Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HideTheQueen

SP wil ook in niew programma "legalisering"

Recommended Posts

Ïn het nieuwe verkiesingsprogramma van de SP staat:

 

De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt wordt gereguleerd, om overlast en

criminaliteit tegen te gaan. Daarmee kan ook de controle op de kwaliteit en de voorlichting worden

verbeterd. We hebben geen behoefte aan een wietpas. Verkoop en productie van harddrugs blijven

strafbaar.

 

Op hun website is te vinden hoe ze er precies over deken om het te "reguleren":

 

Standpunt :: Coffeeshops

 

De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt moet worden gelegaliseerd. Dat is de beste manier om overlast en criminaliteit tegen te gaan, en de controle op de kwaliteit te verbeteren. Verkoop van harddrugs blijft strafbaar.

 

[ link naar het verkiezingsprogramma ]

[ link naar het standpunt op hun website ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn stem krijgen ze deze ronde.

vorige ronden steeds op boris vd ham gestemd maar die doet ook voor de mediroker niet wat hij beloofde te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeroen, nou vergis je niet hoor, boris heeft best z,n best gedaan tussen de leeuwen.

Maar ze zijn maar klaar met zon burgemeester hoes in maastrich, das slecht voor de goehe zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP deze partij laat alle principes links liggen indien ze alleen al de mogelijkheid hebben om in de regering te komen (net zo als alle andere partijen helaas).

Er is geen enkele partij trouw aan de kiezer .

DIT ZOU SRAFBAAR MOETEN ZIJN EN VOLGENS MIJ IS DAT OOK ZO !!!!! namelijk het stukje volksverlakkerij !!!!!!! kan mij hier zo kwaad over maken.

Wanneer staat er iemand op die staat voor zijn principes ?

 

Nou , fijn weekend alvast & groeten van tuintjuh!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP is wat betreft het wietbeleid best een aardige partij, maar de rest.....

Het punt omtrent wiet is niet genoeg voor mij om op deze partij te stemmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25. Agressieve marketing en beïnvloeding van onderzoek door de farmaceutische industrie pakken we

aan, door een versterking van de inspectie en een onafhankelijk onderzoeksfonds. Dat geldt ook voor

hulpmiddelen en ook voor mondzorg. Voor agressieve lobbypraktijken stellen we een boete in.

 

of zeggen ze dat wel vaker..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet even commentaar geven..

 

De SP is juist het meest trouw aan de kiezer, en heeft dat altijd bewezen ook...

En (@ Fastbikkel) ik heb het verkiezingsprogramma goed gelezen, en ik vind dat ze juist hele goede punten hebben..!?!

 

 

Maargoed, stemmen doe je zelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste in m'n omgeving stemmen SP.. verbaast me dan ook weer hoeveel anderen op partijen als CDA en PVV stemmen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus alle SP STEMMEN , ANDERS EEN BAN OP HET FORUM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus alle SP STEMMEN , ANDERS EEN BAN OP HET FORUM :)

 

Zoiets mag je niet zeggen.

Niet eens als grap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, belachelijke uitspraak...

Heb geen schijn vertrouwen meer in politiekers, het enige wat ze doen in stemmen behalen en dan vervolgens gewoon doen waar ze zin in hebben! men zou verplicht moeten worden om effectief hun programma van voor de verkiezingen toe te passen wanneer ze in de regering zitten.

Helaas zal dat nooit lukken met de huidige "democratie", waarin eigenlijk gewoon de meerderheid van "domme" mensen kiezen wat het volgende "domme" beleid gaat worden.

De meeste mensen hebben geen idee op wie of wat ze stemmen en worden zo gewoon elke keer opnieuw opgelicht door valse programmapunten van valse politiekers en ze geloven dan nog steeds in hun stem

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een van quote Torsti,

 

hier op het Wietforum geven wij de leden de mogelijkheid,

om hun kennis en meningen met andere leden te delen.

Maar, er zijn bepaalde thema's, welke wij op het forum liever niet zien:

Deze thema's zijn o.a. voetbal en politiek.

Deze thema's lijden vaak tot onrust en niet prettige topics op het forum.

Voor politiek is op dit forum geen ruimte!

 

Graag hiermee rekening houden.

 

Ik snap dat de eerste post wiet nieuws gerelateerd is.

Later word het toch meer een meningen kwestie over politiek.

 

Dus bij deze gooi ik er een slotje op.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...