Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sparta-rotterdam

CBD crew Haze Skunka

Recommended Posts

rookverslag cbd crew skunk haze

 

ten eerste mijn excuses aan sparta voor mijn veel te laat rookverslag, maar ik had een dag met extra veel pijn uitgekozen om dit soortje te gaan roken. Ik had echt enorme last van mijn darmen, mijn vriendin die zei:"slik maar iets tegen de pijn, dit is niet normaal!" het zakte wat weg, dus niks geslikt maar kwam savonds weer terug, dit met bijkomende pijn van mijn verklevingen en littekenweefsel in mijn buik ( chronische pijn ).

 

Eerst de wiet zelf, het ruikt oldskool lekker fris, ik heb vroeger ( 20 jaar geleden ) veel skunk gerookt maar nog nooit haze. Ik was een beetje bang voor het haze effect aangezien ik geen high liefhebber ben. De geur nodigt je uit om het te gaan roken, niet van die opgefokte troep, maar goed gekweekt en niet bomvol thc, ideaal dus voor mij.

 

Ik heb weinig tabak gebruikt in een 1 1/4 vloeitje, tabak zonder toevoegingen. De smaak was erg lekker, ook fruitig en de geur was uitstekend!

Eerst maar een paar hijsjes en dat laten inwerken ( doe ik altijd als ik wat nieuws heb de laatste tijd ivm mijn baby, ik kan niet opeens te vaag zijn/worden vanwege de eventuele verzorging snacht, ik rook alleen voor het slapen gaan ) We roken buiten in de tuin, het was helder, de sterren en de maan in de lucht, heerlijk moment op een nieuw soortje te mogen roken.

Na een half jointje merkte ik niet erg veel, dus de rest lekker opgerookt, toen ik opstond was ik lichamelijk wat lam, beetje verdoofd zeg maar, lekker gevoel, in bed kreeg ik een warm hoofd, tinteling in mijn lijf....ik merkte dat ik stoned was met een vleugje high, ik had meer high verwacht dus ik was blij dat dat niet het geval was. Ik was me wel iets teveel bezig met het effect te onderzoeken, maar toen bedacht ik me dat de pijn dragelijk was....en voor ik het wist sliep ik.

 

Wat frapant is....als ik wiet rook van cbd crew ( dit is mijn derde soort van hun die ik gerookt heb, en ik heb dit met alle soorten, niet met andere wiet!!!) dan wordt ik snachts hitsig wakker....mijn vriendin dus ook, komt altijd wel goed zeg maar.....maar opvallend is het wel, mijn vriendin wijst me soms terecht af midden in de nacht en de volgende ochtend vraagt ze me ook of ik een tijdje niet meer van die mediwiet wil roken hahahah Doet cbd iets met het libido? is dat bekend bij iemand? bij mij werkt het wel zo, iets wat ik met andere wiet of hash niet heb.

 

de volgende ochtend had ik geen blow kater, natuurlijk merkte ik dat ik geblowd had, maar het was niet zo zwaar gevoel wat ik met een zwarte afghaan hash soms heb.

 

Het is een lekker medicinaal soortje! perfect als je niet zo stone/ high wil worden maar wel het medicinale aspect er van wil hebben. Ik ben erg positief over dit soortje! Tot nu toe over alle cbd crew soorten die ik gerookt heb. cbd crew skunk/haze is een aanrader.

 

Sparta, thanx voor de sample!!!!!!!!!! mooi wietje heb je gekweekt, eigenlijk moet ik zeggen....mooi medicijn heb je gekweekt!!!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de mooie rookverslag. Ik ben benieuwd welke soorten er nog zullen volgen. Ik laat je weten voor een volgend sample. Topic is compleet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was me wel iets teveel bezig met het effect te onderzoeken, maar toen bedacht ik me dat de pijn dragelijk was....en voor ik het wist sliep ik.

 

Wat frapant is....als ik wiet rook van cbd crew ( dit is mijn derde soort van hun die ik gerookt heb, en ik heb dit met alle soorten, niet met andere wiet!!!) dan wordt ik snachts hitsig wakker....mijn vriendin dus ook, komt altijd wel goed zeg maar.....

 

gr ejb

 

Als je dat gebeurd is het goed tog.. zomaar in slaap vallen, met chronische pijn is dat een welkom effect..

 

Haha wel grappig dat jij en je vriendin beide snachts hitsig wakker worden, gelukkig lig je niet alleen in bed he -_-

 

Top dat je ff een rookverslag hebt gemaakt EJB :)

Ik vond het weer zeer interessant om je ervaringen te lezen!

 

Na de zomer ga ik mn 1e indoor CBD Crew strains kweken, hou binnen ff een pauze binnekort.

 

Nu je er tog al 3 hebt gehad, welke is qua pain relief het meest geschikt?

 

Mijn broer heeft ongeveer dezelfde chronische darmklachten als jou, dus waarschijnlijk wat bij jou helpt zal ook bij hem helpen :rofl

 

Gr. MJ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello miss mary jane,

 

ik vind dat alle cbd strains die ik nu gerookt heb allen perfect tegen de pijn, maar de één is net wat meer stoned dan de ander, de outdoor mix maakt mij het meeste stoned wat ik het prettigst vind......ik zou de soorten met een hoog thc gehalte zelf niet roken dit omdat ik er dan minder van kan roken dus minder inname van de cbd...dus de soorten met een thc % van rond de 5 is perfect, en zeker als je er thee van zet met volle melk.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen

 

Ik heb regelmatig last van paniekaanvallen en depressie. Ik heb veel gelezen over cbd dat het angstremmend is... zouden jullie mij uit medisch perspectief een cbd soort aanraden of zou ik er vanaf blijven?

 

Mvg k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...