommended Posts

Gaan we hier verder met de discussie omdat de vorige gesloten is door de moderaters.. Wegens reclame voor deze niet commercieele club.

 

Maar nu ben ik op zoek naar voordelen en nadelen van een social cannabis club. Vooral vanuit oogpunt van de leden. Tips zijn ook welkom! Suggesties!! Alles wat maar van belang kan zijn voor een cannabis club

 

Mvg KEES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips: niet verkeerd bedoelt he maar stop maar met dromen, gaat er nooit komen...er is altijd wel 1 of ander Opstelten die wat zoiets tegen houd :lol:

 

En zou zo iets komen dan heeft de regering wel een vinger in de pap :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij vraagt voor tips niet dan??? nou dat was mijn tip :)

 

laat jij ook vrienden en familie en kennissen in een droom leven zonder ze op de werkelijkheid te wijzen..nou gezellig zeg... :lol: :lol:

 

ik ga 100/ 1000 watters in een woonhuis doen...iemand tips :)

 

en zeg aub niet dat het niet gaat :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mediwiet, dat is toch dat spul wat merendeels gerookt wordt door slackers, profiteurs en sociaal gestoorden waar eigenlijk vrij weinig mee aan de hand is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dacht meer aan kanker reuma ms en andere enge dingen.. Tis geen amerika hier dat je voor ieder wissewasje en recept krijgt. Als ik verhalen hoor van mensen die echt helemaal in de kreukels leggen, of soms, of mensen die blowen ipv die chemische troep in zich te stoppen, en als je dan net niet genoeg kanker hebt om het vergoed te krijgen.. Of te invalide bent om zelf te kweken.. Of de simpelere manier voor mensen die het eigenlijk niet interesseerd wat voor mogelijke schimmels ze uit de shop roken om dat ze toch al half dood zijn, gaan. Maar het om de pijnbestrijding gaat en de Hollandse centen :lol: Mij persoonlijk maak t me ook niet uit wat ik rook!:lol: alst maar stoned en lekker is. Net zoals ik vlees en alles eet! Alleen kijk ik wel effe uit met bepaalde Zalmpjes op t moment:P

 

 

Kees.

 

 

 

gallery_20996_12910_7412.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

noem anders die site nog een keer :lol:

 

hhahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de eerste post en topictitel aangepast.

 

Let op wat je doet topicstarter, je hebt al waarschuwing gehad.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...p;#entry1098788

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tips: niet verkeerd bedoelt he maar stop maar met dromen, gaat er nooit komen...er is altijd wel 1 of ander Opstelten die wat zoiets tegen houd :lol:

 

En zou zo iets komen dan heeft de regering wel een vinger in de pap :lol:

 

Heb ooit eens van een wijs man gehoord hier :lol: dat er geen autos bestonden als er geen dromen waren..

weet je wat ik vreemd vindt, dat er geen clubs als deze zijn in NL. Mogelijk omdat we shops hebben. Zelfs in Frankrijk.. Engeland.. hebben ze ze.. Wat staat ons in de weg om in dit mooie vrije land dan gezelllig samenkomen en genieten van een heerlijk jointje? Zonder winst.

Weet niet wat je aan straf krijgt als je gepakt wordt met een beetje plantage in Frankrijk of Engeland.. Maar gok dat ze niet mals zijn. Haha!!

En hoe zou een regering vingers in de thc hebben? Particuliere clubs kunnen ze toch weinig van zeggen? Denk ook na over die 15% thc.. Is er animo voor wiet minder als 15%??

Heb gelezen dat vooral de jongeren veel sterke wiet roken en de oudere meer naar de smaak en kwaliteit verlangen. Dus heeft mischien met leeftijd te maken en je doelgroep dan.

Maar als boven de 15% harddrugs gaat worden.. Vraag ik me af of de regering dan niet juist de Jongeren naar de dealer drijft met lekkere sterke illegale wiet, want dat moet je dan roken volgen hun!! 15% is voor watjes, dus naar dealer met alle gevolgen als harddrugs etc van dien.

Als ik me even voorstel dat de Staat de wiet komt meten.. Wat volgens mij een vinger in de pap is. Als ze geld zoeken kenne ze niks vinden want zit in de club en is van de club. Lijkt me.

