Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HideTheQueen

IBAN van cannaseeds.dk

Recommended Posts

Ik ben zo aan het kl*ten men het iban van cannadeeds (denemarken)

 

DK**43803131158009 op de plaats van de 2 sterretjes moet een controlegetal.. en ik heb echt geen idee waar ik dit vandaan moet halen..

 

Kan iemand mij helpen? Iemand hier al eens besteld?

UPDATE: GEVONDEN!

 

Dus voor iedereen die hier in de toekomst moeite mee heeft:

Cannaseeds.dk = IBAN: DK77 4380 3131 1580 09

Froebanken = IBAN: DK35 3000 3115 3713 47

 

En voor andere kun je hier de volledige IBAN opvragen: http://www.iban-rechner.eu/ibancalculator/iban.html of http://toms-cafe.de/iban/iban.html

(dan zet hij er automatisch de 2 controlecijfers bij)

 

Ik kon via de Rabobank deze opdracht alleen plaatsen als de kosten van de transactie werden verdeeld. Ik heb geprobeerd deze kosten voor mijn rekening te nemen, maar dat is niet gelukt. Dus ik heb geen idee of ik nu de bestelde spullen binnen ga krijgen...

Iemand hier meer verstand van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://toms-cafe.de/iban/iban.html

 

gallery_6979_9442_9155.jpg

 

Volgens Toms Cafe moet het uit 13 cijfers bestaand, 4 voor de bankkey en 9 voor het rekeningnummer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je daar bij DK kijkt, dan zie je dat het er 14 zijn: 4 voor bankkey en 10 voor rek nr.

En als je het voorbeeld daarachter ziet, dan zie je dat het er 16 zijn: 2 erbij voor controlegetal

 

Maar volgens mij kan ik uit het plaatje halen dat voor denenmarken het controlegetal "50" is... Klopt dit?

 

Dat klopt dan weer niet met deze info ergens anders van het forum van een andere bank (Froebanken):

Bank: Danske Bank - Copenhagen

Reciever: Froebanken

Account: 3115371347

IBAN: DK3530003115371347

SWIFT / BIC: DABADKKK

 

Ik denk dat dit het is:

IBAN DK77 4380 3131 1580 09

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke bank heeft zijn eigen twee cijfers, dat verschild dus per bank, die twee cijfers mis je. Dit hangt samen met de SWIFT code van de bank-

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een verdrag dat als je geld overboekt naar landen die bij dit verdrag aangesloten zijn(waaronder denemarken en nederland) de kosten hetzelfde zijn als binnenlandse kosten, niks dus. oftewel dat de kosten als gedeeld staan in dit geval maakt niks uit, maar moet op gedeeld staan om het te laten werken op deze manier

 

en de iban van froebanken staat ook gewoon op hun site

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles netjes binnen gehad (en snel ook) + 5 gratis zaden van een ander (ook autoflower) soortje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net ook effe gekeeken bij CannaSeeds.dk

 

Ze hebben wel een hoop grappige soorten, en niet zo duur.

 

Maar de sukkels geeven je geen IBAN en BIC/SWIFT

 

Dus betalen lukt niet :lol:.

 

IBAN staat gelukkig in deze topic :) Bedankt daarvoor HideTheQueen!

 

Hellas kan ik nu na een uurtje+ googelen geen BIC vinden.

 

Er is vast well iemand hier die dat well weet?

 

alvast bedankt

 

 

groeten

experimentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand die iets bij cannaseeds heeft besteld?????

 

Of kan je ook geld overmaken zonder BIC (dus alleen met IBAN) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel niet meer bij cannaseeds. Als je het niet weet hoe het werkt kan je toch een email sturen naar cannaseeds zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan jij wel op de site dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik bestel niet meer bij cannaseeds. Als je het niet weet hoe het werkt kan je toch een email sturen naar cannaseeds zelf.

 

Is er een reden waarom je er niet meer besteld (slechte ervaring??)

 

Ik heb ze all een berichtje gestuurd. Maar geen reactie.

