Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bani

Uittreksel niet meer nodig voor wietpas

Recommended Posts

Blowers bedoel je he? neem ik aan.

 

En hoeveel stemmen zou dat blondje van de pvv hebben gekregen 1,2 miljoen volgens mij ofzo.

Maar danwel dat ''wij'' de pvdw alles mogen op gebied van wiet dan zullen wij de eerste

patij zijn die meer geld opbrengt dan dat ie kost veel meer!

Genoeg banen, liefde voor gezondheid&natuur.

 

Want ik vind +/- 800.000 mensen genoeg voor ook een eigen wil te hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die 800.000 dan ook maar gaan stemmen. Ik hoor nog steeds teveel "ach dat helpt toch niks''. Ik leg ze dan maar weer uit dat hun stem dan naar de partij die de meeste stemmen heeft gaat. Maar lijkt weinig effect te hebben op ze. Gelukkig zijn er ook veel mensen bij wie t nu wel meer een ding gaat worden en ook zeggen nu wel te gaan stemmen.Ik heb t nou over de blowers in mijn omgeving trouwens. Ik hoop dat links ass gaat kicken 12 september...aan mij zal t niet liggen :) , en aan de meeste forum leden ook niet denk ik :rofl

Groet uit drenthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zelfs een partij voor paarden hebt in de kamer, dan moet het toch mogelijk zijn. De vraag is alleen of je geholpen bent met al die 1-issue partijen als samenleving?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we nou eens gewoon van de PVV af konden komen, dan is die anti-wiet lobby toch in de minderheid gedrukt?

Volgens mij hebben we daar alleen wat kopietjes van hun bankafschriften voor nodig, ze zijn er niet voor niets zo op tegen dat openbaar te maken.

Ik heb de PVV zo vaak horen roepen: Als je niets te verbergen hebt, dan ..................

Ik ben het daar niet mee eens, maar ja, ze zijn er zelf over begonnen :)

 

groeitjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou in ieder geval niet proberen om op basis van 'ratio' dit aan te pakken:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk :rofl ..... te weten waarop Geert haar geselecteerd heeft... :) ....DE OUWE SNOEPERD :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dommer moet het niet worden.

Maar ze past er wel mooi bij de PVV.

Ach met schreeuwen kan je dus veel bereiken zonder ook maar enge kennis te hebben.

Want slim zijn ze niet in die partij.

 

Hopen dat een ieder dat in gaat zien en dat die partij bye bye gaat.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heer opstelten gelooft ook niet in statistisch-onderzoek..

De statestieken zeggen weg met die pas en hij is er nog steeds :) .

En als hij van tafel is wil ik dat we verder gaan met wiet eindelijk eens

100% te inburgeren en onze inmiddels grote financieletak want die hebben

we echt wel als je alles bij elkaar pakt nog verder uit te werken.

Het liefts kweken legaliseren zodat we eindelijk openlijk grote loodsen en

kassen kunnen volzetten. En dat dan exporten naar andere landen. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus dat wijf is nog te dom om achter een raam te zetten. 40 euro pijpeneuke? nee 50.. jamaar frans was vorige week ook voor 40 klaar? das appels met koeie vergelijken. persoon A is persoon B niet etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stem groenlinks 12 September.. Kan me hierin wel vinden;

 

 

 

 

Softdrugs

 

 

 

Het bezit en gebruik van softdrugs wordt gedoogd. De teelt en handel is strafbaar. Dat wringt. GroenLinks wil softdrugs legaliseren. De drugscriminaliteit zal hierdoor afnemen, terwijl de handel en de kwaliteit van softdrugs controleerbaar worden.

 

GroenLinks wil teelt en handel van softdrugs volledig legaliseren. Verkopers moeten een vergunning hebben en aan strenge kwaliteitseisen voldoen. De huidige drugsbestrijding kost enorm veel geld, tijd en mankracht. De politie kan zich veel beter bezig houden met het bestrijden van diefstal, vandalisme en (huiselijk) geweld.

