Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Splifff

Wernard zegt.. Ga stemmen!

Recommended Posts

Stem tomaat![/b]

 

Je bent in mijnogen veel te hard aan het pushen, Wernard.

Je hebt me net overtuigd geen SP te stemmen.

 

Bovendien ga compleet voorbij aan het feit dat het vrijonduidelijk is met wie de SP nu een coalitie zou moeten beginnen.

VVD is onbespreekbaar en linkse coalitie is net afgewezen?

Coalitie met PVV?

 

Ik zie net als de PVDA voorheen, dat de SP wel de grootste wordt maar vervolgens buiten de coalitie valt.

 

Maar sowieso hou eens op met die onzin en laat mensen zelf kiezen.

Advies geven welke partijen er tegen de wietpas zijn is prima maar je zendtijd voor politieke partijen hoort hier niet thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoe de SP die legalisatie nu invult zal nu net het addertje onder het gras zijn.Zelfbeschikkingsrecht staat bij mij boven op nummer 1, ongeacht de sterkte van de wiet.Omdat Harry aanwezig was bij de bijeenkomst voor de coffeeshophouders moet er ineens op de SP gestemd worden, maar waar was Harry op de bevrijdingsdag, niemand gezien van de SP. :vape:

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben wel eens op die mediwiet gebeuren geweest van wernard

op zich geen verkeerd mens hier en daar wat aanpassingen en hij kan vele male verder komen

en als hij zich aan zijn afspraken houdt krijg nog zaden van hem

maar hij reageert ineens niet meer op zijn mail

het is raar maar waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn zaden keurig netjes ontvangen van Wernard

Hij was paar jaren geleden zelfs zo netjes om mijn anti-drugs ouders wat dingen uit te leggen over medicinaal gebruik van verdunde wietole en over cannabis :vape:

 

ik zou hem nog een keer proberen te mailen, of even een bericht sturen op facebook

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het niet nodig om opeens wernard af te gaan zeiken, ik vind wernard een zeer aardig en behulpzaam persoon , iemand die mij in mijn strijd tegen mijn chronische pijn ( en de pijnpoli umcg ) enorm geholpen heeft. Hij opende mijn ogen ( maar ook mijn vriendin ) en komt altijd zijn afspraken na!! dus of geduld hebben of nog een keer bellen of mailen!

 

Ik ben wernard fan, enorme inzet voor de mediwiet.

 

ejb

 

overigens stem ik altijd en ben er lang mee bezig om tot een juiste keuze te komen, sp kan in het ene jaar een goed programma hebben en dan staat het me weer minder aan, dus eerst partijprogramma lezen en dan pas stemmen. Ik stimuleer mensen in mijn directe omgeving ook om te stemmen. Ik vind wel dat als je niet stemt dat je later niet moet lopen zeuren op het kabinet....maar zoals de rastas zeggen, POLITRICKS...be carefull.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben wel eens op die mediwiet gebeuren geweest van wernard

op zich geen verkeerd mens hier en daar wat aanpassingen en hij kan vele male verder komen

en als hij zich aan zijn afspraken houdt krijg nog zaden van hem

maar hij reageert ineens niet meer op zijn mail

het is raar maar waar

 

 

Krijg tientallen mails per dag die ik allemaal beantwoord, dus waar dat vandaan komt Wazzup is mij een raadsel.

Het kan natuurlijk zijn dat ik iets in je mails over het hoofd gezien heb hoor, maar het is niet zo dat ik bewust geen zaad opstuur, geld interesseerd me niet, maar ik ben niet onfeilbaar hé?

 

Mail me wat je probleem is en ik los het op hoor!

 

Groene groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis natuurlijk erg makkelijk om wat negatiefs over iemand te zeggen zodra je anoniem op een forum aan het typen bent. mensen die dagelijks het heilige kruid nuttigen mogen af en toe wat vergeten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn 600.000 tot een miljoen blowers in Nederland.

