Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nesta

Welke soort is dit?

Recommended Posts

Wie helpt me bij het vinden van een soort met de volgende eigenschappen?!

 

Laag in geur

Hoog in opbrengst

Smaak: zoet, aards, fris, hash, fruit

Feminized

Bloei tot maximaal 8 weken

Gemiddelde hoogte

Geen haze

Geen autoflower

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen probeer het eens met boerenkool of spruiten...

 

even serieus; die geur is er altijd in meer of mindere mate, des te sterker hij ruikt, des te sterker hij smaakt en des te meer hij in het algemeen opbrengt...

snelle soortjes vind ik Kush of bij voorbeeld superskunk. de meeste soortjes met skunk erin of afgaanse genen doen het meestal wel onder de 8-9 weken.

 

ook heb ik een keer white Widow van seedsman gehad die echt een hele sterke bubblegum/fruit smaak had, en hij was een 7-8 weken bloeier.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airmax tnx ik heb een LibLeb (Zenseeds Libanon30 * Bluehemp Lebanon27) gehad die erg weinig geur had maar veel smaak en zeer zeker veel power. Helaas heeft ze gemiddeld een relatief lage opbrengst. Ze staat wel hoog op het lijstje met soorten die moeten voldoen aan de criteria.

Iets dergelijks zoek ik maar dan met een normale tot hoge opbrengst.

 

Ik hou van Kush, ik hou van skunk en kruisingen van die twee maar beide rieken meestal (helaas) enorm.

Een beetje wietlucht is niet zo'n probleem.

Het probleem is het als het te zwaar en penetrant wordt zoals vaak bij skunk en 100% indica's.

 

:P

 

Edit: Een Lebanese X Afghani zou zeker wat zijn denk ik bij nader inzien.

Eigenlijk waar Hupla nu mee bezig is :rofl

Warzone Kush :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietzaadjes punt nl kan je handig aanvinken aantal bloei weken, voor de rest kan ik je niet helpen want heb zelf altijd sterk ruikende planten gehad

succes met je jacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuckys bride van escobar ?

caramel Candy Kush van dynasty seeds ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraaag weet iemand of er zaad te verkrijgen met de naam girl scout cookies?????

OG X Cherry Pie (Durban Poison X GDP) ??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt alsof good old Northern Lights het beste idee is.

 

Je weet wat je hebt

Als je ze niet ziet staan, ruik je ze nauwelijks

snel

geen haze, geen auto

smaak klopt ook.

 

Ik weet het zeker :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Northern Lights is compact, snel en zeer dicht, en in staat om meerdere probleemloze oogsten per jaar te produceren vanuit zaad of door stekken. Haar met rijp bedekte toppen hebben een honing-muskusachtig aroma vermengd met een aardse Afghaanse ondertoon en een hint jeneverbes – zeer verleidelijk wanneer zij gedroogd en gerookt wordt, maar merkwaardig zwak wanneer zij groeit en bloeit.

De combinatie van het bijna geen geur hebben, gemakkelijk te kweken zijn, hoge opbrengsten en een buitengewone harsproductie maken dat Northern Lights de eerste keuze voor een Indica is - zowel vanwege haar kwaliteit als vanwege de opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nesta,

 

C99 (bijv. van Dyr), indien te sativa of te hoog een kruising (zelf maken vrees ik) met NL?

 

Groeten,

 

Stef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks you guys! :)

 

>Mitsz Ik heb een paar jaar NL uit stek gehad en daar ben ik een beetje klaar mee. Ze was wel redelijk stealth in geur dat geef ik toe.

Wel benieuwd naar de NL5 x Afghan van Mr Nice, die zit in de collectie, voor de toekomst.

So many seeds...so little time.

 

>Bazz f Die LA Cannalope is een kruising met Cannalope Haze en ben niet zo'n haze fan..

 

>Groen Gif thanks dat is een goeie maar mij te veel sativa. Ik zoek iets minimaal 75% indica en ben niet in de positie kruisingen te maken.

Ik geloof niet in het 'zomaar' kruisen in m'n micro hokje, daar zijn IMHO veel bredere grotere selecties voor nodig dan ik kan doen.

Ik maak wel selecties voor moederplantjes en de voorbereidingen voor het outdoor seizoen 2013 zijn al weer lang en breed van start.

Er staat van alles grut (waaronder de Warzone Kush) in het hokje waarover later meer.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik inmiddels in huis, ga ik zeker tzt mee aan de slag. Tnx.

Toch ook vooral op zoek naar een krachtige indica Lebanese indica met wat meer opbrengst dan gemiddeld..(misschien vind ik die in de Warzone Kush...)

 

De laatste tijd en sinds dit draadje is er van alles leuks binnengekomen: Hashplant 1, Nepalese Kush, WOS Space en Ketama, Kannabia Karamelo, Black Domina en SAD S1, Mr. Nice Nordle, Ortega, NL5 X Afghan en Critical Mass, allerlei Lebanese varianten, Spliff Masterkush, Seedsman Pot Of Gold, Fusion Warzone Kush, GHS White Rhino en White Russian.

Ook nog erg benieuwd naar de Pakistan Chitral Kush van Cannabiogen...

 

Mmmppfffff.

Tijd voor een akkertje of wat.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of 2 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze wat Taskenti 100% indica.

Ik zat er ook aan Pakistan Chitral Kush te denken voor wanner wil deze zetten want een ruiltje is geen probleem dan PM?

Black Budha Sagmaratha, Domina CBD Seeds

 

 

Kannabia Karamelo, Black Domina en SAD S1

Over alle 3 dik te spreken.

 

 

Zekers tijd te kort.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx zODd.

Leuke strains weer!

We vinden elkaar altijd wel ;)

Dikke props.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je geen tip geven qua soorten maareh.. ik las WOS Ketama ;)

Wil je in iedere geval 1 herma op de 3 dan moet je die zaaien, extreem stressgevoelige genetica echt waardeloos.

Nog erger dan Nirvana, daar heb je tenminste nog mutantjes ipv herma's.

 

Heb ze ook nog maar risco is het me niet waard na 2x proberen met die meuk van hun: ging me om Pakistan Valley toen en die zat in zadenmix pakketje met oa Ketama, en nog wat, bewaar ze eigenlijk totdat ik verhuist ben en ze in de tuin kan op laten groeien daar kunnen ze weinig kwaad :) :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Lostchild.

Herma's horen erbij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...