Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

anonieme kliklijn

Recommended Posts

Oplossing brandgevaar wietteelt.

 

 

Dit stukje heb geschreven naar aanleiding van de oproep van burgemeester ‘’Peter Rehwinkel’’, van Groningen, om mensen, betreffende wietteelt te verlinken, omdat er in een woonhuis door de teelt brand was ontstaan.

Excessen ontstaan doordat de zaken niet goed geregeld zijn. De overheid is hier ten volle verantwoordelijk voor. Door de verkoop toe te staan, er aan te verdienen en vervolgens de verbouw verbieden, creëert zij zelf deze ongewenste situaties.

Schrijnend en kortzichtig is het dan ook, om de oplossing te zoeken in het stimuleren om elkaar anoniem te verraden .Mensen tegen elkaar opzetten. Het zaaien van tweedracht. Het onnodig vercriminaliseren van de materie.

Als je wat te zeggen hebt,dan doe je dat en sta je voor hetgeen je zegt. Elkaar respecteren, daar gaat het uiteindelijk om! Een bestuurder dient dan ook te streven naar een harmonieuze samenleving.

Brandgevaarlijke toestanden moeten natuurlijk voorkomen worden En hoe kan dhr. Peter Rehwinkel dit nu beter doen, dan door zich in te zetten voor legalisering en het stimuleren van duurzame biologische wietteelt in kassen en buiten.

Let wel, er zijn 122 zetels in de tweede kamer voor het openhouden van de coffeeshops. Door de wietteelt niet te willen regelen en hard aan te pakken, gaat het O.M. als een staat binnen de staat functioneren en volgt daarbij haar eigen agenda.

Een zeer onverkwikkelijke ontwikkeling, want consequent doorgeredeneerd hebben de coffeeshops op een gegeven moment geen aanvoer meer en zullen ze moeten sluiten. Dit druist in tegen de wens van de Tweede Kamer, is dus ondemocratisch en moet d.t.g. gestopt worden. Bovendien ondermijnt het de positie van de rechterlijke macht .Zij laten zich opzadelen met een hypocriete, incompetente, irreële wetgeving .Zij dienen de samenleving te beschermen tegen deze praktijken.

Er moet toch eens een dappere, onafhankelijke rechter opstaan, die correct handelt en die de democratie niet langer laat uithollen. Rechtvaardigheid, in het belang van een miljoen cannabisgenieters en de samenleving, moet het doel zijn. Zorgen dat de zaken fatsoenlijk geregeld worden.

Dus legalisering of regulering,want van cannabis gaat niemand dood. Het is een plant, een geestverruimend middel. Cannabisgenieters willen een vredelievende, vrijere en blijere samenleving. Beslist geen reden om hun zo respectloos tegemoet te treden .Integendeel! De wereld kan er alleen maar beter van worden.

Weg brandgevaar!

 

Doede J. de Jong, Appelscha.

Biologisch wietkweker en V.O.C. medewerker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiezo is het natuurlijk nogal raar.. dat hij daartoe aanzet NADAT het in zijn gemeente eens flink mis is gegaan.. alsof hij er nu pas achterkomt dat slecht aangelegde installaties brand kunnen veroorzaken en dat brand in een woonwijk al snel voor veel slachtoffers zorgt.

 

zelfs door het aanzetten van het naaien van je buurman, zal o.a. hij er met zijn uitspraken aan meewerken dat de prijs omhoog gedreven wordt, en dat mensen gevaarlijke capriolen uit blijven halen om ook wat te verdienen in deze business.

 

geef jezelf maar een schouderklopje Peter!

 

Amnees, Brabant

wietkweker voor de poen en ziet TOCH liever legalisering dan poen.. omdat dat 1 van de vele dingen is die de wereld beter zou maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cannabisgenieters willen een vredelievende, vrijere en blijere samenleving. Beslist geen reden om hun zo respectloos tegemoet te treden .

