Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green2Day

Hennepteelt streng aangepakt

Recommended Posts

Hennepteelt streng aangepakt

 

20 juni 2012 - Hennepteelt zorgt vaak voor overlast en verloedering, en de risico's op brand en schade zijn groot. Dat kan ook gevaarlijk zijn voor buurtbewoners. Burgemeester Van 't Veld, verantwoordelijk voor de openbare orde en veiligheid, en de woningcorporaties hebben daarom een

samenwerkingsconvenant ondertekend waarmee henneptelers rechtstreeks kunnen worden aangepakt.

 

In dat convenant zijn afspraken opgenomen die verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de hennepteler en zijn directe omgeving. Bij een veroordeling heeft de verhuurder bijvoorbeeld de mogelijkheid om de huurovereenkomst te ontbinden. Ook de energieleverancier kan een naheffing doen voor

gestolen energie. De belastingdienst kan een aanslag opleggen en uitkeringsinstanties krijgen de mogelijkheid om uitkeringen stop te zetten en terug te vorderen wanneer er inkomsten zijn verzwegen.

 

 

 

Vermoedt u hennepteelt?

 

Is er in uw woonomgeving een pand waarvan u vermoedt dat het wordt gebruikt voor hennepteelt? Aarzel dan niet en meld het bij de politie. Dat kan via 0900 0906. Doet u uw melding liever anoniem? Bel dan Meld Misdaad Anoniem: 0800 0101.

 

 

BRON 1

 

BRON orgineel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, het stigmatiserende beeld van de hennepteler wordt weer van stal gehaald.

 

Uitzoeken waar die beste burgervader woont en dagelijks lijn M bellen met de mededeling dat je hennep ruikt als je langs desbetreffend adres rijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennep wordt hier gebruikt als synoniem voor cannabis..

Terwijl Hennep(Kemp) 1 van de beste grondstoffen is van de wereld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar hoe erg kan je het de mensen nou kwalijk nemen die bellen naar zo'n zogenaamde kliklijn, hoe vaak lees je wel niet in de krant dan er weer een wietplantage is afgebrand?

Daar woon je toch niet graag naast :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Er zijn ook mensen die een plasma-tv aan de muur hebben hangen & die kan ook gaan fikken door kortsluiting of mensen laten hun stekkers erin zitten als het ontweert of gaan 's avonds frituren omdat ze trek hebben gekregen vallen vervolgens in slaap omdat ze teveel hebben gezopen.

 

Slechte aansluiting is nooit handig bij electrische apparatuur zoals je eigen kweekruimte, veiligheid staat voorop.

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En niet te vergeten desktop computers of laptops vol stof.

800px-Burned_laptop_secumem_11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar hoe erg kan je het de mensen nou kwalijk nemen die bellen naar zo'n zogenaamde kliklijn, hoe vaak lees je wel niet in de krant dan er weer een wietplantage is afgebrand?

Daar woon je toch niet graag naast :D

 

 

de voeding van een 3 maanden oude Compac pc brandde spontaan uit....

 

kwas dr bij :yummy: ....maar wat denk je dat er in de krant gestaan had ;) ....

 

juist... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel mensen weten niet dat een computer spontaan in de brand kan vliegen,

er zijn genoeg onderdelen die brandgevoelig zijn.

Laptops kunnen erg warm worden en als de beveiliging in de bios het niet uitschakelt bij een bepaalde temp of zelfs hoger is gezet door de eigenaar dan gebeuren er wel eens dingen.

Bijna elke brandweerman weet hoe vaak het voorkomt en ik denk zelfs dat een computer(vooral met stof en zwaar draaiend) onveiliger is dan een correct aangelegd kweekhokje met brandblussers, relais, steenwol isolatie etc.

 

Het kan trouwens nog erger zoals in 2002:

 

Man burns penis with laptop(Dit soort nieuws zal men zelden zien ivm een wiethokje )

http://www.theregister.co.uk/2002/11/22/ma...is_with_laptop/

 

By Drew Cullen • Get more from this author

 

Posted in Personal, 22nd November 2002 10:10 GMT

 

And now for proof that some laptops run hotter than a badger. A 50-year old scientist, previously healthy, burned his penis after placing his laptop on his, err lap, for an hour. Oh, he was fully dressed in trousers and underpants, according to this letter printed in the Lancet, the UK's best-known medical journal. (reg req'd, free.)

 

The following is not for the squeamish:

 

The next day he noticed irritation and oedema of his penile prepuce. Furthermore, the ventral part of his scrotal skin had turned red, and there was a blister with a diameter of about 2 cm. These findings were verified when I saw the patient 1 day later. There were no signs of phimosis or balanitis. The patient recalled that, while sitting 2 days earlier with his computer on his lap, he occasionally had felt heat and a burning feeling on his lap and proximal thigh, a sensation that was relieved at least temporarily when the computer was moved slightly.

