Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Marko77

Female planten als vader gebruiken ?

Recommended Posts

Heeft iemand dat al gedaan ? Een vrouwtje, uit female zaad, aan banaantjes te produceren geholpen ?

Gerenommeerde zaadbanken verkopen vrouwelijke zaad van geselecteerde vrouwen..XX..volgens mij, moet het lukken

Wat is je ervaring ?

Gr

Marko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede zoot zaad neerzetten,

Stress geven, en hopen op hermas,

Met ongv, 95% toppen en 5% banaantjes,

Weet niet of dit waar is, maar heb het ook ergens gehoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulier zaad planten , planten stressen door lichtstress , herma's wehalen , de planten die female blijven zijn 100 % female of ja .... misschien 99 procent of 97% who cares , deze plant behandelen met lesbian dream , de plant maakt dan toch (geforceerd ) zelf stuifmeel zodat zelfbestuiving plaasvind , resultaat is female zaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net bezig de Super Lemon Haze aan te zetten tot het maken van stuifmeel. Die komt uit een fem zaadje van green house. Iemand heeft er stekken van genomen en er al een jaar of wat mee gekweekt en ze is behoorlijk stress bestendig.

Ze is behandeld met Lesbian Dream en ziet er nu uit als een behoorlijke vent maar de mannelijke bloemen zijn nog erg klein. Ik verwacht dat ze binnen drie weken wel of niet stuifmeel gaat produceren, dus even geduld, dan laat ik het je weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het niet zo dat een gefeminiseerde aangezet tot hermaniseren altijd de XY factor in zich heeft (hoeft niet direct in generatie 1 tevoorschijn te komen)?

 

Een gefeminiseerd zaadje is niet altijd XX :P

Vrouwelijk zaad (Soma way gemaakt) weer wel en als je daarmee aan de slag gaat moet het wel lukken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van m`n vorige ronde 2 zaadjes s5 x c99, een vrouwelijke s5 stek bestoven door een herma c99 zaailing, zijn deze zaden te gebruiken, lijkt me een wicked soortje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vroeger een paar stekken gered van de soort Santa maria.

2 weken stonden ze in een steenwolplugje in een donker hoekje en weinig zorg zoals water en of voeding.

 

Deze stekken heb ik toen gered en ze groeiden uit naar mooie planten,

maar licht herma.

Ik ben van die zaden die ik daarna zaaide nog geen 1 mannetje tegen gekomen.

 

Dus wat ze zeggen, als je het stuifmeel van een herma vrouwtje gebruikt op een pure vrouwelijke plant,

dat de zaden die er vanaf komen een groot percentage vrouwen zal geven.

Zo is ook de soort''Oregon diesel''ontstaan die ik in het plantenkamer gedeelte heb gepost.

Dit is gekomen door een female new york diesel rider te bestuiven met een black berry female herma.

Volgens de kruiser(een medicinaal grower uit amerika) was een kleine 90% van de zaden vrouwelijk.

 

Het is het experimenteren wel waard ,

ik zelf vind een lichte herma wel ok aangezien de zaden vaak vrouwelijk worden.

Het moet uiteraard niet teveel herma worden anders krijg je wiet vol zaad.

Een paar zaadjes vind ik geen probleem.

 

Vanaf 14 minuten komt de soort Oregon diesel in beeld.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

De c99 herma was maar een lichte herma, en de s5 een pure dame, dus ik kan ze proberen af te bloeien?....dope :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...