 

Als deze man respect zou hebben voor de wil van het volk en niet voor z'n eigen gelul, dan was ie nooit burgemeester geworden. Da's nl inherent aan het 'beroep' burgemeester, zolang deze niet democratisch gekozen wordt. Overigens hebben ook de 'goeie' burgervaders hier 'last' van, maar goed, dat onderstreept alleen maar wat ik zeg: inherent aan het beroep.

 

1 op de 3 woningbranden wordt veroorzaakt door huishoudelijke apparaten, dan wel door verkeerd gebruik van deze apparaten. Dat is (aldus het CBS) de grootste aanwijsbare oorzaak van woningbranden en dus niet hennepkwekerijen. Als je dus serieus iets wenst te doen aan woningbrand, dan dien je je in te zetten om huishoudelijke apparaten veiliger te maken en er voor te zorgen dat consumenten ze niet verkeerd kunnen gebruiken.

 

Al het andere is oeverloos gezever en zorgt voor een 'gestapo-economie' die floreert zodra de daadwerkelijke economie onder druk staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMA opbellen en zeggen dat je hebt gezien dat de buurman z'n tv snachts op standby laat staan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha die amnees weer he :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ho ho ho

 

huishoudeljke aparaten zijn veiliger dan menig in elkaar geprutst kwekerijtje en er zijn MILJOENEN hh aparaten .........en er zijn niet zo veel kweekhokkek toch gaan ze met bosjes in de fik!!!!!!!!!!!

 

legaliseren is idd de optie voor mij, en veilig buitenkweken.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal ook niet mogelijk zijn voor de regering om de legalisatie van wiet makkelijker te maken maar wel beperkt te houden.

Gewoon standaard maken van 3 tot 5 plantjes zonder "verkoop" maakt denk ik toch wel veel mensen blijer, dan het geheel te gaan verbieden. Ze hebben echt niet door... hoe harder ze het gaan verbieden... hoe harder we er tegen in gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ho ho ho

Merry Christmas :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze hebben echt niet door... hoe harder ze het gaan verbieden... hoe harder we er tegen in gaan.

 

nou wat gaan we er hard tegenin.. hoogst haalbare bij een gemiddelde blower is dat ze op een partij stemmen die cannabis wil legaliseren..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
er zijn MILJOENEN hh aparaten

Made in China in elkaar gezet voor een hongerloontje :vape:

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ding verlinken is het laagste wat je kan doen sterker nog vroeger was het een schande als je dat deed

zolang de taskforze,s portomonee vol zit

blijven ze overal invallen doen

er gaan een aantal mensen vele anonieme tips geven

over waarschijnlijke kwekerijen zitten met verdachte praktijken

maar ze gaan ze gewoon misleiden iedereen zou het moeten doen

laat ze maar uitrukken naar plaatsen waar helemaal niks zit

of beter nog bedrijven die er helemaal er niks mee te maken hebben als tip aangeven

 

die zullen er wel de humor er niet van inzien dat hun hele bedrijf afgesloten wordt

door de politie & co

en kunnen een aanklacht en vergoeding indienen via hun advocaat

de politie moet misleid worden in dit tijdperk

als ze steeds meer missers treffen in plaats van kwekerijen

zal het geld vlug op gaan en ook minder geld toe geschoven krijgen volgend jaar

 

iedereen zou er aan mee moeten werken we gaan ze flink plagen

een tip bel niet vanuit huis of mobiele telefoon

en vooral veel misleidende tips geven

laat ze maar zoeken waar niks te vinden is

 

sommige zullen dit wel een rare aanpak vinden

maar dit gaat zeker werken

als je alleen al die gezichten ziet van iedereen die er aan meegewerkt heeft spreekt boekdelen

en ze zijn weer een aantal duizenden euro,s lichter

en het is helemaal geweldig om ze hopeloos te laten zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovenstaand stukje heb ik geschreven naar aanleiding van een artikel in de Leeuwarder Courant.Het is een ingzonden stuk, wat ik naar vier kranten heb gestuurd.Dit even ter verduidelijking

 

Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch sterk dat ik al een tijd met dezelfde ideeen loop

is dat een krant want ik kan er niks van vinden

geef anders even de link van jou krante knipsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die verlinken verdienen het om te branden. Allemaal nazi capriolen, verlink een jood, verlink je buurman met een hok, verlink die, verlink dat. Laat die wouten het zelf uitzoeken, die kunnen op hun luie reet een liedje zingen omdat iedereen verteld waar ze heen moeten.

