Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casa Verde

Vice interview Spees Cees (Film)

Recommended Posts

toch wel een aardig filmpje

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is op een gegeven moment iets niet helemaal goed gegaan :verrygood

Leuk filmpje, thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hij heeft een goede winkel in ossendrecht vlak bij belgie (antwerpen) achter ekeren en kappellen een paar dorpjes verder !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee bedankt he :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beste man heeft gefeminiseerd zaad uitgevonden, heeft veel verstand van alles wat met wiet te maken heeft. en dan maakt ie zo'n blunder door te zeggen dat je met zaad geen last hebt van spint/trips/meeldauw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die opmerking alles was wat aanstootgevend was Amnees...

Dat einde is toch wel echt :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees: Hij zegt dat in connectie met stekken en dan klopt het wel.

 

Overigens is het vrouwelijk zaad, of gefeminiseerd wat we nu zeggen, al in de vijftiger jaren uitgevonden en zelfs geproduceerd. Maar helaas waren dat geen wietkwekers, maar testten ze het proces (toevallig?) op wiet. Overigens is de term vrouwelijk of gefeminiseerd voor mij niet uit elkaar te houden in de verschillende dicussies dus ik noem al het zaad uit twee (oorspronkelijk) dames vrouwelijk.

 

Groeitjes

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ chassie, dan luister nog maar een keer goed, als je het niet hoort, nogmaals.. dit herhalen totdat je hoort: trips en spint kun je vergeten, meeldauw kun je vergeten..

 

hoezo vergeten? Oke je haalt geen spint via je stek binnen, maar het garandeert totaal niet dat je niet met spint, trips of meeldauw te maken krijgt toch? trips ben ik trouwens niet bekend mee, nooit last van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn god... Fem zaad uitgevonden....

 

Wat een ONZIN!

 

Er staat in de komkommerteelt geen enkele man... Oe wat vreemd! Die worden zeker vrouwelijk geboren? :vape:

Zanikvent...

 

'' staan ze op potten? oeioeioei '' man o man wat een idioot.

 

Sorry hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bastet, hij heeft het niet over komkommer zaad Maar over wiet zaadjes. En ja hij is de eerste die volledig vrouwelijk zaad heeft uitgevonden, dit is dus niet de gefeminiseerde troep die overal word verkocht en zeer gevoelig zijn voor herma verschijnselen, Maar de real deal 100% vrouwelijk.

 

Ook heeft Cees veel betekend voor de internationale cannabis community en helpt hij nog steeds dageljks onervaren kwekers met de basis van het kweken.

 

Wat betreft de opmerking over potten, het is algemeen bekend dat Cees een voorstander is van een aardebak, hierin is het namelijk eenvoudiger om een goed bodemleven op te bouwen.

 

Als je goed het filmpje bekeken heb weet je ook dat er een enkel components voeding word gebruikt van canna, heb je ook nog een beetje verstand van kweken dan weet je dat dit op potten bijna altijd magnesium problemen geeft vanaf bloeiweek 5,

Ben je ook nog een beetje scheikundig onderlegd dan kan je zelfs nog verklaren waarom je dit probleem meestal ziet bij een enkel components voeding en niet bij een voeding die uit meerdere componenten bestaat.

L

Verder is Cees een internationaal erkende autoriteit op het gebied van zaad veredeling en op dat gebied net zo bekend als een sannie.

 

Dus voor dat je in de toekomst mensen belachelijk gaat maken kun je beter van tevoren onderzoek doen naar het onderwerp, je loopt nu alleen maar te raaskallen en maakt alleen jezelf maar belachelijk.

 

Dat je het niet met hem eens bent is een ander losstaand verhaal.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

In andere woorden:

 

Met iemand anders zijn ontdekking verder gaan in een ander plantje.

 

Als ik een auto maak met wielen, en jij trekt de wielen er onder uit en maakt er een fiets van betekend dat niet dat je het wiel hebt uitgevonden slimpie.

 

Veredeling? Als je zaad haalt is het NOOIT 100% gelijk aan elkaar.. Dat is een van de VELE onderdelen van veredeling.

Als je een beetje verstand hebt van veredeling had je dat geweten.

 

Ik weet het, want ik studeer het en het is mijn beroep. Dus voor je begint over veredeling moet je jezelf mischien even wat meer inlezen over het onderwerp.

 

Genen worden gemixed alsof het een blender is en niemand weet naar de dingen die worden beweerd waar ze eigelijk mee bezig zijn. In dat internationale gezeur doet me niks. Hadden ze het eigelijk ook weinig over in het filmpje.

Het enigste internationale is dat die hasj over de grens heen kreeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over onzin gesproken.......

Baset kweek al van af ze 14e jaar binnen..toch?? :wave: .........en heeft zich zelf al vaker voor schut gezet.

 

 

@pietjepost.gewoon overheen lezen,je weet het toch met die studentjes tegenwordig :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over onzin gesproken.......

Baset kweek al van af ze 14e jaar binnen..toch?? :wave: .........en heeft zich zelf al vaker voor schut gezet.

 

 

@pietjepost.gewoon overheen lezen,je weet het toch met die studentjes tegenwordig :vape:

 

@PH, je hebt nog gelijk ook, moet niet eens met die broekmans in discussie gaan.

Kan die energie beter in m'n sletjes steken.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor welke internationale cannabis community heeft Cees dan wel betekend, want zijn naam wordt nergens genoemd in de stories die ik voorbij zie komen.In de 90s heb ik zijn naam ook nooit voorbij horen komen.

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cees zevert veel

 

zoals ik al vaker heb gezegt hij rookt teveel daar krijg je grootheidswaanzin van

ik ben het wel met bastet eens over dat met iemand anders zijn ontdeking alleen ander plante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks andere planten. Het is al gedaan in 1978, inclusief het testen van de zaden. Dus uitgevonden was het al heel lang geleden. lees maar HIER . En als ik me niet vergis was dit zelf een naar aanleidiong van een eerder onderzoek in de vijftiger jaren van de vorige eeuw !!

De onderzoeken waren bedoeld om tot een efficientere voedselproductie te komen. Vandaar dat India in de voorhoede zat. En testen met een heel klein onderzoeksbudget doe je dan maar op onkruid: Cannabis sativa L.

En, heel belangrijk, dat procedee is al zo lang in het publieke domein dat het door niemand meer te claimen is (al doet India toch al niet aan dat soort rechten :wave: )

 

Dus nu niemand meer roepen dat ie vrouwelijk zaad heeft uitgevonden want dat heeft de natuur al gedaan. En het helpen van de natuur daarbij komt, voorzover, bekend uit India .......

 

groeitjes

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Niks andere planten. Het is al gedaan in 1978, inclusief het testen van de zaden. Dus uitgevonden was het al heel lang geleden. lees maar HIER .

 

Toffe info :tu

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...