Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

alle 11 zijn ze kudt

Recommended Posts

Politieke partijen in NL: alle 11 kudt

 

Even tussen haakjes, maar ons politiek bestel is dus op alle mogelijke fronten failliet, stuk en naar de klote. Dat ligt niet aan het bestel zelf, als democratie werkt het naar behoren. Dat ligt aan deelnemers aan dat bestel, de politieke partijen. Serieus. Zet het allemaal eens naast elkaar. Wat een opportunistische, anarchistische en totaal doorgeslagen kleuters zijn het. Niet meer serieus te nemen. Echt, de Nederlandse politiek is alsof je naar een stel tienermeisjes zit te kijken die met elkaar een feestje organiseren waar één jongen voor wordt uitgenodigd op wie ze alle elf verliefd zijn. Een infantiele, nukkige, backstabbende & krijsende kluwen nagelkrassers. Alle elf kudt met stoofperen. Geen eentje die daadwerkelijk u stem dan wel waardering waard is. Waar de fuck zitten we mee opgescheept in dit land? Wat een zooi politieke paupers. Nederland is een democratie van de politieke armoede geworden, zonder ruggengraat. Geen één partij die ook maar een knip voor de neus waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn zeker alle 11 KuDT,

bij die situatie heb ik me maar neergelegd want ik zou er onrustig van worden.

Iedereen is genaaid, en de meesten genaaiden stemden VvD.

Immers de Pvda is hun tegenstrijder en nu strijd de vvd uitgerekend samen met de Pvda.

 

Chapeau , worden een keer niet enkel de armen genaaid.

 

Nee de politiek is voor mij verleden tijd,

politricks zoals de rastamannen dat al decennia's lang verkondigen.

Ze hebben gelijk, ik ga me niet druk meer maken :verrygood

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs alle blowers zo de kop in het zand drukken gebeurt er nooit wat.

Ik voel het langzaam aankomen maar word tog wel tijd voor een

Revolutie.

Straks kunnen we hoelang we ook bij een baas werken en wat voor contract ook

zo op straat gezet worden met een bedankje voor je inzet.

Nou ik werk alleen nog maar voor mijn geld ,en wat mijn baas met mijn aanwezigheid doet moet die zelf weten.

Elmo vind tof dat je bepaalde mensen de ogen wil openen, maar dan moet niet iedereen doen of er niks aan de hand is.

Dat is juis wat de overheid wil we zijn tog maar stoners zonder verstand anders begin je er niet aan zo denken hun dan.

 

 

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

Jaaa, maar nu komt er een EXTRA minister, met toebehoren en personeel, om de ambtenarij in te gaan perken!!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal gestoord die politiek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er geen wapens waren op de wereld dus geen pistolen, raketten, bommen en dat soort spul zou ik wel eens willen weten wie er als laatste over blijft want de alfamannetjes van vandaag de dag zijn mislukkelingen en fisiek tot geen moer in staat en dat noemen zicht leiders.

 

Kijk naar inheemse stammen, de lijders daarvan zijn sterk en hebben een prestatie boven proprties geleverd en op die basis zijn de leiders geworden. Hier is het enkel smijten met beloftes en iedereen gaat los omdat ze horen wat ze willen horen en eenmaal aan de macht word de kiezer recht in hun smoel uitgelachen.

 

Men roept dingen om de meeste mensen achter zich te krijgen waardoor men een machtspositie kan vergaren, inmiddels op deze positie met de macht in handen kan men een op eigen hand na gehouden plan uitvoeren en de kiezer staat erbij en kijkt erna.

Niemand staat daar voor andermans belangen, enkel voor eigen belang. Dat is de natuur van de mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bron

 

HILVERSUM - Burgemeesters en wethouders hebben genoeg van het toenemend geweld tegen hen. Ook zijn ze het zat dat er steeds meer bedreigingen en intimidaties zijn om gemeentebestuurders onder druk te zetten.

 

In EenVandaag riepen de Wethoudersvereniging en het Genootschap van Burgemeesters op tot actie om het geweld in te dammen. Voorzitter Edo de Haan van de Wethoudersvereniging wil dat lokale bestuurders bij ernstige incidenten dezelfde bescherming krijgen als ministers of Tweede Kamerleden.

 

Burgemeester Bernt Schneiders van Haarlem, voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters, vreest dat als het geweld toeneemt de democratie in gevaar komt.

 

Agressief

 

Bijna vier op de tien lokale politici en bestuurders is slachtoffer van agressief geweld (38 procent), een stijging ten opzichte van 2010 (30 procent). Onder burgemeesters is de stijging het sterkst. Gevolgd door wethouders en gemeenteraadsleden.

 

Dat bleek uit een notitie die minister Liesbeth Spies deze week naar de Tweede Kamer stuurde. Steeds meer lokale bestuurders houden bij gevoelige beslissingen rekening met het risico op geweld en intimidatie. Ook op internet nemen de bedreigingen toe.

 

Misschien heeft het een met het ander te maken en krijg je door wanbeleid in Den Haag meer onvrede, wat men dus uit bij diegene die in het dorp bij het desbetreffende loket zit.

 

Maar goed, daar hoor je zo'n koekert als die Bernt Schneiders niet over he. Die narcist denkt dat hij met z'n dorp wel een landelijke wet even naast zich neer kan leggen door een 'keurmerkje' in te voeren en compleet z'n eigen weg te gaan, maar o wee als een stel burgers dat soort gedachtes krijgen, dan is ineens 'de democratie in gevaar'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je.. laat maar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

met stokken en stenen zijn we begonnen en daar zal het uiteindelijk ook mee eindigen als de laatste vis gevangen is en de laatste boom gekapt.

 

geweld heeft dus in zekere zin ALTIJD het laatste woord.

 

Deze maatschappij door zwakkelingen voor zwakkelingen en de sterke worden vast gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb erom gelachen, wat weet geenstijl het toch altijd met een gezonde portie synisme te brengen.

 

Gelijk hebben ze helaas wel, de politiek is een poppekast (geworden?), maar wat gaan we er aan doen ?

 

/edit: Dit is wel van toepassing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabusiness heeft een mooi punt te pakken. Ik ben het er niet 100% mee eens, maar de kern is correct.

 

Nu is het niet zo dat ieder fysiek zwak persoon geen leider kan zijn, met kennis en gedrag kom je een heel eind, maar ik snap t wel wat je bedoelt.

 

Wat volgens mij belangrijk is dat een leider wordt gekozen aan de hand van zijn geschiedenis, niet op zijn/haar beloftes.

Beloftes zijn niets waard totdat ze waar zijn gemaakt.

 

Inderdaad, het belang van een ander is niet altijd belangrijk tenzij het je raakt.

 

Nu spreek ik niet voor mezelf hoor. Ik sta zelf altijd open voor een ander, ook als deze persoon hulp nodig heeft.

Ik beschouw mezelf als sociaal, ik heb redenen om aan te nemen dat anderen dat ook zo vinden over mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Project x op t binnenhof anyone?

ik ben voor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...