Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr. StOnEd A lOt

Guerilla in België

Recommended Posts

whoop whoop , vandaag zijn er 28 royal dane x royal tyfoon boven aarde gekomen , vervolgens heb ik een nieuwe lading zaadjes te kiemen gelegd .

wat me al direct opvalt is dat de onderkant van de lobblaadjes en sommige stengeltjes paars zien :P

ghoh ghoh waar ga ik in godsnaam die 50 planten zetten ......

 

de big bangs en de nl auto's die nog thuis op het terras staan zijn al flink gegroeid !!! het grote verschil is dat de nl auto's echt naar wiet ruiken en de big bang's gewoon naar plant ! waarom weet ik niet maar het is gewoon zo :yummy: ik zit wel midden in de bouwwerken maar ze MOETEN dit weekend de deur uit .

 

de royal dane x tyfoon's kunnen dan nog wel even thuis blijven staan tot ze flink en sterk zijn ;) ik zal morgen eens een foto update doen hé

 

greets ? en eu even een vraagje .. hebben jullie er nog zin in ? !

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas er maar mee op met die zaadjes want ze groeien echt enorm hard :D

veel succes ermee, het is je gegund, je hebt een mooi nieuw plekje gevonden waar ze goed in de zon kunnen staan

 

ik kan die zaadjes zelf ook nooit opmaken ;) ik had afgelopen jaar van zo'n 3 plantjes van 50 - 60 cm hoog meer dan 3000 zaadjes

ik heb er ook wel eens wat aan een aantal verschillende members gegeven maar die stoppen dan gelijk met hun topic... die ging het alleen om de zaadjes blijkbaar :P

 

in ieder geval hoop ik dat je er heel veel aan gaat hebben :yummy:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
pas er maar mee op met die zaadjes want ze groeien echt enorm hard :D

veel succes ermee, het is je gegund, je hebt een mooi nieuw plekje gevonden waar ze goed in de zon kunnen staan

 

ik kan die zaadjes zelf ook nooit opmaken ;) ik had afgelopen jaar van zo'n 3 plantjes van 50 - 60 cm hoog meer dan 3000 zaadjes

ik heb er ook wel eens wat aan een aantal verschillende members gegeven maar die stoppen dan gelijk met hun topic... die ging het alleen om de zaadjes blijkbaar :P

 

in ieder geval hoop ik dat je er heel veel aan gaat hebben :yummy:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

 

wauw zo veel zaden ???? hopelijk heb ik dat dan binnekort ook :D ik weet nog niet juist waar ik de royal dane x typhoon ga zetten ik denk dat ik daar nog een andere spot voor ga zoeken kwestie van op zeker te spelen .... ik kan eigenlijk niet zo veel info vinden over het soortje (royal dane x typhoon) heb jij er nog wat info over ? ze zijn in ieder geval wel kiemkrachtig !! ergens heb ik gelezen dat je die royal dane buiten moet laten ontkiemen omdat je anders allemaal mannetjes krijgt .... ik weet niet goed wat ik met die info moet , de mijne zijn binnen ontkiemd en van dag 1 buiten gezet , en dan gisteren voor het onweer weer naar binnen gehaald .... dus ik zou nu allemaal mannetjes moeten hebben dan ??? ik weet niet in hoevere dat die info correct is ... ik weet wel dat als ik 50 mannetjes heb ik ongeveer 50000 zaden heb hahahahaha

 

verder nog een algemene vraag , is bloeivoeding erg belangrijk in heel het guerilla avontuur en is dit echt de moeite waart om aan te schaffen , en groeivoeding scheelt dat veel ?

 

en eu GELUKKIG WEEKEND ALLEMAAL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Mr. StOnEd A lOt.

Je bent lekker bezig zo. ;)

Alleen zou ik iet minder voorzichtig zijn met je kiemplantjes.....en ook niet de deense

naar binnen halen keer op keer. Probeer anders de grond af te dekken tegen het regenwater.

Die saté prikkers ziet er wel goed en verzorgd uit, maar ik raad het je toch af om er 4 rondom te zetten.

*1 De wortels gaan er rond heen groeien. Wanneer je de prikkers er uit trek, maak je wortels stuk.

*2 Je traint je plantje niet sterk te worden.

Wanneer je plantje is gestrekt, en na een zware regenbui plat ligt, zou je haar eventueel kunnen recht zetten

aan 1 sate prikker. Maar zo dat ze nog wel heen en weer kan bewegen.