 

We leven in een verraders cultuur, ik ben blij dat ik de zwijgcultuur nastreef, gelukkig vele in mijn omgeving ook maar nog meer niet.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er ook geen voorstander ervan want het is het laagste wat je kan doen

maar om een man of 30 de opruimings dienst gelijk erbij

en weet ik voor rare figuren er nog meer erbij lopen

het is wel helemaal geweldig om ze ergens binnen te laten vallen waar helemaal niks aanwezig was

het is dat we er geen foto er van hebben als je die gezichten zag wist je al genoeg

mijn maat wou even checken hoe serieus die anonieme tips genomen werd

maar dat wordt echt serieus genomen

hun koeieneren ons

wij koeieneren terug met loze en valse meldingen

hun willen anonieme info hebben dan krijgen ze het zoals ze het willen

net zolang door blijven gaan totdat ze er zo zuur ervan worden

hoe meer missers hoe beter

voor elke kwekerij die ze oprollen

krijgen ze er steeds meer geld ervoor

een andere aanpak is er nu in deze tijd nodig

zoals het nu blijft blijven ze steeds meer mankracht en geld krijgen om het te bestrijden

hoe meer tegen slagen hoe beter het is minder resultaat betekent ook minder geld

voor die miskramen die het bestrijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk probleem is dat ik een hardwerkenden jongeman ben en mijn vriendin ook, ik woon in een koophuis en deze huisjes uit 1900 zijn extreem brandbaar, als er één afbrand branden ze allemaal af, dat is in het verleden op de hoek van de straat gebeurt....en vorig jaar was er een huisje verhuurt die erg vahe figuren aantrok ( ik denk achteraf dat het een verpakhuis was, dus sporttassen wiet er in en verpakken voor de shop ) de buurman die ernaast woont vroeg mij of er een kwekerij in zat, ik heb echt lopen speuren in en rondom het huis, die vage gasten hadden dat wel door denk ik hahah zijn op een gegeven moment weg gegaan, nu zei ik tegen de buurman dat ik planten in de tuin heb staan dus dat het raar is dat ik de kliklijn bel........gezegd dat hij beter de makelaar kon bellen dat er "vage gasten" zijn met vage activiteiten.........

 

nu ben ik ook erg anti klik lijn, maar ik laat mijn huis ook niet affikken door één of andere crimineel die eff snel wil cashen FOK THEM !!!!!!

 

snap je?!?!?!

 

nu liep het anders en zat er geen kwekerij, maar dan had de buurman de kliklijn gebeld en dan had ik hem zeker niet tegen gehouden........let wel het ging hier niet om aardige jongens maar echt vage shit....nu krijg ik natuurlijk te horen hoe ik dat weet...

 

eff korte schets:

 

dikke dure autos straat verder parkeren, kofferbak open, om zich heen kijken, volle en lege sporttassen uit kofferbak, naar het huis, daar 3 mannen in de gang die tassen aanpakken en ander tassen weer naar buiten, nog nooit iemand daar zien wonen, telkens andere figuren, nooit een verhuizing geweest. Blijkbaar dus een verpak huis of knipperij of opslag, met de buren afgesproken dat dat niet erg is want geen overlast betekent niet klagen, het hele huis vol met lampen en planten, fok it bel de kliklijn of wijkagent maar........

 

tsjah........