 

 

Kees.

 

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
noem anders die site nog een keer :lol:

 

hhahahahahahaha

 

Ok! ik mag blijven.. Nee noem die Niet commerciele site hier niet. hahahaa Tips zijn me meer waard dan leden op het moment. Ga ook niet lullig doen enzo.

Doen hun al.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tips: niet verkeerd bedoelt he maar stop maar met dromen, gaat er nooit komen...er is altijd wel 1 of ander Opstelten die wat zoiets tegen houd :)

 

En zou zo iets komen dan heeft de regering wel een vinger in de pap :)

 

Heb ooit eens van een wijs man gehoord hier :lol: dat er geen autos bestonden als er geen dromen waren..

 

 

tja zolang we een regering hebben en dergelijke bendes , blijven de meeste dromen maar bedrog :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou krakeling....je ben dr maar hashstikkiedrugs mee zie ik...

 

je ben te gast hier...en als je te gast ben...pas je je aan aan de huisregels...

 

dit forum kost je niks....mij ook niet....en de schoorsteen moet ook blijven roken hier....dus koop een banner :lol: .....van de donaties... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou krakeling....je ben dr maar hashstikkiedrugs mee zie ik...

 

je ben te gast hier...en als je te gast ben...pas je je aan aan de huisregels...

 

dit forum kost je niks....mij ook niet....en de schoorsteen moet ook blijven roken hier....dus koop een banner :lol: .....van je donaties... :lol:

Koop nix van wietforum.. Mij te commercieel. Ze kenne me ook een mailtje sturen ipv interessant te gaan doen. Me texten aan te passen en gedeeltes te wissen. Mag wel een linkie van youtu be . co . m neergooien van ze.

Die banners irriteren me mateloos hier,. :lol: Trouwens is mijn site niet waar ik naar verwees, Vriend..

 

Jullie reacties zijn tof En dank daarvoor!

 

Maar ene Aad moet nie zeike!

 

 

Zegt Whazzup ook trouwens.. Maar wie is hij. Thnx Whazzup!!

 

 

Groet Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je whazzup niet kent

 

Sint_en_Piet1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

...dan ben je ook helemaal niet thuis in de wietbranche....die man kom je overal tegen...die kan je niet ontlopen.... :) ...ja erg irritant is dat :lol: ...tis een soort wiet junk...

 

 

 

suuces met je onderneming... winner :lol:

 

 

 

doe het hekje achter je dicht...het tocht anders :)

 

noem anders die site nog een keer :lol:

 

hhahahahahahaha

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

What about de 15% ?? En wat (vanuit volksgezondheid) die jonkies die verkeerde kant op gaan met 15% wet waarmee ze dreigen? Zie al voor me dat cafes niet meer dan 5 % mogen schenken..

Alles met mate tog? Gaan ze dan ook maten aannemen voor vloeitjes??? :lol: Net als borrelglaasjes en bierglazen, zelfde hoeveelheid alcohol. Dus mag 1o joints roken met 15% maar niet 1 joint met 20%?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 15% regeling is gewoon bedoelt om alle shops te kunnen sluiten....tis gwoon bestuurlijk hinderen wat ze doen...no more no less... :)

 

ze weten dat niet elke shop dat kan testen...en als ze het wel doen/laten doen...wat verplicht gaat worden... dat kost dat een vermogen..... :)

 

dus wordt de wiet-hash nog duurder in de shop... :lol:

 

allemaal uitgedacht in de achterkamertjes van de gristen taliban.....al die kosten verhogende maatregelen... :) ...DIRTY POLITICS....

 

 

 

ook de JOVD is tegen deze maatregelen en die krijgen op hun eigen VVD congres niet eens spreektijd... :lol:

 

 

 

VVD...volks partei voor vrijheid en democratie...wat een giller zeg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krakeling,

will je nog wat langer lid van het forum blijven?

Maar ene Aad moet nie zeike!

 

 

Zegt Whazzup ook trouwens.. Maar wie is hij. Thnx Whazzup!!

 

 

Groet Kees.

 

Wees dan een beetje voorzichtiger met you reply´s!

1.) Aad is niet aan het zeiken, hij is bezig met types zoals jij omdat deze de forum-regels niet naleven!