 

Succes met je nieuwe spot. Die ziet er inderdaad erg relaxed uit! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hé Mr. StOnEd A lOt.

Je bent lekker bezig zo. ;)

Alleen zou ik iet minder voorzichtig zijn met je kiemplantjes.....en ook niet de deense

naar binnen halen keer op keer. Probeer anders de grond af te dekken tegen het regenwater.

Die saté prikkers ziet er wel goed en verzorgd uit, maar ik raad het je toch af om er 4 rondom te zetten.

*1 De wortels gaan er rond heen groeien. Wanneer je de prikkers er uit trek, maak je wortels stuk.

*2 Je traint je plantje niet sterk te worden.

Wanneer je plantje is gestrekt, en na een zware regenbui plat ligt, zou je haar eventueel kunnen recht zetten

aan 1 sate prikker. Maar zo dat ze nog wel heen en weer kan bewegen.

 

Succes met je nieuwe spot. Die ziet er inderdaad erg relaxed uit! :yummy:

 

kijk eens dit is nu eens opbouwende kritiek I LOVE IT !

 

bedankt voor de info over de satéprikkers , ik had er vier rond gezet omdat ik in op het dakappartement van een groot flatgebouw woon en als het hier waait geloof me dan waait het hard ! ik had al wel in gedachte dat ik voorzichtig moest zijn met de wortels maar niet aan gedacht dat ze er echt ''rond" zouden groeien , dus ik ga het in het vervolg op 1 of geen satéstokje houden . Ik train misschien men plantje niet om sterk te worden maar ik vertel ze wel elke dag dat ik van ze hou :P lol

 

ik doe in ieder geval toch wel wat goed want ik vind ze absoluut niet gestrekt , als ik in deze drukke dagen de tijd vind ga ik foto's nemen dan zullen jullie trots zijn op deze rookie :D

limbic echt bedankt voor je comment !

 

Nu nog de grote vraag die al heel de dag in men kop spookt , heb ik men royal dane x typhoon al verkloot door deze binnen te ontkiemen ? dus ik heb ze binnen ontkiemd aan ongeveer 23 graden celcius tot de wortel gemiddeld 5 mm was , dan heb ik ze in potjes gezet en vervolgens direct buiten gezet , ze zijn dus wel buiten boven de grond gekomen , vervolgens hebben ze twee dagen buiten gestaan maar omdat het zwaar ging stormen (onweren) heb ik ze van elf uur s"'avonds tot 6 uur s'ochtends even binnen genomen .... zou dit al te veel zijn om van mijn plantjes herma's / mannetjes te maken of ben ik op het verkeerde been gezet of weet niemand hier een antwoord op of ben ik aan het zeuren ?

 

spijtig dat ik deze info niet had voor ik de zaden ging ontkiemen dan had ik er rekening mee gehouden ....

anyway beginnersfoutje ... ik zal proberen her en der info op te doen over deense soortjes misschien kan ik dan in de toekomst domme fouten vermijden .

 

hey jongens TIS WEEKEND !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen kiemen maakt niks uit. Wanneer je ze binnen op laat groeien om ze

vervolgens buiten te zetten geeft ze stress. Of binnen, buiten, binnen en dan vooral

met kunstlicht....niet doen. Een nachtje of twee binnen zou niks uitmaken hoor. Goed voor de worteltemperatuur.

 

Dat wortelrondraaien om de prikkers zal wel meevallen, ik dikte het mischien een klein beetje aan. ;)

Dat je hoog woont en storm wind daar hebt is het mischien wel handig? Zelf,

beneden op de grond waar het niet continue waait, stut ik ze nooit. Jonge plantjes regenen en waaien plat,

maar groeien uiteindelijk gewoon weer omhoog.

 

Waar de RD x Typhoon echt niet tegen kan is kleine wortelruimte. Ik heb er zelf een aantal gehad en die

gingen meteen bloeien toen de wortels de onderkant v.d. pot hadden bereikt.

