Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sparta-rotterdam

CBD crew Haze Skunka

Recommended Posts

Zo de knopen zijn doorgehakt. A.s vrijdag krijg ik gavita pro 1000 de en softbox 1500 en preshcan filter 2000 kub. Beter kan ik het niet krijgen. Goede zaken gedaan bij puk , fantastisch. De dames staan sinds 20 november onder 400watt 18/6. Vrijdag wordt het 12/12.. dan denk ik dat ze genoeg voorgroei hebben gehad. Ik las de toppic van art, daar gaf hij aan dat de dames hard gaan onder 1000watt. Ik draai in een Dr120 tent. De kamertempratuur moet niet boven 17 graden komen. Ik ga jullie hulp hard nodig hebben aankomend weekend.

 

Nou dan wil ik ook wel eens zien hoe de lamp het bij jou gaat doen....

Ik wil hem zelf ook hebben maar loop elke keer tegen andere problemen op die dan op dat moment de "prio" hebben ;)

Ik moet dan ook eerst even een andere afzuiger en filter halen.

Alles in 1 keer lijkt me wel beter om aan te schaffen maar dat is wel gelijk een rip uit je lijf :tu

Volgens mij krijg je wel een leuke korting ij puk als je alles in 1 keer haalt ofnie?

 

 

Succes ik blijf meekijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik heb 440 compleet voor de lamp betaald, maar ik krijg allemaal dingetjes erbij. Lamp is compleet. En ja ik was 790 euro lichter vandaag. Flinke hap, dat deel ik met je. Maar ik kan niet wachten, ik wil het direct goed aanpakken. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Van puk kreeg ik in plaats van 1500 presh een 2000 presh, omdat de 1500 uitverkocht was. Dus ik ben echt tevreden. Ik moest in januari, maar langs komen om voor een aantal anderen dingen. Ik kreeg een keurig plat amsterdams persoon aan de tel. Enthousiast dat hij was. Ik heb de roll royce onder de lampen aangeschaft, volgens de beste man. Ik ben eigenlijk een beetje in de war. Volgens mij bestaan er twee varianten van gavita 1000 watt. 1) GAVITA PRO LINE 1000W VOLLEDIG ARMATUUR 2) GAVITA DIGISTAR 1000 WATT DIMBAAR

 

Ik had mij focus steeds op lamp 2. Vanwege het feit dat je deze kunt dimmen. Maar lamp 1 pro line maar is ook dimbaar en dat wist ik niet. Dus ik ben echt happy. Ik ben benieuwd naar de effecten van dr pro line, want ik lees her en der, dat het allemaal sneller gaat. Binnnen enkele uren verschil in bloei/groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, ik heb 440 compleet voor de lamp betaald, maar ik krijg allemaal dingetjes erbij. Lamp is compleet. En ja ik was 790 euro lichter vandaag. Flinke hap, dat deel ik met je. Maar ik kan niet wachten, ik wil het direct goed aanpakken. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Van puk kreeg ik in plaats van 1500 presh een 2000 presh, omdat de 1500 uitverkocht was. Dus ik ben echt tevreden. Ik moest in januari, maar langs komen om voor een aantal anderen dingen. Ik kreeg een keurig plat amsterdams persoon aan de tel. Enthousiast dat hij was. Ik heb de roll royce onder de lampen aangeschaft, volgens de beste man. Ik ben eigenlijk een beetje in de war. Volgens mij bestaan er twee varianten van gavita 1000 watt. 1) GAVITA PRO LINE 1000W VOLLEDIG ARMATUUR 2) GAVITA DIGISTAR 1000 WATT DIMBAAR

 

Ik had mij focus steeds op lamp 2. Vanwege het feit dat je deze kunt dimmen. Maar lamp 1 pro line maar is ook dimbaar en dat wist ik niet. Dus ik ben echt happy. Ik ben benieuwd naar de effecten van dr pro line, want ik lees her en der, dat het allemaal sneller gaat. Binnnen enkele uren verschil in bloei/groei.

 

Kreeg je geen korting dan? Je krijgt normaal gesproken zoiezo al 10% korting geloof ik maar ja dat mg verder de pret niet drukken....