Maak het helaas tegenwoordig wel vaker mee dat ik alleen een IBAN krijg (vaak weten ze bij de winkel de BIC gewoon niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, groot deel van de zaden ontkiemde niet en bij 1 soort heel erg last van herma's. Hier vervolgens over gemaild en dit werd ook gewoon weg gezet met dit hebben we nog nooit eerder gehoord. Terwijl ik heb met mijn eigen zaden nooit last van het niet ontkiemen van zaden en ook niet met andere zaad banken.

 

Ook waren de soorten niet heel stabiel. maar goed dat maakt mij niet heel veel uit, toch vind ik dat je als zaadbank wel wat professioneler mag zijn op dat gebied.

 

Bij mij hadden ze toentertijd wel gewoon terug gemaild en het contact was heel snel ;) Dus dat zit wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eenmalig bij cannaseeds besteld en meermalen bij froebanken, en per betaling schrijven ze 10 euro af per betaling naar het buitenland ;) Daar kwam ik later pas achter nadat het mij een beetje opviel dat er steeds extra geld verdween.

 

Dus nu weet je het. Is denk ik ook per bank verschillend, mijn betalingen waren gedaan via een Rabobank rekening.

Alleen een IBAN is voldoende maar je moet wel informatie verstrekken zoals de woonplaats van de rekeninghouden en bank en dat soort

onzin maar als je een enkel regeltje invult komt de rest automatisch ingevult te staan, dus je hoeft niet alles te weten.

 

Ik kan het rekeningnummer wel voor je achterhalen op de afschrift als het nog nodig is?

 

Allebei hebben ze altijd netjes geleverd. Vooral over de service van froebanken ben ik erg tevreden alleen tja, de soortjes zijn niet echt denderend meer sinds ik de royal dane 09 van ze heb leeg gekocht.

 

Greetz!

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zowel het rekeningnummer als account nummer (kreeg 2 nummers) deze kon ik gebruiken om de IBAN te vinden. Via de link bovenin dit topic.

 

Punt is aleen omdat Denen binnen een bepaalde Europese zone zit ofzo dat de banken geen geld voor overschrijvingen mogen vragen.

voorwaarde is dan wel dat je betaald met IBAN EN BIC

 

Als je de BIC weet of de naam van de bank van cannseeds is dat zeer handig ja!

 

Als je dan naam of in sommige landen (zoals België) de IBAN weet kan je vaak bijbehorende BIC vinden op websites zoals

http://www.ibanbic.be/

 

@ monti

Weet je nog welke zaden niet goed waren?

Ze hebben namelijk erg veel soorten, dus ik hoop dat de soort die het niet deed van jouw niet tussen mijn bestelling zit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zaden hebben ze niet meer, zal wel een bepaalde reden hebben ;)

 

Die semiautoflowers zijn denk ik ook zo goedkoop omdat ze niet getest zijn. Ik bedoel dan kan ik de zaden die kweek ook wel verkopen en toch nog geld voor vangen. Ik vind het nogal makkelijk, maar goed...

 

Mijn gevoel zegt in dit geval dat goedkoop duurkoop is, maar misschien niet. Ik weet het niet.

 

Zelfs op growshop marktplaats zijn de zaden duurder.

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik krijg de site van froebanken niet meer geopend!

Iemand enig idee hoe dat komt?

Bestaan ze soms niet meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kreeg ze vorige week ook al niet meer geopend. Ze verkeerde al in slecht weer langere tijd, ik denk dat ze inderdaad de stekker eruit hebben getrokken.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is BIC?

 

Iedere bank heeft een eigen Bank Identifier Code (BIC). Daardoor komen internationale betalingsoverdrachten bij de juiste bank terecht. De BIC wordt ook wel SWIFT adres of SWIFT code genoemd.

 

Toen ik bestelde was dit:

SWIFT-BIC: DABADKKK

 

Na opzoekwerk wat bijna niet te doen is heb ik sterk het vermoeden dat dit de code is die je nodig hebt!

Zoekopdrachten met combinaties van delen uit het iban nummer gaven ook deze bic code..

 

LET OP: Dit geld voor cannaseeds.dk.. Volgens mij is het iban nummer van deze bank veranderd maar is de BIC het zelfde gebleven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...