Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the quick one

eerste poging voor zadenkweekje

Recommended Posts

jammer te horen Kwiki

 

en zadenkweekjes kunne gerust in kleine potten zolang je maar aandachtig bent naar voeding toe

 

grtz, B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

Dat verwijderen van de ventjes is nooit leuk, maar wel weer vollop ruimte voor de dame!

Sterkte met je gezondheid en veel succes met de zaadrun!

Was een behoorlijk stuk lezen, 13 pagina's, maar erg leuk. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de enigste dame heeft volledig beslag gelegd over heel de bak :lol: ben er dit weekend nog geweest om eens te gaan kijken, helaas men cam vergeten

 

de plant is zeker 60 cm breed geworden :lol: met heel veel topjes en serieus gegroeid in de hoogte ook nog en volop bloemekes aan het aanmaken, staat er echt heel mooi bij, stuifmeel van de mannen is opgevangen

 

thx limbic :lol:

 

mijn excuses dat er geen pics komen, maar deze loopt nog steeds en zal worden afgemaakt ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar een fototje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt er zeker aan elmo, binnenkort komt ze weer naar haar echte thuis, hier :lol:, dan zal het makkelijker zijn ook om pics te trekken want half december gaat die vriend van mij op verlof en zou zonde zijn om het verloren te laten gaan, dus komt de dame terug naar hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kwikkikweek,

jammer dat te horen van jouw rug. :rolleyes:

 

Je kan heel goed in kleine potjes kweken.

In de mammoet-ronde van mij had ik 1 liter potten gebruik en het werkte ook goed.

De kleine potjes hebben wel meer aandacht nodig als een grote bak.

 

Sterkte!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een volger erbij :rolleyes:

Ziet er goed uit

succes :lol:

 

GVH

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx Torsti :rolleyes:

 

half dec komt deze dame dus terug naar hier en hoop dat ze in de DP90 gaat geraken om verder af te bloeien want ze is al bestoven met de blue berry en top44

 

ik was van plan om potjes te gebruiken van 11x11x21cm 2 liters maar wou deze uitbreiden met 1 liter potjes 11x11x10 zodat ze de diameter behouden maar wel hoger worden en meer inhoud hebben, heb dit al eerder getest met 2 potten op elkaar en de wortels groeien mooi door tot vanonder, ga deze wel vastkleven aan elkaar dat ik niet per ongeluk alleen het bovenste potje vast heb, zodat ik de wortels beschadig :lol:

 

maar op deze manier lijkt me dat wel haalbaar en heb ik meer inhoud ook dan 1 liter potjes en is makkelijker voor mij ook ipv zo'n grote bak om op te tillen

 

@GVH

kom er bij :lol: maar je gaat nog tijdje geduld moeten hebben, deze dame staat nog ergens anders :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kiki,

 

En is je meisje terug thuis?

Ben benieuwd hoe ze erbij staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Tune

 

nee de dame komt niet meer naar huis en is mooi aan het afbloeien ale zaadjes aan het laten rijpen ;) hier thuis komt niets meer te staan

 

we ( vriend van mij en ik ) hebben een locatie gevonden en zijn met verschillende projecten bezig, meer hierover later als deze dame klaar is, we zitten nu nog in de ontkiemingsfase en de voorgroei momenteel, amper 14 dagen bezig, de bedoeling is om zaden runs te doen en rookstuff :)

 

momenteel word dit voorlopig opgevangen door een 3de persoon omdat die vriend van mij op verlof is en ik vandaag uit het ziekenhuis ben ontslagen

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff klein upje en mijn excuses dat deze topic zo gelopen is wegens gezondheids problemen jammer genoeg

het was makkelijk in zo'n grote aarde bak maar als ik dit nog eens doe ga ik me voorzien van een tensio :) al een geluk dat ik iemand had dat deze dame verder kon verzorgen de nr 6 was de enigste dame maar ook de mooiste en heeft gebruik gemaakt van heel de bak en achteraf de 2 de bak er nog onder gezet zodat de onderste bak ook vol met wortels is komen zitten en was dus een aantal keren bestoven met de blueberry

