Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GroeneShizzle

Onder het motto: “If you can't beat them, join(t) them!”

Recommended Posts

We mogen er nu wel van uitgaan dat de VVD weer in de regering komt, en al is dat samen met de PvdA, het gevaar dat de Wietpas landelijk wordt ingevoerd blijft acuut, zeker omdat Opstelten heeft geopteerd voor 'nog een keer meedoen' in een kabinet Rutte.

 

De cannabisten van Nederland hebben voornamelijk PvdA gestemd, jammer genoeg niet voldoende om de PvdA, een zeer cannabisvriendelijke partij, de grootste partij van Nederland te maken.

 

We mogen alleen maar hopen dat de PvdA bij haar standpunt, afschaffen van de Wietpas, blijft, want met de VVD en Rutte als dominerende partij, en de aankondiging van Ivo om terug te komen onder Rutte, ben ik daar niet gerust op.

 

Vandaar mijn, ietwat vreemde, verzoek om samen met mij, al je collega's en onze werknemers, lid te worden van de VVD, om zodoende binnen de VVD een blok te vormen tegen de Wietpas en Ivo Opstelten. Als we dat zouden kunnen realiseren, hebben we zo'n 7000 stemmen in het VVD congres, als een deel van onze bezoekers ook aan deze actie mee gaat doen, kan dat aantal makkelijk verdubbeld worden.

 

We hebben de PvdA aan onze zijde, als we de VVD aan onze zijde kunnen brengen door een meerderheid in hun congres te bereiken, hebben we de VVD in ieder geval niet meer tegen ons!

 

We hebben bij de afgelopen verkiezingen strategisch gestemd, laten we nu allemaal strategisch lid worden van de VVD, om van binnenuit iets tegen de Wietpas en de demonisering van coffeeshops en hun bezoekers te kunnen doen.

 

 

 

 

Laten we een eind maken aan het criminaliseren, discrimineren, intimideren en financieel exploiteren van onze coffeeshops door een doofblinde overheid, word lid van de VVD, dan kunnen we echt iets veranderen!

 

Wij zijn ondernemers, en dienen dus ook als zodanig gezien en behandeld te worden, een reden te meer om VVD lid te worden, zie onderstaande:

 

We blijven natuurlijk wel PvdA stemmen, totdat de VVD ons ook beschouwd als ondernemers, en niet langer als 'criminogene' organisaties.

 

Laten we samen iets ondernemen, door lid te worden van de VVD, daar schijnen ondernemers mee te tellen!

 

Nol van Schaik.

Ondernemer, in cannabis.

 

http://coffeeshopnieuws.nl/index.php/blog/...d-lid-te-worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zo raar vind is dat de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen en zuren over wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zo raar vind is dat de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen en zuren over wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

snuiven en zuipen dat mag wel van de vvd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan aan een hond niet uitleggen hoe die een kat moet zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het lezen van dit stuk begin ik te geloven dat het inderdaad klopt dat je dommer wordt door het gebruik van cannabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, infiltreren en dan het systeem van binnenuit uithollen. Strak plan, we kunnen het allicht proberen. Wordt het niks zijn ze al die leden ook in 1 keer weer kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een corrupt systeem kun je niet infiltreren.

Denk je nu echt dat als je een newbie bent daar dat je stem telt in het oude jongens netwerk?

JULLIE DENKEN DUS dat er nog democratie is ?

Waarom werd er zo gehamerd op PvdA of VVD stemmen en dan is het opeens strategisch.

Daarom was de sp opeens veel stemmen kwijt.

En omdat domme mensen niet naar partijprogramma kijken maar naar een debat wat van te voren in elkaar is gezet.

En dan stemmen op de grootste gluiperd en kontdraaiers omdat ze goed kunnen praten.

 

Ik ben er klaar mee over een jaar of 2 als we nog een economie hebben stem ik wel weer sp.