 

After the first 2 days, the penile and scrotal blisters broke and developed into infected wounds that caused extensive suppuration. More than a week later, the wounds were covered by dry crusts and thereafter were healing quite rapidly. No antibiotic treatment was needed.

 

Thank goodness. The Register is happy that the patient was in such able hands, but disappointed in the lack of technical detail in Claes-Goran Ostenson's report. What was the make of laptop*? Did it have a desktop chip in it? Roll on Banias.

 

The unnamed laptop maimer may have to change the caveats in its instruction manual. Ostenson notes the branding iron firm's safety instructions:

 

Do not allow your portable computer to operate with the base resting directly on exposed skin. With extended operation, heat can potentially build up in the base. Allowing sustained contact with the skin could cause discomfort or, eventually, a burn."

 

Don't trousers and underpants count?

 

The 50 year-old scientist has learned a lesson, although we're not sure what. And we are relieved that this is not a case of objectum sexuality, most commonly expressed in sexual love for cars, but also a phenomenon among... owners of PowerMacs (they are nice, aren't they?). Here is a snippet from a recent Wired piece.

 

That's when Mark realized it wasn't Bryan he fancied, it was his Mac.

 

"Bryan, my cyberboyfriend, was in a lot of ways, my PowerMac G3, webcam and telephone," Mark wrote on his website. "He literally lived inside of this machine ... that I myself could control like a light switch. The perfect boyfriend."

 

Quite. ®

 

*Reg Reader Peter Dudek of Switzerland writes:

 

Just thought I'd mention that by doing a google search with "Do not allow your portable computer to operate with the base resting directly on exposed skin. With extended operation, heat can potentially build up in the base. Allowing sustained contact with the skin could cause discomfort or, eventually, a burn" as the search string, I believe, reveals the mystery laptop brand.

 

It's a Dell Latitude. The search pulls up a support website from support.jp.dell.com, that has, essentially, the exact same warning in the

"User's Guide". ®

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je buurman of vrouw verdenkt van cannabis teelt

En bang bent voor brand dan kan je ook gewoon

Even aankloppen en zeggen: Hee joh buurman ik ruik dat

Je cannabis verbouwd, zorg je dat goed dat er niks misgaat?

En oja, als je oogst hebt laat het me dan even weten voor de

Kwaliteits controle. Ipv gelijk de politie bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geachte cannabisgenieters,

 

Het volgende heb ik op ''de cannabisbevrijdingsdag'' in een toespraak gezegd; Neem nu zo,n anonieme kliklijn.Men staat een open transparante maatschappij voor maar het bevorderen van de anonieme kliklijn ,het afluisteren , iedereen in de gaten houden staat hier echter haaks op en getuigt van een naar ontbinding riekende mentale gesteldheid!

Alleen tyrannieke regimes hanteren dergelijke methodes.

Vroeger als kleine jongen , leerde ik al het liedje ; klikspaan halve maan,je zal niet door m,n straatje gaan.

Nu worden mensen gestimuleerd om elkaar anoniem te verlinken.Het zaaien van tweedracht .Een verdeel en heers strategie.

 

IT IS TE MIN FOAR WURDEN !!!

 

Als je wat te zeggen hebt , doe dat dan en sta voor wat je zegt.Elkaar respekteren , daar gaat het uiteindelijk om.

 

Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balkenende_Fuck_Drugs_ZW.jpg

 

soisda Doede....me pm gehad ;) ?

 

..dit soort boegbeelden predikken naasten liefde en compassie.... :yummy:

 

zum kotzen.... :P hoe ze minderheden bejeegenen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is een standaard tekst waarvan alleen de datum en naam van burgemeester word aangepast. het is een beetje wachten totdat ze helemaal niks meer aanpassen. dat je volgende week gewoon deze tekst ziet met 18-05-2006 omdat ze het vergeten te veranderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een bloedhekel aan mensen die anderen verlinken, en daarbij word ik bloedlink

als ik weet wie het is. Als mijn buren ( en daar heb ik met ze over gesproken over mijn buitenplanten)

overlast van zouden krijgen, dus de "stank" dan gewoon even zeggen en ik kan er wat aan doen.

Ik heb dan tenminste de KANS om er wat aan te doen!

Verklikken, dan geef je niemand de kans om zich te verweren tegen de beschuldiging, en meteen

veroordeeld word in die zin.

Openheid en een gesprek aangaan is veel socialer en leid tot minder agressie onder mekaar. Dit

stiekem verklikken is werkelijk het gal van de maatschapij en niet andersom. Kut volk

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiets zou ik samengevat wel op een tegeltje in de wc willen hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...