 

ik heb die gasten nog aangesproken en hun geprobeert te waarschuwen dat ik ze wel doorheb, maar ze wilden niet met me praten, en als ik buiten was kwamen ze de auto niet uit hahahaha

 

ik verwacht veel commentaar op mijn post, maar dat is niet erg, positief of negatief maakt niet uit, ik ben niet vies van een discussie. En je mag me best schijnheilig noemen, is niet erg.....we zijn allemaal schijnheilig, maar daar heb ik al eens uitgebreid een post over gedaan, een lang stuk over wat elmanito bedoeld met hh aparaten.....

 

shoot me!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las datzelfde stukje ook in de leeuwarder courant, wat ik wel opmerkelijk vond was dat ze halverwege het stukje eigenlijk het probleem opnoemden zonder het zelf door te hebben, namelijk dat er brandgevaar is door amateuristisch aanleggen en aftappen, wat gebeurt omdat een hoog verbruik in de gaten zou lopen.

 

waarom zo moeilijk doen om achter wiet kweken aan te gaabn als je het om brandveiligheid gaat? dat zou dus betekenen dat als ik precies dezelfde onveilige installatie aanleg maar er geen wietplanten inzet ik gewoon m'n gang klan gaan. pak het probleem dan gewoon aan waar het probleem zit, stel het strafbaar om een onveilige installatie te hebben. dan mogen ze van mij best wietkweken als een risicogroep zien, maar ga dan gewoon controleren en pak het streng aan als het onveilig is, maar zolang het veilig aangelegd is is er niks aan de hand. dan wordt het intressant om juist in brandveiligheid te investeren.

natuurlijk is een woonhuis ook niet een geschikte plek voor grootschalige kweek, maar zodra het geegaiseerd is zal de meeste kweek verschuiven naar kassen, weilanden en industrieterreinen verwacht ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
en er zijn niet zo veel kweekhokkek toch gaan ze met bosjes in de fik!!!!!!!!!!!

 

Als je propaganda gelooft dan wel ja, maar de cijfers ondersteunen dat soort uitspraken simpelweg NIET. Zeker als je dan ook nog eens de schattingen van die propagandisten daar tegen over zet over het aantal kwekers, dan zou d'r eigenlijk dagelijks een grote brand moeten zijn die een hele historische stadskern in as legt, veroorzaakt door een hennepkwekerij.

 

Ik denk juist het feit dat er zo'n heisa over gemaakt is, er aan bijgedragen heeft dat de meeste kwekers meer van stroom weten dan de gemiddelde mens. Zo weten we ook dat een 'meter' absoluut geen preventief ding is ofzo, dus voor, achter of OP de meter je stroom pakken verhoogt op geen enkele wijze het gevaar op brand.

 

Wanneer ontstaat dat gevaar wel? Als onkundige mensen er mee aan de slag gaan. Voila, dan zijn we d'r, want hoeveel lui zijn er wel niet die met een kroonsteentje een kabeltje maken nadat de kat het kabeltje heeft doorgebeten? Duizenden! Op dat gebied wordt veel meer gestunt en dat is waar de brand ontstaat.

 

Even een voorbeeldje uit de praktijk: ik woon in een oud huis. Toen ik het kocht werd mij verteld dat alle stroom recentelijk opnieuw aangelegd was en dat leek ook zo, totdat er een pufje rook uit het plafond kwam en er nergens meer stroom was. Wat bleek, 'men' had voor het gemak de oude linnen beklede kabels laten zitten en (wederom GEMAK) een stukje van de nul van die linnen kabel gebruikt om de woonkamer over te steken (lag er toch al) om de KEUKEN (waar gdvdmme een electrische OVEN etc in zit) te voorzien van 'nul'. In de keuken was dat dan wel weer heel kundig met een lasdop op nieuwe draad gezet, maar de nul kwam wel vanaf een ANDERE GROEP.

 

Niks kwekerij he, gewoon een woonhuis en hoewel je altijd wat controleerd, trek je echt niet alle kabels eruit om te kijken of het wel goed zit. En zo staan er duizenden huizen in Nederland zonder kwekerij erin op het randje van brand, iedere dag, ieder jaar en voor de komende jaren. Ga daar maar vanuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...