Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gobru

Limburgse Meeting Chatbox

Recommended Posts

gallery_6979_9442_40355.jpg

 

Goede morgen,

 

De merel mag mijn besjes eten. Hij zingt elke ochtend en is nooit chagrijnig.

 

Fijne dag allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moggel Blowsterke, je hebt al veel besjes zeg :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_55904.jpg

 

En er wordt dagelijks van gesnoept

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hele goede frisse en gezonde morgen allemaal, dat het maar weer een goede mag worden voor de bloei groei en vloei vandaag :specool

 

ps blowserke kan er geen mooie closeup van een aardbei bij toevallig, lekker fris en gezond zoals de dag vandaag :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goedesmorgens samen! Nog even en ik betreed ook de wondere wereld der dampers! :lol:

Ben trouwens ook aan het kijken voor een bubbleator, iemand een suggestie welke zakken je nodig hebt? Is die van 38mc nodig? Of voldoet alleen de 70mc het ook?

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezelligheidsroker speciaal voor jou

 

gallery_6979_9442_70781.jpg

 

En heerlijk zoet dat ze zijn

 

gallery_6979_9442_92637.jpg

 

Oppersmoker, geniet van je verdamper als je m binnenkrijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iemand een suggestie welke zakken je nodig hebt? Is die van 38mc nodig? Of voldoet alleen de 70mc het ook?

 

220/70 en 38 en voor buitenwiet de 25mc nog erbij :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites


Goed nieuws v/d rechtbank :lol:

Speciaal voor Geuberke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gobru, Thanks man..dus die van 90mc is overbodig?

 

Tevens nog een vraag, hoe zit dat met het zeven? Is het zo dat die hasj uit de 70mc zak beter is dan die uit de 38mc?

Of zit hier helemaal geen verschil in en gooi je het uiteindelijk weer bij elkaar? Dit omdat ik jouw verslagen wel eens volg, en het toch iedere keer weer anders uitziet :specool

 

En neem ook aan dat dit ook gewoon door de vapo kan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

moggeel iedereen :specool

 

wat een weer weeral! en reisje zou wel eens goed doen!

 

wat een kutzomer!!!

 

maar toch..... fijne dag iedereen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goooodmorning all ! Mooie piccies weer Blowsterke :lol:

 

Gister een Haze voorgedraaide joint gekocht, en wow wat een lekker rokertje was dat.. heel apart nog nooit Haze gerookt, werd er wel happy van.

Naast de Haze heb ik ook wat nieuwe Amnesia gekocht, en sow die rook heel wat anders dan de vorige ! Bijna chemisch, maar leek ook wel wat op Cheese..

Heb er in elk geval prima op geslapen; dacht dat het 7:20u was toen ik op wilde staan, maar toen ik nog een keer keek was het 9:15 :specool

 

Vandaag de scooter uit elkaar trekken; hij lijkt ergens lucht te lekken en loopt niet meer stationair....

 

Fijne dag allemaal, en tot laterssssssssssssssssssss :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je scooter valse lucht heeft loopt hij normaal heel hoog stationeer , of je kunt de wel bekende Deo test bij het blok doen , overal flink deo spuiten , en dan kijken of hij hoog stationeer gaat lopen , en dan weet je waar hij lekt , goed kijken dus :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tevens nog een vraag, hoe zit dat met het zeven? Is het zo dat die hasj uit de 70mc zak beter is dan die uit de 38mc?

 

90 vind ik overbodig in ieder geval.....er zijn gewoon verschillende maten kristallen, die uit de 70 mc zak is misschien wat lichter te roken maar qua effect maakt het niet heel veel uit...

 

kleur heeft ook vaak met de strain te maken en hoe goed hij is afgebloeid , droog afval nat afval heeft allemaal ermee te maken....

 

kan ook door de vapo, wel wat fijn maken en geen brokjes erin dat werkt niet..

 

thanks ganjaman...geluksvogel hahaha

 

moggel bb...lekker wha

 

ps sommige doen met de verschillende zakken wassen en dan gooien ze alles weer bij elkaar....de kleine zak vangt ook de grote kristallen op :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel blowsterke, daar kan ik echt van genieten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

HÉ Ganjaman, bij een 2 takt kan ik dat wel dromen, maar dit is een 4 takt met een carb zonder gasschuif, nu lees ik dat die dingen sowieso wat eigenwijs zijn.. Maar euvel gevonden; er zat een asje met een soort membraampje aan de zijkant van de carb en die zat vast, ff schoongemaakt en nu loopt ie weer prima ! Tevens de kleppen nog een keer opnieuw afgesteld (juiste wijze...) en hij heeft opeens een stukje meer vermogen en rijd soepeler..

