Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
schotjeye

LED Lamp + verwarming + afzuiging vraag

Recommended Posts

bedankt voor de complimenten:D!

tis langs alle kanten goed geisoleerd, opt dak zelfs dubbel dus ja.. me afzuiger hoor ik amper dus met die dimmer straks hoor je hm helemaal niet meer

 

uhm nou ik zuig vanuit een andere kamer aan waar een raampje ook altijd open zal staan dus das geen probleem!

de aanvoer is dus nog niet af en dat zal ik vant weekend proberen te doen, het is nu toch niet echt noodzakelijk ivm nog geen planten

 

dit is maar een tijdelijke afzuiging want me filter past niet aan de andere kant buiten het hok.. moet dus nog een buisventilator & filter halen zodra het nodig is

had hm besteld maar heb het terug gestord gekregen omdat ie niet op voorraad was ofzo dus even ergens anders nog bestellen ;)

 

ik had 2 zaadjes op ontkiemen gelegd (bord met nat keuken papier) en nu dus in die pot alvast met een stukje steenwol, hierin ontkiemen ze toch ook?

inmiddels was dus 1 zaadjes uitgekomen en die andere niet -.- dus heb er maar een nieuwe ingestopt

 

verder moet ik alle snoeren enz nog wegwerken en de variac komt morgen binnen <_<

 

gallery_34289_14679_826566.jpg

 

haha meters & geimproviseerde werkbank :P

gallery_34289_14679_1454834.jpg

gallery_34289_14679_2325149.jpg

 

water = 22 graden en ph 6.0 --- ec 0,8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hokje heb je mooi voor mekaar :P ziet er netjes uit

 

Suc6 met de waterfarm test

 

En kan je in dat hokje Die lamp niet 4 keer kwijt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey grow weed!

bedankt, ik hoop echt dat alles goed gaat :P

toevallig is er iets verkeerds gegaan met me bestelling van de lamp, tis een heel verhaal hoor maar samengevat heb ik dus nu 2 lampen voor de prijs van 1 haha.. kan er precies 2 naast elkaar hangen nu..

maar is dit nog te doen met me afzuiging zit ik te denken.. 2x zoveel warmte natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...