Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bluebloomer

Keiharde brok hasj

Recommended Posts

Hey hey mensen, I have een brok hasj (10 gr) liggen van hoogwaardige kwaliteit maar door slechte opslag is het een keiharde brok geworden. Na het verwarmen wordt het zacht, maar direct weer hard.

 

Is het mogelijk om die brok bijvoorbeeld kort te maken en te gebruiken tijdens BHO extraction ? Of kun je de hasj alleen vloeibaar maken met alchohol ?

 

Mijn idee was om de hasj te verwerken tot olie. Ik heb ruim een kilo droog fijn knipafval liggen en vroeg me af of het mogelijk was een brok keiharde hasj vloeibaar te maken en aan de BHO toe te voegen.

 

Volgens mij heeft vast wel iemand een dergelijk experiment ondernomen, tenzij het gewoon onmogelijk is om hasj vloeibaar te maken.

 

Ik wil de BHO straks iets vloeibaar maken met zo zuiver mogelijke ethanol, als ik die ergens kan vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

met aho lukt het zekers

met bho vraag ik me af of het lukt.

het zijn geen lossen trics meer he.

suc6 grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj fijn snijden en onder de BHO mengen dat gaat ,maar echt vloeibaar is het dan niet meer...wel zacht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk da's cool, en vloeibaar, smeerbaar zou betere omschrijving zijn, zeg maar zo smeerbaar als kruidenboter. Dat zou cool en lekker zijn... :)

 

Ik zat te denken aan een goeie rasp..

 

En dan, de hasj toevoegen aan de BHO voordat de butaan verdampt is en dan mengen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

plank en mes gaat goed of koffiemolen.

 

eerst ontgassen dan mengen

 

gallery_30925_14392_1351287.jpg

 

als hij zo is doe ik wel een vaker ice er aan toevoegen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak wel vaker hasholie uit hash.. Gewoon met ethanol, eerst de hash wat fijner maken, desnoods met de rasp, dan de ethanol in een warmwaterbad, natuurlijk niet op het vuur, hash laten oplossen, door 2 koffiefilters heen halen, en dan uitdampen, met of zonder je bho erbij. Ik denk verder niet dat butaan met alcohol reageert, gezien het ook gebruikt word voor butaanresten te purgen.. De opbrengst bij hash is altijd wel fijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...