 

Het gebruik van alcohol, tabak, soft- en harddrugs wil GroenLinks ontmoedigen door meer en betere voorlichting te geven aan jongeren en ouders. Ook wil GroenLinks reclame voor alcohol, tabak en drugs tegengaan.

 

Harddrugs moeten verboden blijven. Wel wil GroenLinks een andere aanpak. Het is belangrijk dat mensen die drugs gebruiken weten wat ze innemen. GroenLinks wil een terugkeer van checkpoints op houseparty’s zodat mensen de kwaliteit van hun drugs kunnen laten controleren.

 

In alle grote steden moeten kleinschalige gebruikersruimten voor harddrugsverslaafden komen. Overlast op straat neemt daarmee af. Daarnaast is GroenLinks voor uitbreiding van medicinale verstrekking van harddrugs, gecombineerd met psycho-sociale zorg. Dat werkt beter dan inzetten op afkicken onder dwang.

 

 

bron website groenlinks

 

greetz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis direct dus harddrugs dus ik weet niet of dit soort verhalen daarmee in het water vallen.

 

Jammer dat hierop geen enkele reactie is gekomen:

 

Welke partij denken jullie dat er het meest toe bereid is om er een groot punt van te maken?

Bij sommige zou ik er toch niet op vertrouwen dat ze het laten liggen als ze zo ergens anders iets binnen kunnen halen zegmaar..

 

Leek mij nogal een belangrijke vraag.

Te moeilijk om te beantwoorden? of gaat men hier af wie het hardst roept in de media dat het kabinetsbeleid niet goed is, want dat is wat opposititie het beste kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amnees

 

Ik moest er in het begin hard om lachen, totdat de realiteit me raakte en ik erachter kwam dat het niet eens gespeeld was.

 

Toen ben ik eens wat gaan roken en tot de volgende conclusie gekomen:

 

2 jaar voor dit incident reed deze dame nog vrolijk rond door Heerlen, achterop de cita bij Achmed (fictieve naam hoor). Leuk van die grote oorbellen enzo, je kent het wel. Toen werd Achmed 18 en moest ie ineens op vakantie naar Turkije (of ergens anders, ik weet het niet precies), heel plotseling allemaal. Achmed kwam terug met een leuke turkse meid die nog wel een strakke, uh, nou ja, je kan persoon A niet met persoon B vergelijken he.

 

Maar goed, weg kans op van die leuke bruine babietjes en dat allemaal te wijten aan linkse hobbies en de Islam, dus dan is er maar 1 partij die overblijft.

 

En de rest is geschiedenis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dome geouwehoer. Ik heb weleens 75 uur taakstraf moeten lopen. Dit heeft mij totaal niet veranderd om eerlijk te zijn. Denk dat het verveleden is om in de gevanges te zitten aangezien ze het omrekenen naar 2 uur per dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus voor 1 zetel is nodig 6.000.000 / 150= 40.000 stemmen

Anderen hebben dat al voor je uitgerekend.

 

Kiesdeler

 

De kiesdeler is in Nederland het aantal stemmen dat een partij moet behalen om een zetel in de Tweede Kamer te verkrijgen. De kiesdeler wordt berekend door het totale aantal uitgebrachte geldige stemmen te delen door het aantal Kamerzetels.

 

De kiesdeler kwam tijdens de verkiezingen van 22 november 2006 uit op 9.838.683 / 150 = 65.591 en op 9 juni 2010 op 9.416.001 / 150 = 62.773.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het aantal is nooit het zelfde....

het aantal stemgerechtigden is nooit gelijk.... en de opkomst % is ook van groot belang voor het aantal stemmen per zetel uiteraard..... :rofl

 

laat je stem nooit verloren gaan :) ....VOTE !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dome geouwehoer. Ik heb weleens 75 uur taakstraf moeten lopen. Dit heeft mij totaal niet veranderd om eerlijk te zijn. Denk dat het verveleden is om in de gevanges te zitten aangezien ze het omrekenen naar 2 uur per dag.