 

Fijn dat je m'n'opbouwende kritiek waardeer en niet denk dat ik het beter weet. :P

 

Van die potten ingraven, cocos erop en dan die koper er om heen, geniaal. :yummy: Klinkt het nu

alleen niet erg hol voor ze als je tegen ze praat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar bij ons hebben ze een gezegde ''klinkt het voor de planten enorm hol als je tegen ze praat , weet dan dat je voor dikke toppen gaat ! ''

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een klein dingetje duidelijk maken, het is royal dane x ( royal dane x typhoon), als het goed is heb ik gezegd dat het royal dane x royal typhoon was

ik denk dat je daar royal dane x typhoon van hebt gemaakt, terwijl ik juist de royal dane en de typhoon heb samengetrokken tot royal typhoon:rolleyes:

 

wat limbic zegt idd, ze kunnen niet tegen kleine wortel ruimte.

ook veel herma's vorig jaar in de denen door dat voorgroeien, je moet het simpelweg niet willen doen :lol:

 

maak je niet ongerust, deze zaden komen uit planten waar we enkel deze soort voor een zadenkweek hadden staan, met uitsluitend mannen en vrouwen.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi , oké even een snelle update

 

ik kwam aan op men spot en 1 plantje gesneuveld aan slakkenvraat , zoals je kan zien op onderstaande foto is er een grasspriet die platgevallen is ... misschien heeft deze als brug gediend voor de slak ? het is zeker van een slak want het slakkenslijm hing nog in de ''pot"

 

gallery_34583_14045_877702.jpg

 

echter had ook de tweede plant schade van een slak ( zeer miniem 1 enkel blaadje ) , ik denk dat we hier uit mogen besluiten dat enkel koper niet voldoende is om de slakken te weren .

zoals iedereen wel weet zijn er momenteel wel zeer veel slakken aanwezig en dit is ook zo op mijn spot , ik denk wel dat je mag besluiten dat het de kans verkleint dat er een slak aan je plant komt maar dit zeker niet uitsluit . Ik maak me er niet te druk meer in , het is een leerproces en zoals ik eerder hier heb gelezen guerilla is a number's game .

 

het plantje dat er nog wel stond deed het goed al moet ik wel vaststellen dat de planten die thuis bleven staan er vitaler uitzien onderstaand zie je dus de overlevende nl autoflower

gallery_34583_14045_295205.jpg

 

ik ben naar de spot toe gereden met drie nl autoflowers en echt jongens heel men auto stonk ongelooflijk naar de wiet ik heb met men ramen open moeten rijden ik vind het wel raar dat het zo hard naar wiet riekt terwijl er geen toppen aanhangen maar het is zo ....

 

de opgevreten plant heb ik dus vervangen door een vers exemplaar zodat er terug twee bij elkaar stonden en vervolgens heb ik een nieuw plaatsje gemaakt voor de andere 2

gallery_34583_14045_613753.jpg

dit is de reden waarom ik vroeger als kind op deze spot kwam ik kwam ze altijd zoeken en vangen en dan nam ik ze mee naar huis om in een bakje te zetten :lol:

gallery_34583_14045_752960.jpg

ik heb gewoon dus hetzelfde 'systeem' als vorige keer aangehouden

gallery_34583_14045_1970172.jpg

ook weer koper er rond gedaan , deze keer op een andere manier , ik zal verder wel zien of dit beter of slechter is , aangezien er reeds bewezen is dat het koper niet het super middel is zal het allemaal zo veel niet uitmaken .

 

ik ben dan maar terug gekomen op het idee dat ik geen slakkenkorrels meer zou kopen en heb gewoon beseft dat ik pech heb gehad met die rotzooi van ecostyle die zouden ze niet escar-go maar escar- kom freet men planten op moeten noemen !! ik heb dus nu korrels van bayer waterbestendige gekocht ik denk een euro of tien voor een kilo ( ik kijk nooit echt lang naar de prijs dus ik vergeet dat wel snel )

 

nog wat fototjes van de nl auto

gallery_34583_14045_253709.jpg

gallery_34583_14045_1070511.jpg

 

nu moet ik nog 3 big bang's op de spot gaan zetten maar ik heb het zo druk , ik ga proberen om dat morgen te doen zodat ik ook de slakkenkorrels kan strooien

 

de50 tal royal dane x ( royal dane x typhoon), staan nu in kleine doorgesneden waterflesjes (deze zijn pas ontkiemd en nog zeer klein ) nu heb ik vernomen dat ze daar niet al te lang in mogen blijven staan dus moet ik daar dringend een plaatsje voor vinden , ik zou deze graag langs een maisveld zetten ik ben op zoek naar een gracht tussen twee mais velden ......... man man guerilla neemt veel tijd in beslag !!!!

 

oké ik ga het hierbij laten heb veel gewerkt vandaag en ben moe !