Ben zeer benieuwd naar je ronde dus kom maar op :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb sowieso korting ontvangen in de vorm van extra spulletjes. In plaats van een presh 1500 een presh 2000 filter. Daar ben ik erg content mee. Ja, het wordt nog wel een klus om alles goed te monteren, dit liet ik meestal door een ander doen. Ik denk dat het ook voor mij mogelijk is en het lukt.

Ja vanaf morgen wordt mijn hobby een stuk anders. volgens mij stap ik een ander wereld in. Als ik de beste man zo aan de telefoon hoorde praten, was hij laaiend enthousiast over mijn bestellingen. De rolls royce onder de lampen, ja dat zegt voor mij genoeg. 4 a 5 jaar geleden had ik een Lumatek gekocht, dat was toen der tijd de nieuwste van de nieuwste.

 

De ruimte krijg ik wel onder controle, ben daar de laatste weken druk mee geweest. Als ik alle deuren opengooi, dan koelt het vrijwel direct af. Die koude/koele lucht wordt zo weer ingezogen door een softbox 1500. ik draai nu op een 500 Kubb. Dus het verschil gaat duidelijk zichtbaar zijn. Ik heb bewust gekozen voor softbox 1500 in plaats van de softbox 1000m. Als je de gavita op vol vermogen zet, dan zit je op 1150 watt. Dat is toch niet meer gezond :tu. Dus tot nu toe heb ik alleen maar lovende woorden over mijn aankoop. Nu wil ik de roll royce in het echt nog bewonderen. Dat gaat zeker goed komen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik ben benieuwd naar je eerste foto's van de set-up.

En een grotere filter is zoiezo al een aanwinst toch?

Kom maar op met die rolls royce :tu

 

PS heb je het laten bezorgen of zelf opgehaald.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgeleverd. Ik had mijn afzuiger en filter online betaald. Dus alles wordt geleverd. Dit is alleen afwachten. Ik betaal een deel onder rembours. Alleen lastig met tijden. Ik heb wisselende diensten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste volgers, hij is binnen. De gavita de1000 en de 1500softbox. Niet normaal meer, alleen in de doos al ziet het er strak uit. Straks ff alles monteren. Vanavond pica's!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand mij vertellen als een filter presh 2000m wel kan hangen in een dr120 tent. wat is de maximale gewicht dat de stangen kunnen verdragen. Ik ben namelijk bezig met het moneteren van mijn nieuwe speelgoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt die al ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOP ik ben ergggggggggggggg tevreden met mijn cbd crew outdoor mix wiet!!!!!!!!

 

succes, ik ga dit volgen...ben het meeste benieuwd naar het rookverslag en het verschil aan thc binnen of buiten gekweekt, levert deze ook wienig thc op en veel cbd???? dat is de vraag waar ik erg benieuwd naar ben.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hij hangt. Mijn excusses ik drop naar mijn dienst een paar pic's. Maar die afzuiger gaat veels te hard voor mijn tent. Tegenvaller is dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer ik zie het net te laat merk ik. Houdt nog maar even je oude afzuiger op z'n plek hoor. Ik draai nu 1200 watt en m'n 1500 box draait op de allerlaagste stand van de TMA en het is nog te koud met beide lampen aan. Die 1500 box die je nu hebt hoef /kun je pas gebruiken als je ingezogen lucht warmer is dan 20 graden.

Voor de rest ga je lekker zo te zien en met die proline 1000 gaat het er nog net wat leuker uitzien straks lijkt mij zo.

Ik ben benieuwd naar hoe de meiden er nu bij staan

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben je echt te laat. Ik heb een stuk moeten knippen om de slan er door heen te halen. Ik had ergens gelezen dat je je afzuiger niet lager als 30 % mag hebben. Wat gebeurt et anders dan? Ik hem nu op 30% staan. Ja de warmte da naar binnengaat is geen 20graden. Dat betekent dat ik mijn eco verwarmingsplaat, tijdens de donkere urrn aan moet laten. Hij staat nu op 850 watt, wat stellen jullie voor? Gewoon vol vermogen?

 

@t ejb: merk je het verschil met cbd soortje als je het rookt? Ik heb om die reden gehaald om niet zwaar stoned te worden,maar meer mellow. Een ontspannen gevoel. Het is een 10 weken bloei soort, dus ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, jammer voor de tegenvaller, maar ik heb vernomen dat als je m lager als 30% zet hij in brand kan vliegen ;)

Ik weet het niet zeker maar ik heb zoiets voorbij zien komen....