 

 

ja dat is zeker vervelender. maar iemand die in de bak heeft gezeten recidiveert alsnog 2x zovaak als iemand die taakstraf krijgt. laat ik het zo zeggen.. als jij 75 uur taakstraf hebt gekregen, en niet komt opdagen, je afspraken niet nakomt, geen kut doet tijdens je taakstraf, grote bek hebt tegen de "leiding" etc etc.. tja dan kom je uiteindelijk een dikke maand vast te zitten. nou als je zo achterlijk zou zijn om niet eens een taakstraf uit te kunnen voeren (met in je achterhoofd dat 2 uurtjes schoefelen gelijk staat aan 24u detentie) dan weet ik 99% zeker dat je ook zo achterlijk zou zijn om na een gevangenisstraf te recidiveren.

 

maarja zo heeft iedereen wat.. bij mij werken verkeersboetes bijvoorbeeld niet. of het nu 100 of 500 euro betreft.. ga er echt geen km langzamer van rijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn god, ik bekeek net voor het eerst dat video fragment. Wat een domme gans, en dat doet

politiek. "dat is wél appels met koeien (koeien ook nog?) vergelijken.." en ook gelijk achteraan

iets met de haren erbij trekken. :o

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet alles gelezen, maar de titel van dit topic zegt me genoeg, dat er blijkbaar debielen zijn die er nog in mee willen ook, met dat soort plannen van een wietpas. Negeren is altijd het beste, niet registreren, je bent toch niet geboren om via een pasje wiet te mogen kopen. Zoek de coffeeshops uit die er schijt aan hebben of spreek met de eigenaar dat jij er niet aan mee wenst te doen, maar toch graag je wiet zou willen blijven kopen.

 

Totaal onzinnige debiele plannen moet je vooral niet aan meewerken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mijn is er nog maar 1 partij die doen wat ze zeggen en dat is de sp.

Groen links d66 cda gooien het altijd maar op een makkelijk akkoord.

Kijk alleen maar naar al die nieuwe plannen die er in 1 dag doorheen gedrukt word.

In het verleden alleen maar blaten en dan toch maar schikken.

De sp blijft bij zn standpunten.

Vorige verkiezingen heeft die blonde bokkepruik bijna alles overgenomen kwa politieke standpunten en verkiezingsprogramma van de sp en er een sausje moslim haat eroverheen gegooid.

Waar blijft ie nu met zijn 65 blijft 65 en tegen europa bla.

Als groen links en d66 echt zo prowiet zijn en anti wietpas hadden ze dat gelijk kunnen aanpakken in het nieuwe coruz verbond waar ze allemaal zo vol van zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha je kan niet een stel stoneys een partij laten beginnen, want deze hebben waarschijnlijk meer verstand van wiet dan van financiën... Wel kun je voor de verkiezingen een partij uitkiezen die het gedoogbeleid wil vervangen voor een legaliseerbeleid...

 

De SP is die partij, en hier is het bewijs: (en hier de link: KLIK)

 

Standpunt :: Drugs

 

De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt moet worden gelegaliseerd.

Aan de vreemde situatie dat coffeeshops wel softdrugs mogen verkopen maar het spul niet geteeld mag worden moet een einde komen.

 

Het wordt steeds duidelijker dat legalisering grote voordelen heeft.

Er kunnen eisen en beperkingen worden gesteld, bijvoorbeeld aan het THC-gehalte.

 

Kwaliteitscontroles van de softdrugs die in coffeeshops wordt aangeboden wordt mogelijk, het beperken van de gezondheidsschade moet voorop staan. Ook wordt met legalisering voorkomen dat de georganiseerde misdaad enorm veel geld verdient met de productie en handel in softdrugs. Legalisering van softdrugs leidt ook tot een forse besparing voor politie en justitie en tot extra inkomsten door belastingheffing.

 

Er moet meer ingezet worden op preventie en het geven van goede voorlichting aan de jeugd.

 

 

Handel in harddrugs moet strafbaar blijven. Voorlichting over de schadelijke gevolgen van het gebruik van harddrugs blijft van groot belang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...