Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Oppertop

Will the real pp please stand up !?!

Recommended Posts

Hallo beste kwekers en martelaren (gevallen vrijheidsstrijder) wrekers.

 

Ik wil binnenkort een ronde met zaad doen van PP.

Nu ken ik 2 soorten die van Dutch Passion en Serious Seeds.

Mijn vraag is welke geniet jullie voorkeur en wat is het verschil m.b.t. opbrengst, sterkte v.d. buzz en kweekgemak.

 

Zijn er nog andere soortgelijke strains (witte soorten) die op PP lijken of beter zijn en zo ja in welke opzicht.

(het moet zaad zijn dus nlx valt af)

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad die hebben ze niet zo te zien :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had perongeluk Serious Seeds geschreven omdat ik net naar de ak-47 aan het kijken was als alternatief.. maar het hoort Nirvana te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pp #1 is al decades dead (tmv necked her helaas geloof ik)

1 van de zwaarste mental en body fuck ups ever!!

Ik mis haar,,,het was een gedeelte van mijn jeugd.

 

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn de alternatieven dan?

 

hoe zit het dan met de pp van nirvana en dp?

 

Elke stekkenboer biedt het anders nog steeds aan..alleen is de vraag natuurlijk wat het echt is..

Daarnaast vraag ik me altijd af hoeveelste snee het is bij de stekkenboer (dus een stek van een stek van een stek).

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP van Dutch Passion is een sterk plantje en een goede opbrenger, Sensiseeds heeft ook nog een PP :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken alleen die PPP van Nirvana in zaad vorm en die vind ik stukken beter dan iedere PP die ik ooit ergens heb gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap zowieso niet dat iemand de moeite doet om PP te kopen...zo'n valige smaak , waardeloze high , en geen prettige bijeffecten...gewoon een vlak soort van stoned zonder briljante gedachten of kalmte in mijn geest.

Power Plant is wel de laatste plant die ik zou zetten.

 

Waarom zet je PP? wil je een herkenbare plant die erom bekend staat veel op te brengen?

of wil je een plant die groeit als indica , en de high heeft van een sativa die door mijn spijsverteringskanaal is gegaan?

Er zijn duizenden alternatieven als je iets zoekt dat leuk opbrengt.

Er zijn duizenden smaken te ontdekken.

 

Powerplant kweken is een kleurloze keuze in mijn idee...

 

Soortjes die ik je wil aanraden : Santa maria, White pearl, Cataract kush , Erdbeer, Ed Rosental's Superbuds, sensistar, black domina.

met alleen al bovenstaande lijst ben je een jaar zoet , en je weet niet wat je proeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net als vele anderen een jeugdsentiment voor PP. Nog iets wat meetelt is dat mijn vrienden het graag roken..

Ze willen een knock out- couch lock- killer- weed! Ik wilde daarom PP gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verder zie ik op de site van Sensi seed bank Power Plant van White Label. Alleen is deze PP 75% indica. Terwijl die van Nirvana en DP 75% sativa zijn.. Ik dacht dat een witte soort betekende dat een plant overwegend indica is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witte soorten zijn vaak hybrides.

Pure indica ziet er lang niet zo spectaculair uit ( maar werkt wel veel meer Couchlock).

 

Als jij je vrienden een echte White Rhino voorzet ...dan vinden ze powerplant hippie-hooi.White Rhino is een hybride die heel hard klapt.( moet toegeven dat ik niet weet of je doie nog kan vinden)

 

KandyKush van de Riserva Privada is waar ik momenteel naar kijk voor aanschaf.

Gigantische toppen voor een indica, zoet/citroenachtig, hevige harsproductie, 70 dagen.

 

Een variant op jouw powerplant: heb je wel eens de originele Cinderella '99 gerookt? Da's de originele Sneeuwitje, toen sneeuwitje nog een mellow soortje was, dat licht psychedelische invloed had.( misschien is er een teler die die ouderwetse C'99 nog ergens in heeft verwerkt...zeker het zoeken waard)

 

Powerplant kweken vanwege jeugdsentiment...mja je moet er maar van houden.

(de groei van powerplant is indica , het effect is heel erg sativa...zo stoned vond ik em niet , gewoon irritante high die niets aan verheldreing brengt . Powerplant is een soort die me nooit leuke herinneringen bracht ...de werking is zoals ik al eerder zei saai.Ik zie het als een persoonlijke morele plicht mensen te weerhouden van het telen van powerplant , en eens iets verassends te kweken.

Er is al genoeg poepsaaie kutwiet ... op diezelfde vierkante metter had ook iets anders kunnen staan...

 

 

Goeie soorten krijgen te weinig aandacht in NL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb echt te weinig verstand van soortjes en smaakjes, dus ik stel misschien een wat domme vraag.

Als ik kopers spreek onderscheiden die eigenlijk maar twee soorten PP en Amnees. Het lijkt me dat daar dan ook een reden achter zit dat die soorten zo populair zijn. Er is inderdaad genoeg aanbod van honderden verschillende soorten maar het lijkt bij hen alleen om die te gaan.

Misschien spreek ik toevallig met een beperkt groepje mensen maar ik vraag me toch af hoe dat kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste stekkenboeren hebben volgens mij alleen maar pp.

Amnesia, bubbels hoor je nog wel eens..

 

Maarja ik denk niet dat grote jongens een specifiek soortje interessant vinden.

kweek je voor eigengebruik dan kun je zelf je zaden uitkiezen.. het nadeel is wel dat je niet met homogene planten werkt en er verschillende pheno's tussen zitten.... stekken nemen van de planten en later kijken welke je als moeder wil houden lijkt me dan een betere optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 10 jaar geleden pp gehad, is de laatste keer ook geweest voor mij. ( samen met de shiva van positronics................................)

 

elke shop geeft alles gewoon een naam waar ze zin in hebben.

 

had laatst de soma amnees die onder geheel andere naam in de shop ligt, ook mijn jackberry krijgt elke keer een ander naam, zelfs als een ander dezelfde kweekt....

 

dus de echte pp is lastig te vinden, succes met zoeken in ieder geval :lol:

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

triest idd, dat je 10 weken aan het bloeien bent voor de prijs van een 8 week soortje. Alles wordt PP genoemd. vaak worden ook verschillende soorten door elkaar gemixt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...