Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

bike-team politie

Recommended Posts

ik ga helemaal wak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

gleuvenruikers zijn het,,,,,,,,,lag er 1 gewoon voor mijn deur (was zo weg hoor: hond is nog al scherp)

 

en wtf is een boa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOA bijzonder opsporing ambtenaar ja ik heb ook af en toe wat problemen met die knakkers :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is die gast met dat spraakgebrek ook een boa dus??

vroeger zat ie al op speciaal onderwijs (dont worry me 2,,dont ask reasons :yummy: ) en nu ist ie bijzonder opsporings beamt.

die melkert heeft toch een stempel gezet he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind stadswachten nsb-ers, eerst 5 jaar een uitkering trekken van onze belastingcenten en dan ons weer uitmelken met die boetes, JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben boos op ze.

Waar ik woon mag je pas solliciteren als stadswacht als je 5 jaar een uitkering hebt gehad, en nu heb ik een strafblad vanwege het niet aanlijnen van mijn hond, want het is niet zomaar een boete, NEE NEE !!!! maar een strafbeschikking, wat ben ik een crimineel he.......

 

zeikerts zijn het.

 

ejb

 

maar goed had ik mijn hond maar aan moeten lijnen, ik wist het wel dus zeuren mag ik eigenlijk niet maar ach ja hahahhah eigen schuld.....dikke....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dienstbaar en waakzaam staat er op zo'n woutewagen. die tekst strookt niet met de werkelijkheid, zal wel een verzinsel van ome Ivo zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ivo ken geen engels... ;)

 

ze zij op studie reis ....op jou kosten.... geweest in usa...daar staat erop...to serve and protect :yummy:

 

dat gaan ze dan weer met google vertalen :P ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkeerwachters, nog zoiets.. echt verschrikkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

politie op mountainbikes zijn zielig .

ik zie liever de bereden politie oftewel politie te paard .

paarden met de lul op hun rug .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk mamma ik kan super hard fietsen en remmen jeeeeee, hoef niet eens met zijwieltjes te fietsenn!!.

 

Ik durf te wedden dat als ik op een fiets zit ze mij niet eens te pakken krijgen. En die toezichthouders zijn helemaal erg....dat is gewoon afgekeurde politie

Share this post


Link to post
Share on other sites

toezicht houder mag je dacht ik pas worden als je 5 jaar werkeloos geweest bent :lol: ....

 

een soort melkert baan....en dan reageren ze hun frustraties van jaaaaren af.... :lol: ..

want ja... macht he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze eigelijk wel geinig...

 

Ik had laatst een akkefietje in me vaderland... Kan je verklappen, die 2 nichten op een fiets zijn zo erg niet...

Holland... Heerlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha treurige lui, vooral in de binnenstad. worden door nog treurigere lui die de camera's monitoren aangestuurd op mensen die een blikje bier drinken. ben eens 3x op dezelfde zaterdagavond beboet voor het drinken van een blikje bier, steeds buiten het zicht van petten(wat al triest genoeg is) maar binnen het zicht van camera's en dan komen ze ook echt met zn 4en om de hoek geraced. (kssssh echo bravo....het blikje zit verstopt in zn jaszak) na de 3e x werden we meegenomen naar het bureau waar we 1,5 uur hebben gezeten. 180 euro armer. :lol:

Volgende keer blikje alcoholvrij drinken. Gewoon om te pesten. Kunnen ze je niks maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

politie op mountainbikes zijn zielig .

ik zie liever de bereden politie oftewel politie te paard .

paarden met de lul op hun rug .

 

hg

m

 

:lol: :lol: :lol: kom niet meer bij man

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie raden noooooooit wie ik vandaag tegengekomen ben in het bos......( vlakbij zuidlaren in Annen )

 

Er kwam een grote groep mountainbikers aan, en enkele met een smerisfiets......ikdacht het zal toch niet waar wezen? Maar ze waren druk in overleg of mijn hond nou wel of niet een boxer was, één meneer wist de rest blijkbaar te overtuigen.......maar goed, en JAWEL daar kwam een truck achtige auto met een aanhanger met smeris er in. Ze kregen mountainbike les!!!! Er was een ouder echtpaar die naar hun aan het kijken waren en toen naar mij, ik zei:"ik loop snel door, heb m'n hond los en het blijft smeris he hahah!"

 

anderhalf uur later waren ze druk oefeningen aan het doen, ze moesten leren om een stuk te fietsen maar op het pad gad de leraar twee pionnen neergelegd en daar moesten ze overheen springen, met die fiets in hun hand. Kijk,.....als je kan fietsen kan je met je fiets over een neergelegde pion springen, zou je denken he?!?!? nee nee, druk overleg en instructies van de leraar:" Jullie moeten FEELING krijgen, de afstand inschatten, wanneer spring je van je fiets, met welke stap ga je over het obstakel* heen )

* obstakel, lees; twee neergelegde pionnen.....

 

Ik zei nog tegen de man in het uniform dat ik mijn hond wel eff aan zou lijnen want een loslopende hond tijdens de oefening was misschien wat teveel van het goede.....ik wilde nog een grapje maken over het in de kuiten bijten van zijn stagiaires, maar soms moet je weten wanneer je je smoel moet houden.

 

Ik moest best wel lachen en enorm aan dit topic denken.....

 

tot zover mijn ontzettend "je maakt wat mee op een dag" verhaal.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jongens, lach maar, vandaag is het een pylon, maar morgen kan het een landmijn zijn waar je overheen moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'n schoonmoeder heeft idd ook wel iets weg van 2 pylonnetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

maar of ik de moeite zou doen om te springen ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek overigens nog een draagmoeder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel moet ze dragen dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat weer helemaal nergens over! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel moet ze dragen dan ?

 

 

gekke dwerg :lol: ....elke week me boodschappen.... natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht al dat je geen zin meer had om te lopen,...

:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...