Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

De wietpas ingevoerd, een goed idee?

Recommended Posts

De prijzen zullen omhoog gaan!

 

Denk je dat?

 

Ik denk dat er minder wiet verkocht zal worden, maar dat het aantal kwekers gelijk blijft.

 

Logisch gevolg is dat de inkoopsprijs gaat dalen, terwijl de straatprijs waarschijnlijk hoger zal liggen.

 

Of denk ik nou verkeerd? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch veel veranderd in Tilburg de laatste jaren, vind dat de laatste jaren meer buitenlanders de boel wat verziekt hebben...ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam maar zelfs ik als buitenlander vond hun aanwezigheid vaak storend. Deed me allemaal terug denken aan Checkpoint in Terneuzen.

 

Ergens te begrijpen wat nu allemaal aan het gebeuren is maar wel een vorm van discriminatie, iedereen betaalde immers de belastingen op wiet en nu mogen plots alleen Nederlanders hun zakken vullen ?

 

Nuja da's mijn mening maar...

 

Grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nederland moet eens goed na gaan denken .............

waar ze mee bezig zijn .......... Mafkeltels

 

 

de pietluttigheid ten top

in dit schijtland

 

 

waar blijft de bierpas

 

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan nog steeds stemmen !!!

ff doen als je dit leest

we CAN make a difference Wietforummers !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yepp ,...hij staat nu op 40% voor totale legalisatie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis nu al te merken :lol:

kga geen tips geven aan politie maar de kanalen waar je wiet kan halen als buitenlander of als "nietwietpashouder" springen er op in als vliegen op een stuk vlees.

Als belg heb je uurtje nodig nu en je kan zelfs meer dan 5 gram kopen :D

 

Fuck Holland maar :D

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

ik vind dit onzin de wiet pas ik ben van meening als je een pas aan vraagt je nu alleen nog bij de gemeente bekent staat maar op langere termijn landelijk is .

en als je een geregistreede klant bent hier op langere termijn problemen mee gaat krijgen zoals (als je in een auto rijd en de politie vraagt je kenteken op dat jou naam dan gelinkt staat met wiet dus zal je mischien eerder tot stoppen maanen en kijken of je in bezit bent van wiet zodan niet rokent aantrefen je dan toch een test laten doen waar door ze kunnen zien dat jij gerookt hebt op dat tijd stip van aanhouding) dat is mijn meening over de wiet pas .

gr blowjte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie mezelf graag als welbespraakt en beleefd.

 

In dit geval echter kan de hele rechtse lobby tegen cannabis van mij de t°ring krijgen.

 

Ik ga naar Spanje. Eten beter, klimaat beter en je wordt met rust gelaten in je tuintje.

 

Nederland heeft het niet. We lijken hier wel een van de Verenigde Staten.

 

Mitsz doet niet mee aan de pas.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu een paar dagen en het loopt al geheel uit de hand

 

gallery_6979_13329_18456.jpg

 

Hier in Tilburg sta je voor gesloten deuren bij de Coffeeshops op drie na.

 

Bij de Coffeeshops zelf, wordt iedereen die zit te roken in de auto of op straat aangehouden.

Het is te bizar voor woorden.

 

Tevens staan er allerlei ongure types in de buurt die handelen in vanalles, ook harddrugs, je kan krijgen wat je wil.

 

Dit is te gek voor woorden :bier

 

De coffeeshops die wel aan de Wietpas meedoen, Grasscompany, Ochtendgloren en de Level, zouden een schop onder hun kont moeten krijgen, eendracht maakt macht.

 

Registratie, NO NO NO

Share this post


Link to post
Share on other sites
De prijzen zullen omhoog gaan!

 

Denk je dat?

 

Ik denk dat er minder wiet verkocht zal worden, maar dat het aantal kwekers gelijk blijft.

 

Logisch gevolg is dat de inkoopsprijs gaat dalen, terwijl de straatprijs waarschijnlijk hoger zal liggen.

 

Of denk ik nou verkeerd? :bier

 

omdat de straatprijzen omhoog gaan kunnen ook in de inkoop prijzen omhoog

Straatprijs kon eerst niet te hoog omdat anders mensen gewoon naar een shop gaan.

 

die concurrentie valt weg waardoor er gewoon bijna een monopoly ontstaat van broodkwekers

de kleinere kwekers krijgen hun wiet toch wel weg ook al daalt de vraag misschien iets

voor de hele grote kwekers zal het misschien ander verhaal worden

 

volgens mij zijn de kwekers en resellers toch een redelijk eigen cultuurtje geworden

je rijd niet zomaar even naar andere stad opzoek naar kwekert die het voor wat minder wilt verkopen

 

misschien word de vraag wel hoger. shop verkoopt niet aan minderjarigen

 

misschien een (anonieme) poll : wiet gaat zijn prijzen verhogen zodra de wietpas is ingevoerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prijzen gaan volgens mij sowieso omhoog gaan,

naar de shop kunnen ze niet meer gaan,dus ja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo wordt wiet dus helemaal een gateway drug :bier.

Geen advies of begeleiding , alleen ongure gerritje de dealer op de hoek met meer voorraad dan de apotheek.

 

Hier in noord- holland nog niet veel gemerkt van de wietpas.

Maar als het hier uit de hand loopt , ben ik er klaar mee.

Zet ik een kamer vol en voorzie ik heel het dorp van knappe wiet :D.

 

Eigenlijk gaan we weer terug naar vroegah , toen wiet nog niet overal gehaald kon worden.

Ik zal in me jeugd toch menig uurtje versleten hebben bij die gezellige huisdealers.

 

Ooit zullen ze inzien dat dit ook niet de juiste weg is om te bewandelen.

Dat het dan voor velen al te laat is tja , hoe zeg je dat ook al weer collateral damage.

 

En ik sluit me volledig bij Mitsz aan Spanje it is! .

Als ik het ooit rond krijg , ben ik foetsie daarheen.

 

Just join the club grow your need, and live life in honesty patience and peace !

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

eendracht maakt macht ................. klopt ....

 

 

zitten 3 verslaafde in de bajes ... de ene aan de coke de ander aan de speed en 1 blowt ..

de 3 willen ontsnappen en bedenken een plan ... die aan de coke is zegt ... ik ga ZO hard .. dat ik door de muur heen ga .

de volgende aan de speed en zegt .... ik vlieg over de muur jonge !!

 

de kerel die blowt ... kijkt en luistert het eens aan en zegt .... doe ik morgen wel .. eerst een joint vouwen ..... :bier

 

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt wel he?

heb m net een mail gestuurd om dat te zeggen;

geen woorden maar daden maakt hij waar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi weetje, leuk dat je dat gedaan hebt! Grote klasse die man , houd het hoofd koel, en gaat niet met de deuren slaan, is gewoon ook heel goed dat hij dat memoreert, dat als je straks om de tafel moet gaan zitten met de beleidsmakers, dat je beter respectvol kunt blijven! Zeer wijs! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...