 

Paar uur bezig maar dan heb je ook wat.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je goed gedaan bleu :lol:

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed geregeld kerel ! :specool

 

Ik heb nu zo'n 8 jaar 2takt scooter gereden en gehad , heb hem nu tekoop staan , en morgen komt iemand hem kopen ( als het goed is ) .

 

Ga ook voor een 4 takt scooter , veel goedkoper qua benzine dan dat opgefuckte 2 takt scootertje , 70cc enz zuipt er veel met een snorblok ( snorvertanding , flinke overtoeren op top ) .

 

Ben blij als ik een 4 takt heb:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks sensi :lol:

 

Hehe als je maar niet het opfefokte van de toeren mist van een 2 takt ganjaman, ik was er in 2 dagen overheen; de rust en kalmte die je met een 4 takt hebt, minder toeren dus veel minder geluid, en ca 160 km op een volle tank waar mijn 2 takt er 60 deed.. Op maar 3½ liter...

 

Ooit zou ik wel een oude MB of MT willen met een 6 bakkie 80cc uit Duitsland, en dan hier op Flightforum gaan sjezen... Nostalgie nostalgie, toen reden we de politie er nog uit op de brommer omdat het bureau geen motoragenten had.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze gesprekken doen me denken aan mijn Vespa-tijd, zowat ieder weekend ging het blokje er onder uit om hem aan te passen zodat die weer 2km/u sneller ging! :specool blijft leuk, sleutelen aan die dingen! tenminste....als het mee zit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , maakt wel wat toeren ja , is wel maar een laagtoerige 70cc cilinder , DR70 .

 

Als de 4 takt maar goed optrekt en doortrekt tot aan de 45 ofzo ( snor ) is het goed voor mij , vanmorgen een rechtzaak gehad omdat ik 60 reed met de snor 2 x toe , 400 eu boette :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe bij was het de Honda MB die elk weekend in de garage stond om te sleutelen.. The good old days.. :specool

 

70 cc'tjes reed ik altijd kapot met een Honda, denk dat ik 5 nieuwe cilinders aan gort heb gereden :lol: Tot ik een 80 CC bakkie kocht met een 6 bak, toen is ie nooit meer vastgelopen..

Die boete is zuuuuuuuuuuur, hoe hebben ze je gepakt ? Met radar of reden ze achtjer je ?

Hier zie ik ze vaak aan de kant van de weg scooters meten met zo'n handgeval, scooter na scooter werd dan aan de kant gezet.. Flikkers...

 

Daar had je aardig wat voeding en dergelijke voor kunnen kopen anders... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga wel eens motorcrossen....

 

heb ook altijd 2-takt gereden 250cc

 

heb nu voor het eerst 4-takt genomen.

 

overmorgen staat ie hier :lol:

 

het enige spijtige is dat het allemaal toch een stukje moeilijker is dan 2takt.

 

bij een 2takt cilindertje of zuiger vervangen is jobke van niks, maar bij een 4takt verandert dit toch!

 

ben wel benieuwd, donderdag gaan we testrijden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja helaas geflitst , echt jammer , heb ook 2 jaar voorwaardelijk , en als ik dan gepakt word word 2 maanden mn rijbewijs afgenomen.. :S

 

Voeding hoef ik ( nog ) niet te kopen , kweek helaas nog niet binnen om redenen :specool Wat niet is , kan nog komen hahaha :lol: :(

 

En die ene keer reed een motorgeval achter me , en heeft zo mijn snelheid kunnen meten , en mij een fikse boette van 300 zoveel gegeven , leuk zon snellere snorscooter :lol:

 

Kom je ook naar de Vis meeting ? Volgens mij wel he ? Leuk man :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehehe bij was het de Honda MB

 

 

hier Mt...113cc 6 bak....120 km/uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Gobru ! Maarre een MT met 113 cc en dan nog maar 120 ? Mijn 80cc MB liep 135 gemeten door een 316 die achter me reed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...