Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Joenerz

Outdoor Tuinkweekje 2012 Jetzt Geht's Los!

Recommended Posts

that Sucks!!! man ze waren net zo mooi...

Tis voorts toch wel moeilijk om van andermans spullen af te blijven B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ouch dat suckt.. kut rippers! B)

 

nog een 'geluk' dat ze je early girly niet meehebben.. vind ik echt een mooie plant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man, hier hetzelfde gehad, volgend jaar komt er echt een hond in de tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah dat is zo kut he. Heb je dan een half jaar tijd en energie in gestoken om zo een paar kutpubers van wiet te voorzien. Tis me ook overkomen 6 jaar geleden, en het ergste is niet geript worden maar de paranoia over wie het gedaan heeft. Voortaan hond in de tuin, of iets met sensoren. Heb wel een een goede tip gehoord van een beveiliger, tegen inbrekers. Die zei dat je een sensor moet ophangen in je tuin, waarna er een lamp aangaat. Maar die lamp moet je niet buiten hangen maar binnen op een slaapkamer. Dan zien ze dat er binnen licht aangaat en denken ze eerder betrapt te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze waren inderdaad net zo mooi ja.. B) En erg veel tijd en vreugde in gestoken.. achja, het is allemaal wat tegenwoordig.

 

Zo'n sensor is wel een goed idee, alleen deze keer was het voor buiten wel handig.

Toen de planten gestolen werden, was het licht beneden en op meerdere plekken ook nog gewoon aan want het was pas 12u snachts..

Er zat ook nog iemand beneden voor de tv, dus ze zijn al eens in de tuin geweest om het met lef op dit tijdstip te doen..

En het ergste is idd wie het gedaan heeft, ik ga er achteraan en heb er eigenlijk best wel hoop in het te ontdekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een idee heeft wie het heeft gedaan, morgen aanbellen. Even de reactie bekijken als ze open doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En het ergste is idd wie het gedaan heeft, ik ga er achteraan en heb er eigenlijk best wel hoop in het te ontdekken.

 

Had het een beetje verkeerd getypt maar bedoelde: En het ergste is idd 'niet weten' wie het gedaan heeft B)

 

Had maar al te graag al bij een schuldige aangebeld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff :S :)

 

wat zonde zeg!!!

 

sterkte kerel

 

dit is niet leuk

 

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...