2.) Whazzup is de Admin, welke jouw een lidmaatschap voor dit forum gegeven heeft!

 

3.) En ik ben de mod die deze lidmaatschap dan in een tijdelijke pauze omzet! :lol:

 

Dus let op jouw worden en hou je aan de huisregels!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

en soms moet je ook verder kijken dan je neus lang is.....

 

Ik ben nu een maand of twee bezig om alle vormen van vereniging,coop's stichtingen etc te bekijken.

Min of meer in opdracht van het VOC, maar ook voor Doede de Jong.

Angstige berichten en/of bozige kwamen meteen op het VOC af, vanuit de coffeeshops:

Het is nu al complex genoeg, nu ff geen nieuwe initiatieven erbij.

 

Terwijl de insteek van het VOC is dat het juist de shops kan versterken,

niet wegdringen.

 

2 a4tjes met haken en ogen,

2 kantjes met problemen waar je zo niet uitkomt,

tenzij je geen respect toont naar de gevestigde "canna"orde.

 

Ik durf wel te stellen dat de de kans van overheidsbemoeienis uiterst klein is,

behalve op het controlerende vlak.

Dus dan houd je de burgers en ondernemers over die invulling kunnen geven aan de wietproductie.

Burgers mogen zich verenigen, gelijk zoals in het buitenland,

realiseer je wel dat je dan met naam en toenaam geregistreerd wordt,

problemen gelijk met de wietpas schuilen dus om de hoek.

Vergeet ook niet dat de plant van begin af aan eigendom is van het verenigingslid,

en deze dus ten alle tijde aanspraak zou kunnen maken op zijn/haar plant.

Misoogst? zwaar in de problemen!

gebruikersruimte? Totaly not done, met bier of zonder? met GHB of zonder?

verantwoording voor de consument; ben jij aansprakelijk voor de kwaliteit van de geleverde wiet?

Volksgezondheid: ben jij aansprakelijk voor het welzijn van je leden?

 

En alleen domme broodkwekers worden nu bang voor hun eigen hachie....

de slimme zien de mogelijkheden.

De slimme mensen hebben misschien zelfs al een bedrijfsplan klaar liggen.

Sterker nog: er zijn er enkelen die dit al gedeeld hebben met landelijke en regionale politiek.

 

Het motief:

Ik kom er zelden iemand tegen die geld weinig intresseert...

ja, wel mooie verhalen, maar als puntje bij paaltje komt, kan de kas of ruimte niet groot genoeg zijn....

Een maximum instellen is dus van groot belang om het motief van geld op de achtergrond te laten vallen.

Het formaat van een opzet zal dus meer gekoppeld zijn aan een reeel inkomen als eigen ondernemer,

dan als:"de skye is the limit,.en ik wordt slapend rijk......

 

De verantwoording die een kweker aflegt t.a.v. zijn/haar product zal dus erg groot zijn,

de concurentie zal de kwaliteit van het product als graadmeter nemen,

op de langere termijn.

 

Ik denk dat het dus niet een kwestie is om 2 woorden om te draaien

cannabis social club of social cannabis club

het antwoord zal een stukje verderop liggen

zo vermoed ik.

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje de *** van wietforum die Aad. Maar respecteer de regels en wetten hier. Vanaf nu dan.. Zo goed als ik kan, maar stuur me gewoon een berichie als ik wat ernstigs dreig te doen man! Ben een hobbykweker met wat ideetjes en wil deze graag uitwerken met behulp van dit practige Forum. :lol:

 

 

 

 

Kees.

Edited by Aad
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan(kan een hoop hebben maar dat ging echt te ver;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ivo van wietforum?

Nou moet je ff kappen met die flauwe opmerkingen.

of wil je dat liever per pm?

 

doe nou gewoon is ff een beetje opbouwend,

dan kun je dat ook van een ander verwachten toch? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je reply!! Ga zo door!! Ook Ik zie wel degelijk mogelijkheden, in tegenstelling tot en paar enkele hier.. Haha.

 

Kees.

Edited by whazzup
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij de laatste waarschuwing. Anders dit topic ook weer :lol:

 

Respect voor de moderators en Admin :lol:

 

Zoals al meerdere keren aangegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was me hierboven al gezegd.. Maar tis duidelijk joh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...