Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hasj lover

Hasj Lovers: 1e kweekverslag!

Recommended Posts

Beaker,

 

Ik had ze hier net water gegeven. Ik geef ze nu maar 1 keer per dag water en dan is de grond ook echt heel erg droog. De lamp heb ik alleen even hoger gehangen om foto's te kunnen maken. Hangt normaal gesproken inderdaad max. 5 cm boven de potjes :wacko: Afzuiging ga ik dit weekend aansluiten!

 

Weet jij hoe het kan dat die autoflower ak47jes niet zo hard groeien? Lamp heeft zo'n 4 dagen op 24/0 gestaan en nu voor de 3e dag op 18/6. Hoop dat het ook goed komt met die verbrande blaadjes!! :)

 

De fans staan btw wel goed zo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hasj lover,

Geen idee waar het aan ligt, dat die AK47 niet zo hard groeien. Kan aan het soortje liggen. Of ze staan toch te nat :) . Je geeft ze elke dag water, en de grond is dan ook heel erg droog zeg je.

Je moet het gewicht van je potjes voelen. De bovenlaag droogt inderdaad snel uit met die hoge temperatuur, maar onder in de potjes kan het wel zeiknat zijn. Je kunt de bovenlaag wel vochtig maken door deze nat te spuiten, maar de grond moet niet zeiknat zijn. Dat is niet goed voor de jonge worteltjes. De plantjes gaan eerst "onder de grond aan het werk" (wortels aanmaken), voordat ze boven de grond aan het groeien gaan.

Het is natuurlijk ook veel te warm in je tentje (moet rond 25ºC zijn) en ze hebben ook verse lucht nodig, dus die afzuiging is een must voor je plantjes.

 

Ik zou de fannetjes op een verhoging zetten of ophangen. Ze moeten onder de lampen door en over de plantjes heen blazen (ze blazen nu tegen de potjes). De plantjes mogen dan heel lichtjes dansen in de wind, dus niet vol op de plantjes blazen. Beetje "fine-tunen" hoe je ze dus het best kunt positioneren.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites
60x60x90 zelfs :)

De Nano is volgensmij wel 45x60.

Nee nano is 60 60 60

Zie elmo2007 oude topics

 

Dus eigenlijk is het niet slim om hier te posten.. Als ze je IP hebben, hebben ze je adres

 

Tor zelf op iPhone werkt de Union browser En integen stelling tot safari op de iPhone kan je er wel mee uploaden

 

Is alleen wel heel traag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb trouwens het idee dat de fan niet heel veel lucht verplaatst. Of hoeft het ook niet zo heel veel te zijn??

 

En even nog wat anders.. Zijn jullie nooit bang dat de mensen met de blauwe pet via dit forum mensen opzoeken en zo via je ip-adres achterhalen waar je woont?? Las in een andere topic dat iemand geruimd was: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=88503&st=80

Ben ik minder bang voor de aanvraag tot huiszoekingens bevel is 1 uur na vertrek van een cv monteur en zo als grow weed al aangaf

Tor, en de meta data van foto's word gewist als ik whazzup mag geloven door de image uploader. (gps gegevens inde foto's weet ik niet zeker)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat gaat groeien word het een aardig vol tentje.

Op een mooie ronden.

 

meta data van foto's word gewist

Als ik me foto hier upload is alle info weg ook de copyright info en kernwoorden dus er zal wel wat weg gehaald worden door de fotouploader.

Zo ziet het hier er uit na de upload ook alle .exif info is weg :).

gallery_20039_11320_121173.jpg

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beaker: Ik zal de grond droger laten worden. Kijken of dat beter werkt :) Je zegt ook dat ik de fans zo moet zetten dat ze onder de lamp door blazen, en over de plantjes. Maar dit gaat toch bijna niet als de fan 12cm breed is en ik tussen de lamp en de plantjes maar zo'n 5cm ruimte heb?? Vol op de lamp blazen mogen ze ook niet had ik gelezen in vorige posts.. Heb net ook geprobeerd de ventilator aan de buis te bevestigen en die op te hangen, maar als ik de buis aan de ventilator bevestig, dan komt de ventilator tegen de buis aan?? :) Hoe heb jij dit gedaan dan?

 

@Grow Weed & g.w: Deze bedoelen jullie?: https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

Dan ga ik voortaan mooi via Tor browsen. Toch een stuk veiliger dan! :) Ook eens kijken of dat op mn HTC werkt. Bedankt voor de tip!

 

@zODd: Hoop ook dat het een mooi vol tentje wordt! :) Laat er btw maar een paar van in de tent staan. De rest gaat naar buiten. Mooi werk dat via de uploader hier info wordt weggehaald! :)

 

 

Gister de koolstofmat van Puk Support binnen gekregen en kreeg en gratis een EC meter en 2 verschillende bloeivoeding bij! :)

Wat kun je precies met zo'n EC meter eigenlijk?? Had ergens gelezen dat EC-meters de concentratie van de totale oplosbare zouten in een vloeistof meten.. Maar hoe ik er dan precies mee om moet gaan en wat de juisten waarden zijn is mij een raadsel? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand antwoord geven op mijn vragen in mijn vorige post?

 

Heb afgelopen vrijdag een aantal plantjes guerilla gezet:

gallery_27728_14019_101787.jpg

 

Zal verder niets meer posten hier van buiten/guerilla. Misschien dat er daarom minder reacties komen in deze topic. Zal hier dus verder alleen nog maar ingaan op de plantjes die in mn DP90 staan! Voor de guerilla maak ik een topic aan in de guerilla sectie.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een EC-meter kan je de EC meten, de voedingswaarde in water.

Zo kan je bijvoorbeeld kijken of je voeding niet zorgt voor een te hoge EC, wat negatief is voor je planten.

Een Amnesia wil een lagere EC dan een ander soortje bijvoorbeeld, als je die een hoge EC geeft die bij soortje A goed werkt zal dat bij Amnesia waarschijnlijk juist wat negatief werken (voedingsoverschot, gele bladpuntjes, achterstand, lockouts, etc).

Er is best wat te vinden op internet erover :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thnx MarkZ. Kun je mij misschien ook vertellen hoe ik de afzuiging het beste vast kan maken?? Nu komt de fan tegen de flexibele buis aan.. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m'n intake fan vast getaped op een oude computer case fanduct.

 

om je een idee te geven:

 

gallery_33450_13581_529080.jpg

gallery_33450_13581_220045.jpg

 

Aan een kant wat kattebak koolstof filter vooral om licht en stof/haar/rommel tegen te houden.

gallery_33450_13581_294428.jpg

 

 

Deze fanduct schuif ik dan gewoon in de flexibele buis en kan je eventueel terug vasttapen.

 

Heb je geen oude fanduct, kan je in de doe-het-zelf wel een stukje buis/rioolput/afvoerput vinden dat ongeveer even groot is als je fan,

dat toch wat stevigheid geeft en voorkomt dat je fanblades je flexibele tubes aan gort shredden.

 

hopelijk kan je d'r iets mee :huh:

 

succes en de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderstaande plantjes gaan ook dit weekend naar buiten. Zien er wel goed uit toch? :huh:

 

gallery_27728_14019_589983.jpg

gallery_27728_14019_868235.jpg

 

Zodra ik weer plantjes in de tent heb en ze erin laat om te scroggen, zet ik het weer hier in het topic. Anders word het een beetje offtopic B)

 

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...