 

De PvdA heeft in elk land een partij (Labour party etc) net als de VVD en CDA.

Die door dezelfde mensen betaald worden.

Doormiddel van nevenfuncties en campagne geld en nog veel meer.

 

Corrupt ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is t wel beter om juist lid te worden van de Pvd A, ipv de VVD, klinkt ook geloofwaardiger, en lijkt me beter uitgangspunt als je inspraak wilt hebben, en adviseren bij de uitwerking van een geschikt beleid. Ga wel uit nu van een coalitie waar de Pvd A dan ook inzit, en dat ziet er wel naar uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet al maanden voor de verkiezingen doorhad dat de VVD en de PVDA een alliantie vormden en dat een stem voor de PvdA dus gewoon een stem voor de VVD was en dus voor de wietpas en beëindiging van het gedoogbeleid, dan verdien je deze uitslag.

 

Ik geloof best dat Nol van Schaik een heel aardige man is met het hart op de goede plaats maar hoe kun je zo dom zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'n vriendin en een hoop anderen zijn ook de laatste dagen van mening veranderd. allemaal van sp naar pvda. ik vind dat echt bullshit en tegen elke logica in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nol is geen domme man, hoor!

Hij heeft wel een bedrijf dat moet draaien, net als alle andere ondernemers, dus niet zo gek dat je dan ook een beetje goed aan jezelf denkt, denk dat die campagne veel invloed heeft bewerkt juist op lokaal nivo, waren overal afvaardigingen van gemeenteraadsleden om te spreken, dat houdt het vuur heet, en t is natuurlijk van groot belang voor de ondernemers dat zo spoedig mogelijk, de wietpas van tafel gaat, zodat mensen in de branche weten waar ze aan toe zijn.

Beleid zal verder vast nog langere tijd nodig hebben, voordat alle punten duidelijk zijn , zoals afstand criterium en thc gehalte, erkenning van medische waarde en beleid voor mediwiet!

SP staat natuurlijk met 15 zetels best sterk in de oppositie. PvdA moet wel scherp zijn in de onderhandelingen met VVD, en dat zullen ze best wel zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik zo raar vind is dat de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen en zuren over wiet

 

Hoe kom je daar nou weer bij?

drugs gebruik komt in alle lagen van de bevolking voor en is niet partijgebonden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

D'r moet toch genoeg poen omgaan in deze industrie om zo'n Rutte gewoon te kopen, kom op zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik zo raar vind is dat de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen en zuren over wiet

 

Hoe kom je daar nou weer bij?

drugs gebruik komt in alle lagen van de bevolking voor en is niet partijgebonden...

 

 

drugs ja.. maar hij zegt toch lijntje nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik zo raar vind is dat de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen en zuren over wiet

 

Hoe kom je daar nou weer bij?

drugs gebruik komt in alle lagen van de bevolking voor en is niet partijgebonden...

 

 

Meeste vvd stemmers zitten boven de 30.000 Euro inkomen dan kan ze zeggen dat het mensen zijn die geld hebben rijk is misschien een groot woord maar ook de rijk, rijken en rijkste stemmen op vvd ... algemeen bekende vvd is een party voor mensen met geld zodan niet veel geld

 

deze mensen voeren high society parties waar jij en ik niet binnen komen omdat we geen aanzicht hebben enof geld , maar op deze feestje en thuis word veel coke gesnoven ... coke is een high society drugs Vele directeuren en hun vrouwen gebruiken dit goedje want tegen coke word in die kringen niet raar van opgekeken

 

daarom zeg ik "de meeste vvd stemmer zo nu en dan een lijntje nemen " snapt U <_<

 

m'n vriendin en een hoop anderen zijn ook de laatste dagen van mening veranderd. allemaal van sp naar pvda. ik vind dat echt bullshit en tegen elke logica in.

 

Plak slaag was dus te laat ..... eerder ingrijpen amnees :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...