Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
haxxorz

Politiecontrole A2 Maarheeze: vijf arrestaties

Recommended Posts

Politiecontrole A2 Maarheeze: vijf arrestaties

 

MAARHEEZE - Bij een grote politiecontrole op de A2 bij Maarheeze zijn vrijdagavond vijf mensen opgepakt. De snelweg werd bij Maarheeze in de richting Eindhoven en Weert geheel afgesloten in verband met de controle. Dit zorgde voor enig oponthoud.

 

Ongeveer honderd controleurs van de Politie, de douane, de Belastingdienst, de Voedsel en Waren Autoriteit, de brandweer en Rijkswaterstaat deden mee aan de controle.

 

Alle auto's die voorbijkwamen op de A2 werden de parkeerplaats bij een tankstation opgeleid. Daar werden de in totaal 600 auto's gecontroleerd op inbrekerswerktuig, drugs, openstaande boetes, wapens en munitie. De dorpen in de regio worden geregeld getroffen door woninginbraken. Er werd met nummerplaatherkenning gewerkt en steekproefgewijs werden er auto's gecheckt.

 

Vangst

Er is voor ruim 1100 euro aan openstaande boetes opgestreken. De Belastingdienst nam elf auto's in beslag en inde nog ruim vijfduizend euro aan belastingschuld. Een 37-jarige man zonder vast woon- of verblijfplaats had nog een gevangenisstraf openstaan van veertien dagen. Hij moet zijn celstraf in Eindhoven uitzitten.

 

Een 27-jarige Utrechter is bij de controle opgepakt omdat hij gezocht werd door een ander politiekorps in Nederland. Twee 19-jarige mannen uit Den Haag zijn opgepakt op verdenking van diefstal en heling van een bromfiets. Een 47-jarige man uit Heerlen ging de cel in nadat in zijn bestelbus vijf kilo hennep en één kilo hasj werden aangetroffen.

 

Drugs

Verder werden zes mensen betrapt op het gebruik van softdrugs. In de auto van een man en vrouw werden 2,5 gram speed en 20 ml GHB gevonden. Ook werd er een slagwapen gevonden in de wagen.

 

Dertien automobilisten kregen een bekeuring voor een ernstige verkeersovertreding. Deze werd gegeven voor het negeren van een rood signaleringskruis op de snelweg, het rijden over de vluchtstrook, een verlopen APK en het rijden zonder geldig rijbewijs.

 

Uniek

Het is uniek dat een snelweg geheel wordt afgesloten. De politie wil er vooral een signaal mee afgeven: criminelen lopen overal kans om gecontroleerd te worden.

 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/17422045...+Maarheeze.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

was t toch de goede keuze om vandaag uit te slapen en hetgeen ik zou gaan doen naar morgen heb verschoven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben we twitter :) enz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twitter? wtf is dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reed bij toeval afgelopen Vrijdagavond deze parkeerplaats op maar omdat hij helemaal was afgesloten door de politie

ben ik weer doorgereden. Gelukkig was 't pas 20.15u en moesten ze nog beginnen met de actie anders had ik ook m'n

rijbewijs in kunnen leveren :D

Vind 't heerlijk om lekker een stuk te rijden met wat goede muziek en 'n goede haze :bier

Had 1,5 hazejointje gerookt en 't restant lag nog in m'n asbak, in plain view :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Super.Silver.Haze

 

JAH protects bredren !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er zo bijzonder aan die controle?

In Rusland hield de KGB die wel vaker hoor en in de DDR was de Stasi daar ook niet terughoudend in. Mwah, Rutte en Wilders zijn alleen een beetje laat er mee.

PS. De SS hield die controles natuurlijk niet: De meeste auto's waren toen nog van henzelf, maar anders hadden ze het misschien wel zelf uitgevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed punt Chassie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af.. kunnen ze cannabisgebruik echt vaststellen en je dus een rijontzegging geven en/of boete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is er nu aan het gebeuren in Nederland: de politiestaat is al daar. Voor vanalles klan je al worden beboet/gestraft.

 

Godver, wat maakt het nou uit een beetje wiet of hasj. Hoorde laatst dat in Belgie je al de lul kan zijn als ze bij je constateren dat je bijvoorbeeld de vorige dag habt gesmoked. Dus dat ze je aanhouden in je auto, vinden een gram, checken je bloed, en als je dan de dag ervoor hebt gesmoked, of nog eerder, ben je de lul.

 

Gaat nederland ook die kant op? Hoop het niet, ben nog steeds trots om Nederlander te zijn omdat we een meer bevrijdere kijk op zaken hebben, zoals we dat ook t.a.v cannabis(gebruik) hadden.

 

Laat mensen vrij wie ze zijn en valk ze niet ;lastig, dan komt vanzelf alles goed. Slechte mensen blijven er toch wel, maar dan worden in ieder geval de goede mensen niet bestraft die in de ogen van rechtse tyfuslijers iets fout doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben die fuik ook ingereden, was rond 01.00 uur snachts. Net voordat je de keuze pompstation of parkeerplaats maakt stond een agente. Die stuurde de auto voor me de parkeerplaats op, mij richting het pompstation. En dus mocht ik gewoon doorrijden. Mazzeltje gehad... ik had ook een en ander in de auto waar ze hun wenkbrauwen over hadden kunnen fronzen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...