Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gobru

Limburgse Meeting Chatbox

Recommended Posts

mjah goeie morgen...regen... 2 dingen die eigelijk niet samengaan

maja het is niet anders, hier ook regen...maar g morgen zalk maar zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het regent...goedemorgen allemaal :specool :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gobru als ik buienradar mag geloven dan maken de aankomende dagen een dag zoals vandaag meer dan goed :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zag het ook al , en een beetje regen is goed voor de natuur he :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_212377.jpg

 

Hier regent het ook, maar de natuur geniet ervan.

 

gallery_6979_9442_163544.jpg

 

Fijne dag

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker fris uit eigen tuin....

 

deze zijn uit eigen keuken

 

gallery_30925_15807_2634757.jpg

 

:specool :lol:

 

Daar kan robertsen nog wat van leren :lol:

 

Goed morgen alle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen allemaal !! Niet dat ik me echt lekker goed voel, maja goeie tijden slechte tijden of zo zullen we maar denken he..

 

Sinds ik gestopt ben met roken kreeg ik steeds betere zin, ik werd steeds minder gesloten en leek totaal niet meer somber of depressief. Sinds een week of 4 rook ik tussen de 3-6 jointjes per dag, en dat sombere is weer helemaal terug, moe lui en lusteloos.. Zou het kunnen komen door een te veel aan nicotine weer in het bloed ? Ik heb me laten vertellen dat nicotine als een 'downer' werkt, dus het zou wel een logische verklaring zijn..

 

En da's zo f**ng jammer dat door de cannabis voelde ik me juist weer meer mens, minder spanningen, minder geremd, beetje meer spontaniteit... Maar nu,, yuk yuk..

Voel me een beetje zoals de stem in dat intro stukje van 'hate everything about you'

 

En nee, ik doe niet aan zelfbeklag of medelijden... vraag me gewoon af of nicotine idd zo'n directe impact kan hebben op je mood, en of mensen hier ervaring mee hebben..

 

Loop er aan te denken om misschien gewoon bam die 500 voor de verdamper neer te leggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nicotine verdooft je als je heel veel rookt in korte tijd kan je nicotine vergiftiging oplopen of als je veel in huis rook slecht gelucht een te veel aan koolstofdioxide vergiftiging .

beter is puur of tabak zonder toevoeging dampen andere manieren waar tabak geen rol bij speelt :lol:

 

of zo'n lolie / snoepje van gobru :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar kan robertsen nog wat van leren :)

 

:specool :lol: :lol:

 

BB is upper en downer....http://www.paraklesiscounselling.com/self-help/blog/77--qaanicotineintidepressant

 

een verdamper is goed hoor en er zijn er genoeg onder de 500 euro

 

lolly gaat natuurlijk ook :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_41845.jpg

 

Een dampje

 

Een Gobru snoepje

 

Wat tinctuur

 

gallery_6979_9442_163544.jpg

 

Ook een tinctuur van camille is goed om te kunnen slapen

 

BlueBloomer, voor jou is de tinctuur beter om te druppelen in je koffie/thee of op een koekje of ijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bb de wiet heeft ook een naslepend effect op het liggaam,

In me zomer vakantie periodes begeleide ik tot vorig jaar kampen in de Ardennen

In die weken blowde ik dan minimaal tot niks

En na een week of 2 als de meeste gifstoffen/reststoffen uit het lichaam verdwenen zijn had ik wel altijd een fitter gevoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk , net hier iemand van de Woningbouwverenging aan de deur , was overlast gemeld van wietgeur en nog iets.

 

Had 7 plantjes staan , moest ze helaas allemaal omhalen , als er geen overlast was dan mocht ik er een paar hebben , hoeveel wist ze niet te vertellen.

 

De overlast komt echt niet door die 7 plantjes , maar door het vele geblow hier , heb ik haar uitgelegd , maar alsnog moesten ze helaas om .

 

KUT dag dus nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit Ganjaman, das niet leuk.