 

staat nog steeds onder de tneon weliswaar niet hier maar er zijn al een goede 100tal zaden eraf gevallen en de plant ziet er niet meer uit

 

de grootste top is een goeie 20cm geworden, dus denk dat ik hier wel een mooi aantal zaden ga afhalen, ze is nu volledig aan het uitdrogen en krijgt totaal niets meer en volgende week gaat deze ook om en laten drogen en dan de zaadjes plukken

 

1 les heb ik wel geleerd gebruik geen grote bakken zonder tensio :lol: maar ben toch blij dat het gelukt is

 

vanaf volgende week ga ik men DP90 tentje met 220w tneon in gebruik nemen thuis en kweken in 2 liter potjes want mis het veel te hard het kweken, ik weet nog niet of ik hier een verslag van ga bij houden of niet, als ik het doe zal het pas zijn als ze al iets groter zijn :)

 

volgende up komt er ook nog met het aantal zaadjes dat ik heb van de bluetops zodat deze toch nog afgesloten kan worden weliswaar niet gelijk het moet :)

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verslagjes van jou zie ik graag hoor kiki :) terug wat weedjes growen ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx miss :lol:

 

en ga inderdaad terug beginnen in men DP90 tentje, komt deze week nog een nieuw verslag van :) kon het niet laten

ben eigenlijk al bezig :) meer info volgt

 

heb trouwens al kiemtest gedaan van de bluetops 5 op 5 maar deze komen er niet in :)

Edited by kwikikweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool Kwiki.

Als je nieuwe start ga ik zeker meekijken ;)

 

Zelf ben ik de laatste hand aan het leggen van mijn DWC ding, ook voor in de DP90.

Alhoewel het mijn eerste grow in (jesus wat ben ik oud) 20 jaar is.

SPANNEND!

 

Ik wacht nog op een gatenzaag-boor-ding om een mooi rond 127mmgat te boren en wat vijver spullen om mijn bak nog af te maken ;)

Lachen dit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaadjes van de bluetops liggen momenteel te drogen en kheb ze nog niet geteld ook niet, het zijn er mij iets teveel om te tellen ;)

 

ik weet niet of ik een nieuw verslag ga maken of niet, ben er nog niet echt uit, ben wel bezig in men DP90 tentje met 220w tneon en ga weer voor een zadenkweek in 2 liter potjes

 

maar 1 plantje is een tweeling geworden :D eerste keer dat ik dit meemaak, wel leuk dat er 2 plantjes uit 1 zaadje komt

 

heb ook een paar bluetops ter ontkieming gelegd en ook in een 2 liter potje gestoken en daar is ook een tweeling bij, moest deze toch testen op kiemingskracht en of ze wel boven zouden komen en is zonder problemen gelukt :lol: dus lijkt me een geslaagd zaadkweekje voor de eerste keer

 

zal morgen proberen pics te posten van de zaadjes en met het bladafval gaan we wat hash maken

 

en de twijfel om een nieuw verslag te maken is nog steeds mijn gezondheid, wil niet aan een verslag beginnen en eindigen zoals dit verslag ;) een verslag zonder pics is geen verslag

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar 1 plantje is een tweeling geworden ;) eerste keer dat ik dit meemaak, wel leuk dat er 2 plantjes uit 1 zaadje komt

foutjes der natuur,

 

er zijn meer van die soort gevallen, meestal is er 1 groter dan de ander en is de kleinere een man,

als je ze laat staan laat ff weten als dit klopt tegen de tijd dat ze gaan bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga de tweelingen laten staan ook en de 2de is pas achteraf erbij gekomen dus deze is wel kleiner als de eerstgeborene ;)

zal het zeker laten weten of dit klopt of niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...