Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

emt33

amnesia haze

Recommended Posts

is pas sinds deze week die potten , zaten eerst allemaal in 10 liter potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dat die 20L emmers? zo zien ze er wel uit in ieder geval. Omdat je zegd dat ze voorheen in 10L bakken zaten zou het dom zijn om ze in normale emmers over te potten :D

 

edit/

die foto van het oksel zie ik aan de linkerkant nou een bal hangen? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De druppels op de bladeren werken als een vergrootglas en zorgen ervoor dat je bladeren verbranden.

Inderdaad onzin! Het brandpunt van een regendruppel ligt onder het blad, niet erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey emt33

 

Als je nog twijfelt over je plant qua soort.

 

hier een afbeelding van mijn amnesia's

Verduisteren is idd wel een must bij amnesia's vanwege lange bloeitijd.

deze foto's is al een weer een weekie oud, toppen zijn nu beter zichtbaar.

je kan ook ff me topic bekijken voor beter foto's bij de outdoor kweekverslagen : 4x Amnesia balkon kweek.

 

gallery_22450_14108_1979255.jpg

 

En over dat water spuiten op je plantjes, komt er gewoon op neer dat je dat het beste kan doen na een warme dag, idd als de zon weg is, anders verbranden ze gewoon.

:verrygood

 

In ieder geval veel succes met je plantjes staan er toch mooi bij!

 

GreetzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad onzin! Het brandpunt van een regendruppel ligt onder het blad, niet erop.

 

Hier begrijp ik echt geen zak van, kun je het even opnieuw formulieren? Misschien ligt het aan mij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 3 kleine vogels,

 

Thnx voor je reply, zie inderdaad wel vergelijkingen vooral in de eerste weken. maar jou bladeren zijn toch iets dunner. Verduisteren ben ik wel van plan, alleen wacht nog even af wat piet paulusma zegt, hoop stiekem op een warme nazomer, enja in augustus verduisteren is niet te laat toch? Ze groeien nog flink elke dag dus hoop dat dat zo door blijft gaan , is m'n 2de poging na een paar jaar en gaat III al een stuk beter, nu hopen dat ze ook feminized blijven :verrygood

 

Maar ziet dr ook goed uit bij jou ga je volgen en blijf vergelijken , jij ook succes!

 

Cheers,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buiten breekt er vaak een zonnetje door na een bui...'na regen komt zonneschijn'

Dan liggen de bladeren ook vol regenwater en blijven er geen verbrandingssporen achter.

Hoe zit dat?

omdat veel mensen de onzin na-lullen die andere rondsprijden. De ene idioot zegt iets en de andere idioot is het daarmee eens en de 3e idioot loopt het rond te spreiden omdat andere idioten mekaar gelijk geven over de grootste onzin. En niemand weet niks dus dan zal het wel zo zijn. Met een beetje gezond verstand kom je een heel eind.

 

Regen heeft hetzelfde doel als dat wij onder de douche springen, word de plant weer lekker schoon en fris van :verrygood

 

water weerkaatst juist een hoop zonlicht, wat denk je dat het nut van de zee is dan. Als onze wereld geen zee kende was het veel te heet op de Aarde waardoor er lang niet zoveel leven zou zijn vanwege de te hoge tempereatuur. De oceanen zijn van belang voor de Temperatuur op Aarde

Thanks C! Dat is het antwoord wat ik graag wilde lezen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

de oceanen absorberen de warmte en en geven die door verdamping terug aan de atmosfeer .

 

http://cassandraclub.wordpress.com/tag/oceaan/

 

regenwater geeft geen verbranding op bladeren ook niet in de zon .

 

planten die beneveld zijn verdampen wel de huidmondjes zitten onderkant blad .

 

deze 4e idioot wil ook es wat sprijden .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze 4e idioot wil ook es wat sprijden .

 

hg

m

 

Deze 5e idioot ook maar dan liever zijn zaad,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

even nog een andere vraag, zag in een ander topic wat over bevruchten.

 

loop ik risico dat mijn vrouwtjes worden bevrucht door onkruid of kan dat niet ?

heb namelijk in me tuin nog al wat onkruid xD zoals je hieronder ziet, en staan ook oa brandnetels volges mij in de bloei..

 

gallery_22128_7874_254566.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brandnetels die je wietplant bestuiven?

Wordt vast wel een leuke kruising, hebben de rippers straks pijnlijke jeuk als ze je wietplant aanraken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brandnetels die je wietplant bestuiven?

Wordt vast wel een leuke kruising, hebben de rippers straks pijnlijke jeuk als ze je wietplant aanraken.

 

 

hehehe jaa ik weet niet ,, is neefje vana die wietplant toch ? las net iets over de vezelhennep ofzo.

maar is dus niet met brandnetel volges jou ? ik zou ze doen hoor, als ik een brandnetel was :rolleyes: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

olifant is broertje van de kikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey dit is beginners forum niet zo bijdehand :verrygood

maar ok hoef dus nog niet gelijk me tuin plat te gooien, kan nog uitstellen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: :dope: :huh: :o :D :) :) :( ;) :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Kga helemaal stuk , nee man brandnetels kunnen je weedplanten niet bestuiven hoor :D

 

ander word het brandnetelamnezia haze speciaal soortje :verrygood

 

Groetjes Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er even 2 mee naar binnen genomen om nog wat foto's te maken.

1 plant begint een beetje het geslacht te tonen, ze krijgt haartjes, is niet heel goed te zien op de foto recht onder, door de kwaliteit.

maar goed valt me ook op dat bij de grootste plant sommige zijtakken echt een hoek van 90 graden te zien is en bij de kleinere plantjes is dat minder, is dat positief/negatief/normaal ? ( zie links boven en links onder).

 

gallery_22128_7874_51347.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb die vraag ooit gesteld of dat mogelijk was een brandnetel met een wietplant te kruisen. Een wietnetel :verrygood

 

Ik heb nog wel een zooi hazenetels :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjaa je weet ma nooit , had gekund toch :verrygood beter dat ik het even vraag inplaats van dat ik straks hazenetel toppen heb :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal,

 

Tot zover gaat het allemaal goed met de dames, ze groeien nog lekker en ze hebben allemaal laten zien dat ze een dame worden.

 

Bij een plant zag ik echter vandaag een soort zwarte glimmede puntjes op een van de oudere bladeren. iemand een idee wat dat is ?

 

Ook stikt het van de spinnen , in alle soorten, heb even op het forum zitte spitten maar kan nergens vinden of ik ze het beste kan laten zitten of dat ik ze het beste kan weg halen. sommige bladeren werde helemaal scheef getrokken door spinnenwebben dus die heb ik maar weg gehaald, lijkt mij niet goed, ben beniewd maar jullie advies ;)

 

gallery_22128_7874_101181.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zwarte stippen... dat zijn spinnenmestkorrels, oftewel spinnenpoep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok thnx, ne om zorge over te make dus?

En wat zegge jullie spinne weghalen of lekker late zitte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die spinnen heeeel snel weghalen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat doet een spin met je planten? Lijkt me dat deze beesten alleen vliegjes eten? Zie er niet echt een probleem van in. Iemand met een deftige reden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...