Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GanjaRanja

6 Speciekuipen met 1200watt zonnetje

Recommended Posts

Ik heb ze gister onder de 600watt gedaan.

Hier wat foto's

gallery_33551_13590_1677271.jpg gallery_33551_13590_2097661.jpg gallery_33551_13590_2493943.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ze lekker in die grote potten gaan zetten dan groeien ze gelijk een stuk harder :lol:_~~

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey boy ik deel predactors mening... zaadplanten groeien erg hard door!!! ik kweek zelf altijd uit zaad maar met hybride of sativas die tot 10 weken bloeien direct 12/12 met een 600 watt pitje. bij mij staan er wel 16 op een m2 in potten van 25x25 ( shit vergeet altijd de liters ervan ).

 

en verschillend per soort worden het tog wel slungels van gemiddelt 120. hele extreme gevallen over de 160 :rofl planten leveren zon 30 tot 40 gram per plantje wat niet onaardig is zonder voorgroei.

 

pp kun je direct 12/12 zetten maar had je meer planten nodig gehad, groeien doen straks nog zat. verpot ze nu naar de definitieve potten.

 

grootste voordeel is dat je eerder je wietje hebt en dat wil je allemaal de eerste keer erg graag.

 

je zou daarna altijd kunnen overstappen naar een klein voorgroei hokje met wat tltjes om zo je grote hok altijd te houden als bloeihok. ik raad je eigenlijk gewoon lkkr knallen onder 12/12 aan :rofl kost je wat meer planten maar minder stroom, KAN 1 oogst meer opleveren per jaar.voortaan uit zaad blijven kweken levertje fenomenale soorten en lekkerder kwaliteit van bijv een pptje en zou bij eventueel verkoop zeker meer opleveren. bij stekken veel gezeik ( heb je zelf al gemerkt ).

oww en 1 op 1 kweken is met direct 12/12 zelfs mogelijk.

 

 

 

maar ja voorlopig heb je er 10 staan uit zaad dus je bent een end de goede weg op :lol: niet vergeten hea knal ze in hun grote potten lkkr onder 600 watt en gaan met die 'banaan' (geen hermas :) )

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat ze lekker nog ff op 18/6.

Ze groeien ook keihard!

Waneer is het beste om naar 12/12 te schakelen??

Het hok is groot genoeg. Een kant is 250 meter hoog dus ze kunnen opzich wel groot worden.. Andere kant is wel iets lager. 1.50 hoog vanaf pot tot lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hok is groot genoeg. Een kant is 250 meter hoog dus ze kunnen opzich wel groot worden..

 

Best wel hoog.

Kun je Sequoia sempervirens in kweken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaailingen hebben een soort enzyme inzich dat er voor zorgt dat een zaadje de eerste 3/4 weken niet in de bloei schiet, ongeacht de stand van de klok.

Als je 11 liter potjes hebt, dan kan je ze gelijk op 12/12 zetten (voor stroom gebruik.. heb je een kachetje voor de nacht, dan zou je ff moeten kijken wat meer stroom verbruikt) Heb je grote potten...40-50 liter, dan kan de je zaailing bv de eerste 2 weken op 18/6 laten draaien, daardoor hebben ze meer licht(energie) waardoor ze een tandje harder groeien... Maar in preciepe zou ik ze gelijk op 12/12 zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze nu ongv 2 weken onder een 600watt op 18/6.

Volgens mij kunnen ze volgende week wel op 12/12.

Ik heb nog genoeg ruimte. Er passen zeker nog wel 10 extra bakken in.

Straks hebben ze veel ruimte tussen de bakken. Ongv 10-20cm.

Temp

'S nachts 19 graden Lv 60

Overdag 25 graden. Lv 50

 

gallery_33551_13590_1828749.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes hebben het wel naar hun zin zoals ik zie :) ga je volgen hoor :spliff:

 

veel succes deze ronde,

wanneer gooi je ze op 12/12?

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zal ik ze neerzetten?

Met of zonder specikuip?

gallery_33551_13590_1098562.jpg gallery_33551_13590_1847936.jpg

Hey Jaapie, ik heb nog geen idee. Ik denk deze week al wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke sommige plantjes zijn nog aardig klein zoals ik zie... lv wel goed gehad?

 

Zou als er in de speciekuip niks zit, de speciekuip eruit halen, en de potten goed verdelen onder de lamp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was een achterblijver. Die heb ik pas eergister overgepot naar een 18 l

Ik ga nog een plant overpotten in die speciekuip denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe hoog heb je je lamp hangen vanaf bovenkant plant?

 

greetz, greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

60cm

Btw greenstuff... Je link van je kweek doet et niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...