Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

DeSjop.nl

Recommended Posts

Zoals jullie misschien elders hebben kunnen lezen, kampte ik een tweetal weken terug met een defecte Secret Jardin, welke ik bij DeSjop.nl in Eindhoven heb aangeschaft.

 

Deze ging na een 24 uur kapot waarop ik op dinsdag 8 mei, een dag waarop desjop.nl gesloten is, een nieuw heb gehaald bij een shop in Hilversum. Dus ik die lamp teruggestuurd. Krijg ik 5 dagen later bericht meneer de lamp werkt gewoon we kunnen deze niet claimen. Met een foto erbij van de lamp. Ten eerste, hoe weet ik of dat mijn lamp betreft en ten tweede stuur ik dat ding niet voor niets retour nadat mijn kinders 2 dagen in het donker hadden gestaan.

 

Ik heb de lamp op meerdere stopcontacten getest en deze was zo dood als een pier, hij flikkerde enkel. Een starter probleem overduidelijk. Het lijkt er dus sterk op alsof desjop.nl een (wellicht vrij) simpele reparatie heeft uitgevoerd, en ze zich er makkelijk vanaf willen maken.

 

Maar ik heb deze lamp niet meer nodig, ik heb immers direct een vervanger gescoord. Jammer dat dit zo moet gaan, ik heb in het verleden altijd met plezier bij deze sjop besteld, hier kom ik niet meer terug.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde, maar ik denk niet dat men je zal naaien voor een habbekrats : )

 

Als de lamp OK is, laat ze die dan terugsturen, dan heb je een reserve lamp.

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je ook eens in de schoenen van de winkelier moet proberen te gaan staan. Als jij als winkelier iets terugkrijgt wat defect zou moeten zijn dan moet je dat ook aan de fabrikant netjes defect aanleveren om aanspraak te kunnen maken op de garantie (die ze jou alvast vooorschieten). Als hij het echter bij aankomst gewoon doet is dat een moeilijke zaak.

 

Het is altijd handig om een reserveoplossing klaar te hebben liggen, of het nou een VSA, een lamp of een TL armatuur is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, het product komt op dinsdag aan, en zaterdag krijg ik een reactie dat deze het doet.

 

Een lamp kan niet eerst enkel flikkeren, en dan bij binnenkomst feilloos werken. Ik stuur dat ding natuurlijk niet voor niets terug zonder eerst goed gecheckt te hebben of de lamp nog functioneerde of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja zo ben ik 4 maanden geleden naar de garage gereden om accu te laten vervangen omdat hij niet goed startte. Toen ik de volgende morgen terug kwam zeiden ze, we hebben je accu NIET vervangen want hij is gewoon goed. Ding is nogsteeds prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou me vaker bezig met retouren van electronica.

Het komt idd wel eens voor dat een defect niet meer defect is bij het testen.

Dat is altijd een lastig verhaal.

Biede partijen hebben gelijk. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me raden Donnie,je had een electronische VSA gekocht??

 

Heb al veel ellende gezien met niet startende vsa's en draai de stekker om en ze werken wel.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook donnie dat jij dit moet oplossen met de-sjop.nl

 

ik heb nooit klacht en of andere dingen gehad zelfs een bestelling van over de paar honderd geannuleerd :lol:

 

bij hun was dat geen probleem en ook schade aan me voorschakel kast is opgelost! was buitenste kapjes (plasytic) stuk afgebroken.

 

zoals wazzup zegt stap in de schoenen van de verkoper!

 

Pssst voor hun is dat maar een lampje dus denk niet dat ze voor zon lullig bedrag hun naam wil riskeren!

 

suc6

 

groeten L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wij waren er allemaal niet bij, welles nietes is zinloos. ga met dit soort dingen gewoon naar de winkel toe. sjarrel kijkt ernaar, mocht je lamp echt kapot zijn krijg je meteen een nieuwe mee, daar twijfel ik niet aan. als hij 'm met een simpele oplossing kan maken zou die dat ook doen om jou te helpen. dat vind ik het mooie van de sjop.. al staan er tig mensen in de rij, als jij een probleem hebt lost ie het meteen voor je op. en als hij het niet weet belt ie meteen de leverancier of de fabrikant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er met Sjarrel niet uit komt dan ga je naar de importeur of anders naar SJ zelf.

Heb echt nog nooit meegemaakt dat er een klant niet goed is behandeld door SJ.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat De Sjop het gewoon voor je regelt.

Het is een goede tent en staat bekend om goede service.

Ik neem aan dat het om een t-neon armatuur gaat die kapot is gegaan.

 

Als het allemaal niet lukt geef je me maar een PB. :lol:

 

Succes,

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gisteravond gemaild. Ik heb ook helemaal niks tegen desjop.nl, sterker nog ik heb er in het verleden positieve berichten over geschreven. Voorgaande bestellingen gingen prima. Maar ik vind het erg leip dat die lamp het opeens weer doet na binnenkomst retourzending :)

 

En Amnees, ja ik zou er ook geen probleem mee hebben, alleen ik heb in de tussentijd natuurlijk een nieuwe gehaald dus dan is deze zeg maar overbodig.

 

@Doc de 2e doet het ook gewoon echt top, vind het fijne lampen. Weinig warmte uitstoot, je kan die buizen zo vastpakken. Ideaal om in een DP90 mee voor te groeien.

 

Ik wacht de reactie van desjop.nl even af, die moet nog volgen.

 

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geld is teruggestort door desjop.nl dus dat hebben ze toch keurig opgelost uiteindelijk.

 

Bij deze kan er een slotje op het topic.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi opgelost erg netjes.

 

Op verzoek van de topic starter en klemmetje erop.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...