 

Komt hij nog terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey all thanks, ik merk dat de wiet inderdaad een nasleep heeft; ik wordt er zo lui van als een tierelier.. Merk wel dat ik beter weer de nicotine pleisters kan plakken als ik wil stoppen met roken. Het begon met 1 overdag toen 2 toen 3 enz.. Dus, ff hoofd bij elkaar rapen en weer de beuk eronder.. Ik was zo mooi gestopt met roken, en het avond jointje hielp me slapen en daar moet ik het weer bij gaan laten anders kan ik natuurlijk nooit nicotine onafhankelijk worden... :specool

 

Oh da's balen Ganjaman ! Zal wel ff ongemakkelijk moment zijn geweest, alsof de wouten aan je deur staan die je buiten plantage komen oprollen....

 

Maar da's tevens ook het gene waar ik bang voor ben; melding van geuroverlast.. Ik heb er ook 7 staan, en ik zit 1 hoog.. Misschien hoog genoeg dat de geur verder pas neerslaat en dus niet naar mij te herleiden is, anders vrees ik ook nog bezoek voor de herfst begint..

 

Verder geen consequenties Ganjaman ? Ultimatums of zo ?

 

@GW: ja ik ga ook maar even 'ontgiften' denk ik, naar de gym, meer water en zorgen dat het nicotine overschot verwerkt wordt, voel me nu weer net zo neerslachtig als toen ik begin met 'therapeutisch' blowen..

 

@Blowsterke; dat ga ik zeker proberen, thanks ! Het is weer een paar weken geleden dat ik de tinctuur gebruikt heb, en misschien moet ik dit keer de dosering wat lager en minder frequent houden.. :lol:

 

Laat de zoektocht naar een goede verdamper maar beginnen !

 

Verder weer een sombere natte dag buiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_155287.jpg

 

Wij ook :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit binnen laten...ze mogen een afspraak maken ....wiet geur ...ja meneer ik rook en klaar en oprotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweenie Gobru, zal de woningbouw niet een of andere clausule in het huurcontract hebben waardoor dit soort gasten altijd binnen mogen ?

 

Bij ons is dat wel zo namelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig geen consequenties zoals het nu uitziet , gelukkig maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat ze allemaal te ver aan het gaan zijn.

Ze draaien allemaal door, door die negatieve staatspropaganda.

 

Een wietplant stinkt niet, ruikt heerlijk en is een verrijking van je tuin.

Schandalig, dat je niet eens in je eigen tuin mag kweken wat je zelf wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spannend.

Ik woon nu heel erg afgelegen maar ik ga over een paar weken ook verhuizen.

Links buren, rechts buren, achter me buren... ik hoop dat het een beetje mee zit.

Als ik intrek wou ik namelijk nog snel wat autoflowers ontkiemen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kweenie Gobru, zal de woningbouw niet een of andere clausule in het huurcontract hebben waardoor dit soort gasten altijd binnen mogen ?

 

Bij ons is dat wel zo namelijk...

 

 

die mogen binnen...maar eerst afspraak maken :lol:

 

succes stoner...kumt goot....en te ver gaan ze zeker blowsterke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier staat een flat in de steigers en de lui die er aan het werken zijn hebben al lang gezien dat er bij mij planten staan. Maak dagelijks praatje met hun. Hoop dat er geen verkeerde tussenzit maar weet je nooit.

Mijn buren en buurt zijn geen probleem, maar ook daar komt visite en als je buiten kweekt , heb je nu eenmaal meer het risico gezien te worden. Ben zelf een keer geript in de jaren dat ik kweek hier.

Ze hebben gewoon geen recht zich te bemoeien met wat er op jouw prive terrein staat voor planten, als je er niemand kwaad mee doet. En ze moeten er met hun tengels afblijven.

 

gallery_6979_9442_50510.jpg

 

De nieuwe tinctuur wordt het helemaal

 

gallery_6979_9442_79581.jpg

 

Ook al is het alcoholpercentage hoger het is gewoon zacht op de tong

 

gallery_6979_9442_21036.jpg

 

Ga de nieuwste dus geen 3 weken laten staan deze keer max 7 dagen, want de test is supergeslaagd, mag ik wel zeggen en wat een heerlijke smaak, echt de cannabissmaak en zacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou alleen nog maar beter kunnen worden als je hem langer laat staan :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het in delen doen, 7 dagen, 14 dagen, 21 dagen en kijken wat het verschil wordt. Das ook nog een optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een strak plan , dan weten we precies hoe en wat :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...