Het kan zijn dat dat de neppe afzuigers zijn maar ik zeg het maar voor de zekerheid...

Maar implodeert je tent nu met deze vermogen ofwa?

 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij trekt wel aan, maar niet heel ernstig. Ik zal eerder voor zo'n tent een 750 watt kub afzuiger nemen. Ik weet niet als dit tot de verhouding staat met de gavita pro1000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

check mijn rookverslag bij de plantenkamer cbd soorten, ik heb 2 verslagen geplaatst waarvan één per ongeluk dubbel.

 

maar even in het kort, in je kop valt het wel mee maar lichamelijk een lekkere rust, pijnbestrijder en je wordt er inderdaad mellow van!!!!

 

zeker mega verschil met wiet zonder hoog cbd.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1 Bloei

 

Nou hier is die dan he, de gavita pro1000 de.Ik heb een scrog netje opgehangen, omdat je dit bij alle gavitá rondes ziet. Waarschijnlijk met het flink doorgroeien en de gebrek aan ruimte.

 

gallery_24314_14844_1968500.jpg

 

De tempratuur stond op 33 graden, dus ik heb een raampje opengegooid, want de afzuiger trek zo koude lucht naar binnen.

gallery_24314_14844_1901.jpg

 

gallery_24314_14844_2209961.jpg

 

De planten staan er wel mooi bij, maar bij het plaatsen van het scrognet, zijn er paar scheuten gesneuveld. Ik weet niet hoe grootte invloed dit zou hebben op het vervolg van mijn reis.

 

gallery_24314_14844_1167715.jpg

 

Ik hoop dat de leeg vlakken nog opgevu;d gaan worden, tijdens de bloei periode. Misschien trek dit nog goed aan. Ik heb de scrognet vrij hoog, maar er was geen ander optie. De stand van de gavita is momenteel 850w. Er zijn personen hier die zeggen gewoon volle toeren, maar ik twijfel nog. Ik laat de lamp eerst even een aantal uren wennen. Volgens Art is de lamp naar 100 uur gedraaid te hebben stabiel...

 

gallery_24314_14844_1196971.jpg

 

Advies en trucs om het beste uit deze ronde te halen.

Ik heb alleen bac bloei in huis en bac bladvoeding. Ook heb organic completed en bacto. Ik zal deze ronde goed op mijn mvoeding moeten letten, omdat dit vrij lange ronde wordt en ik weinig ervaring heb met een lamp boven de 600 watt.

 

P.S even voor de duidelijkheid..

 

gallery_24314_15080_851569.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vanochtend gekeken. Ze stonden er stralend bij, dus ik dacht de laatste kwartier voordat de lamp uit gaat even naar de 1000 watt. Dat hou ik vanavond ook gewoon aan. Het is belangrijke dat de ruimte waar je tent of hok staat, goed koel is, want de tempratuur kan snel oplopen. Bij mij stond 31.5 graden en dat vind ik iets aan de hoge kant. Ik had de planten gisteren 5 liter water gegeven en vanavond stond de tensio op 450 mbar.

 

De planten hebben net 7 liter + 7 schepjes Bacto gekregen. Bacto probeer structueel om de 1,5 - 2 weken te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekekr nu sparta-rotterdam nice ;) het echte werk ga nu beginen :)_~~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zuipen ze veel zeg ;) daar wordt je onrustig van. Gisteravond 6 liter mee gegeven en vanochtend 10 liter. De blumat tensio gaf al 500 mb aan. Het gaat hard. Alleen ik lijk me net niet vol te krijgen, daar baal ik van. Onder de scrog net is het helemaal vol met vertakkingen, wat kan ik doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bovenste vertakkingen ombuigen opzij zodat de onderste vertakkingen wat meer licht krijgen, meer kan je niet echt doen vrees ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sparta-rotterdam ) even vraagje over je lamp is het ook mogelijk om de voeding los te koppelen en die buiten je tent op de grond te zetten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een geheel, zover ik het weet. Maar ik zal vanavond voor je na kijken. Maar het lijkt me sowieso niet bevordelijk. Zje hebt ook gavita dinstar 1000 watt pro volledig armatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...