Die geloven niet in de politiek en bleven thuis, staken er nog een op.

 

Gebruik de macht die we hebben, ga dit keer wél stemmen.

Ik zal me als tegenwoordige verdamper even voor het gemak nog onder deze 600.000 tot een miljoen blowers rekenen en wil u hierbij ervan verzekeren,dat er nog niet 1 enkele verkiezing voorbij gegaan,waarbij ik niet van mijn recht tot kiezen gebruik heb gemaakt... :vape:

En ga nou niet weer ruimdenkend zitten doen en mijmeren over de PvdA, Groen Links of de piratenpartij, stem SP, Stem tomaat!

En dat doe ik de laatste jaren nu juist op het ene alternatief,wat hier helaas niet word genoemd.

Hierbij een stukje uit hun Verkiezingsprogramma 2012 :

 

Softdrugs legaliseren. De Partij voor de Dieren vindt dat

mensen vrij moeten zijn in de keuze om softdrugs te gebruiken.

Daarbij is het wel van belang dat de gebruiker zich

bewust is van de gezondheidsrisico’s van softdrugs.

• Het gebruik en de productie van softdrugs wordt gelegaliseerd,

zodat teelt legaal wordt en er accijns over

kan worden geheven.

• De overheid draagt zorg voor een goede voorlichting

over de gezondheidsrisico’s van het gebruik van softdrugs.

• Nederland pleit binnen Europees verband voor een

minder restrictief softdrugsbeleid.

• Mensen die vanwege medische redenen cannabis willen

gebruiken krijgen daar onbelemmerde toegang toe.

• De (nationale) invoering van de wietpas wordt teruggedraaid

 

Grtz. Aad(het mensje van die hiernaast. :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wernard is een goede man,

 

Hij heeft het vanaf het begin zien gebeuren, Een van de eerste coffieshops ooit geopend.

 

En nog altijd in de weer met het cannabisbeleid.

Ik kan me in zijn verhaal vinden wat betreft hoe de repressie eerst toeneemt maar daarna zal wegvallen omdat men geen leugens kan blijven hooghouden.

Hij heeft het systeem in de VS aan de tand gevoelt en gezien dat DIT ook mogelijk moet kunnen zijn in Nederland.

De VS begint ook steeds losser te worden wat betreft kweken en verkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me verstandiger je stemkeuze niet alleen van een voor of tegen legalisatie standpunt af te laten hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben allemaal internet....en alle parteien staan online :D

 

dus... zoek en lees :vape:

 

vote!

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% van NL stemt nav het flyertje wat rond verkiezingstijd op de borden hangt.. als je jezelf niet voor de gek wilt houden, houd je dan ook daadwerkelijk bezig met wat er daar gebeurt.. als je 10 debatten hebt bekeken over verschillende onderwerpen, weet je PRECIES waar je op wilt stemmen.. laat je je lijden door verkiezingspraatjes.. zullen we er nooit bovenop komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook naief om te zeggen wat roemer wel of niet gaat doen mochtie wat te vertelen krijgen in den haag

iedereen weet toch zo langzamerhand wel dat de bedrijven/mensen met geld uitmaken wat er gebeurd in nederland/europa

je denkt toch niet dat als die roemer of wie dan ook president gaat worden , dat er ook maar 1% kans is dat er gelegaliseerd word ?

dat mag niet van europa/bedrijven/mensen met geld/criminelen

 

ik vind het leuk om te lezen allemaal dat iedereen zo fanatiek is maar het maakt echt geen flikker uit

dus , doe gewoon je ding , zorg voor jezelf , en laat de rest maar kijken wattie doet

 

en als het gaat om nederland in het algemeen en het bestuur daarvan , en men wil dat daar wat aan gaat veranderen , dan is er wel wat meer nodig dan een nutteloos verkiezinkje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk nergens meer van op. In het verleden is toch al gezien dat zodra een of andere

partij mee regeerd, het roer vaak omgaat. Als er de helft van hun campagne beloften

waar word gemaakt ( lees doorgevoerd ), is het veel.