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal dan op het randje zijn hoor als je deze wilt oogsten in de mais, persoonlijk vind ik ze daar net te laat voor.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenminste nog iemand die hier dit weekend heeft gewerkt. :lol:

Mooie update, en je neemt het verlies goed op.

Succes ermee verder!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tenminste nog iemand die hier dit weekend heeft gewerkt. :lol:

Mooie update, en je neemt het verlies goed op.

Succes ermee verder!! :lol:

 

Dat is nog niet alles hoor ik ben net terug van het bos en die foto"s komen straks of anders in de loop van de week .

 

 

Te laat voor de mais .... ja ik ken er natuurlijk niet veel van hé het is wel zo dat de mais in belgië nog maar net boven is (max 20 cm) maar ik ken niets van mais , en ook niet van denen B) ik moet al de topics aangaande de deense soortjes nog doorlezen maar zoals eerder gezegd heb ik het super druk !

 

ff eten ik sterf van de honger :huh:

 

Tenminste nog iemand die hier dit weekend heeft gewerkt. :wub:

Mooie update, en je neemt het verlies goed op.

Succes ermee verder!! :lol:

 

Dat is nog niet alles hoor ik ben net terug van het bos en die foto"s komen straks of anders in de loop van de week .

 

 

Te laat voor de mais .... ja ik ken er natuurlijk niet veel van hé het is wel zo dat de mais in belgië nog maar net boven is (max 20 cm) maar ik ken niets van mais , en ook niet van denen :( ik moet al de topics aangaande de deense soortjes nog doorlezen maar zoals eerder gezegd heb ik het super druk !

 

ff eten ik sterf van de honger ;)

 

ah ja nog even vermelden , ik zou ze ook niet IN de mais zetten maar langs de mais .... maar ja de boer zal het ook wel vreemd vinden als er van die knotsgekke plante langs zen veld staan huhuhuhuuh

Share this post


Link to post
Share on other sites
......... man man guerilla neemt veel tijd in beslag !!!!

 

oké ik ga het hierbij laten heb veel gewerkt vandaag en ben moe !

 

its hard to be a Guerilla :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
......... man man guerilla neemt veel tijd in beslag !!!!

 

oké ik ga het hierbij laten heb veel gewerkt vandaag en ben moe !

 

its hard to be a Guerilla :lol:

 

haha zeker weten , en eerlijk gezegd steek ik er nog niet zo veel tijd en werk in als andere mensen op dit forum dus respect aan alle guerilla's die ook nog eens hun topic in leven houden !!! vooral die akkertjes vind ik geweldig !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké hier dus de update , ik heb vandaag 3 plantjes bijgeplaatst , ik heb wat aanpassingen gedaan om de spot vanuit de lucht wat minder te laten opvallen ( heb vorige keer paar keer een sportvliegtuigje over zien vliegen ) en natuurlijk de slakkenkorrels van bayer (waterbestendig)

 

waar ik echt nog mee gelachen heb , ik heb men hond geleerd om gaten te graven op commando .... waar ik dus een plant wil zetten graaft hij een put , het was hilarisch en hij heeft me zeer goed geholpen misschien moeten we een ultieme guerilla dog kweken :lol:

 

oké genoeg gezever pica's

 

de folie weg en een hoop stokjes in de plaats

gallery_34583_14045_558179.jpg

 

gallery_34583_14045_337714.jpg

gallery_34583_14045_1428750.jpg

gallery_34583_14045_225055.jpg

gallery_34583_14045_1602529.jpg

gallery_34583_14045_83743.jpg

gallery_34583_14045_796436.jpg

gallery_34583_14045_795953.jpg

gallery_34583_14045_83186.jpg

gallery_34583_14045_795879.jpg

 

 

dat was het dan , ik ben best tevreden over hoe ze er nu bij staan , de grond zou veel beter kunnen maar spijtig genoeg heb ik nu net niet even de tijd om heel het bos te verbouwen , ik heb iniedergeval al wraak genomen op de slakken en heb er verschillende op men smith en wesson pocket knife geprikt :lol: ook heb ik er sommige leren vliegen :lol:

ik vind het toch nog altijd raar waarom ze het zo op wiet plantjes gemunt hebben .... ik was trouwens net op tijd op de spot met men slakkenkorrels want er was een slak in volle actie een plant aant verkloten . op zen vlaams gezegd :wub:

 

allright thx for watchin' good night sleep tight B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar ik echt nog mee gelachen heb , ik heb men hond geleerd om gaten te graven op commando .... waar ik dus een plant wil zetten graaft hij een put , het was hilarisch en hij heeft me zeer goed geholpen misschien moeten we een ultieme guerilla dog kweken :wub:

 

 

:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig! Samen een goed team gevormd dus, helpt hij je ook mee met het omhakken knippen en roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha jij maakt het helemaal spannend je hond het zware werk laten doen:D

 

deeelt die ook mee in de oogst haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk, beide, a dog is a man`s best friend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geweldig! Samen een goed team gevormd dus, helpt hij je ook mee met het omhakken knippen en roken?

 

ik ga hem een paar duimen aannaaien dan komt dat allemaal goed :lol: , neenee wij roken niet B) wij knippen alleen maar :lol:

 

Mooi werk, beide, a dog is a man`s best friend :lol:

 

Ja hé ik ben ook blij met het werk , al kan het beter maar het kan altijd beter dus ... gezien de omstandigheden verloopt mijn guerilla netjes :huh:

 

als hij zo door gaat is hij inderdaad mijn beste vriend :wub:

 

als hij nu ook nog eens de teken voor me zou opvangen dat zou handig zijn want ik had er gisteren weer een in men arm , zo klein dat ik hem met men tekentang niet kon pakken , heb dan maar een pincet genomen

 

haha jij maakt het helemaal spannend je hond het zware werk laten doen:D

 

deeelt die ook mee in de oogst haha

 

ja maar serieus ik zat daar met men schupje en ik dacht man , die hond heeft het wel makkelijk die ligt daar wat te slapen .

nu heeft hij serieus nog nooit een put gegraven , dus ik heb hem vastgenomen aan zen poten en ben graafbewegingen beginnen maken jonge jonge jonge die zou zich doodgraven !!!! niet te stoppen !!!! en dan nog waar ik het wil ook hé ! ik hoef gewoon maar men vingen in het zand te steken en te zeggen hier jonge grave :(

 

en dat van die oogst delen , hij krijgt een mooi stukje vlees ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.... ik was trouwens net op tijd op de spot met men slakkenkorrels.. want er was een slak in volle actie een plant aant verkloten .... op zen vlaams gezegd :)

 

 

:( ;) ....de Amuzements waarde van dit topic is.... GEWELDIG.... :lol:

 

Stand up commedian toevallig :D ?

 

, ik ben best tevreden over hoe ze er nu bij staan , de grond zou veel beter kunnen maar spijtig genoeg heb ik nu net niet even de tijd om heel het bos te verbouwen....

 

 

 

B) :huh: :D

 

ik heb in ieder geval al wraak genomen op de slakken en heb er verschillende op men Smith en Wesson pocket knife geprikt :D ......ook heb ik er sommige leren vliegen :D ....

 

allright thx for watchin' good night sleep tight :evil:

 

:lol: :lol: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: ....de Amuzements waarde van dit topic is.... GEWELDIG.... :lol:

 

Stand up commedian toevallig :wub: ?

 

 

nee hoor ik ben echt veel te lui om stand up comedian te zijn , ik ben eerder het sit down comedian type , verder vind ik ook niet dat je moet lachen met al dat dierenleed carpie ik had het allemaal heel serieus bedoeld begrijp je ?

 

nee ik ben gewoon het type dat geen blad voor de mond houd en ik gooi alles eruit wat ik denk :huh: vroeger toen ik nog blowde was dat nog veel erger ! toen was ik 1 brok inspiratie , zo belde er eens een kerel die ik echt niet moet en ik nam de telefoon op en zei : The person you where calling does not want your attention , please never try again . ik verbrak de lijn en lachte me helemaal kapot want ik wist zelf niet van waar dat kwam het floepte gewoon uit me mond , en ja dat heb ik vaker !

 

dus carpie , als jij het type bent dat zich soms eenzaam en alleen voelt , en je ligt daar in foetushouding met je duim in je kont op je bed te huilen klik dan maar even op men topic daar word je helemaal blij van B)

( ik weet niet of jij dat type bent maar geef toe .... soms zou je het toch willen doen ! )

 

ciao !

Share this post


Link to post
Share on other sites

kont? :lol: typfoutje? :lol:

Spot ziet er echt cyber uit met al dat neon blauw.

D-I-S-C-O Snails not invited!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...