Ik lees de politieke agenda van hun wel, maar neem het met een korrel zout. Toch ga

ik mijn stem nu wel eens uitbrengen aan een kleine partij die het nog met veel ideologie

wil proberen.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Frits Bom: Als je niet gaat stemmen weet je in elk geval zeker dat je stem niet meeteld.

 

@Zappie: Natuurlijk kan een partij niet alle verkiezingsbeloften nakomen. Er is altijd een coalitievorming. Tenzij 1 partij de absolute meerderheid heeft natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat snap ik wel, maar in hoeverre dat gaat. Van Wij zullen dit en wij zullen dat uitspraken gaat

het mij om. Men kan de "beloftes" ook genuanceerder en wat mij betreft daardoor geloofwaardiger

oftewel rieëler ambitieren. Dat men samen moet regeren begrijp ik.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom , ga ik wel stemmen , maar dan een blanco stem

want als je niet gaat word je stem bij de grootste partij geteld is mij altijd wijsgemaakt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is gelukkig niet zo.

 

Ik ga niet meer stemmen, het is zonde van je tijd.

Wat men belooft in partij programma zijn ze zodra ze je stem hebben al weer vergeten.

 

Helaas kan je niet tegen iemand stemmen, dus dat een stem voor die partij van meneer a door meneer b kan worden vernietigd.

 

Het is niet mijn favo partij, maar van het cda bijvoorbeeld zijn de standpunten altijd vrij duidelijk en die blijven net zo duidelijk na het stemmen. Daarom zou ik hier graag tegen willen stemmen maar dat gaat helaas niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zappie: Het is een beetje hetzelfde als met reclame. Je moet een beetje door de boodschap heen (leren) kijken.

 

@Frits Bom: Hoe het precies met een blanco stem zit weet ik ook niet.

 

@The-Predator: Door te stemmen op een partij stem je eigenlijk ook tegen een andere partij.

 

Edit: FF opgezocht:

 

Hoe kan ik blanco stemmen bij een verkiezing?

 

U kunt ervoor kiezen een blanco stem uit te brengen. U gaat dan wel naar het stembureau, maar maakt geen gebruik van de mogelijkheid een kandidaat of partij te kiezen. U vult niets in op het stembiljet.

Symbolische betekenis

 

Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het pleidooi tegen de wietpas van harry van bommel op de voc site gezien; gehoord!

Eigenlijk vond ik hem messcherp in zijn analyses tav het demissionaire beleid van opstelten en rutte; daar was is dan ook zeer blij mee! Begrijp eerlijk gezegd niet zoveel tegenstand zoals ik hier toch lees, of twijfel, hoe je t noemen wilt.

zou iedereen hier aanraden de site van voc te volgen en de films te bekijken, het geeft je in elk geval een gedegen info over de politieke situatie; het is voor mij onvoorstelbaar om niet te gaan stemmen; wil je het tij een kans geven om te keren, laat dan deze kans niet voorbij gaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is toch alleen maar zeilen winnen voor de eigen partij

bijna geen een partij komt zijn woorden na

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Schrijven uit de partij programma van de SOPN

 

Reguleren van de hennepteelt. Hennep of cannabis is een zeer voedzame en uiterst geneeskrachtige plant, waarvan via de olie of de vezels velerlei producten kunnen worden gemaakt. Velen kennen deze plant alleen van de zogeheten softdrugs, zoals marihuana en hasjiesj. Dit is echter bijzaak. Hennep kan voor ons in eerste instantie dienen als een zeer veelzijdige grondstof. Bovendien kunnen we ons als samenleving beter eerst richten op het beleid ten aanzien van de harddrug alcohol dan ons druk te maken over het veel minder urgente softdrugsbeleid.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is toch alleen maar zeilen winnen voor de eigen partij

bijna geen een partij komt zijn woorden na

 

CDA krijgt anders een hoop voor mekaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...