Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bani

Tneon 2x55w, eerste kweek

Recommended Posts

Zeker mooie kleuren cool de the one er weer in terug te zien.

Het is ook een erge lekker soortje

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat is heel fijn om te horen mannen, dat word nog meer genieten denk al dat het al zeer fijn is om een eigen gekweekt wietje te roken waar je weet hoe het gekweekt is :yummy:

 

Heb weer wat fotos aleen nu werkt heel de flitser niet meer dus met tl licht en een hele hoop bladeren weg

Overzicht

gallery_17162_13522_429332.jpg

 

Het meeste wat je op deze 2 fotos ziet is northern light op de achtergrond de hoofdtop die best mooi dik en ook echt best hard is ook de sugar punch toppen zijn best wel hard

Heb er spijt van dat ik ff heb zitten voelen want na 3x mn handen wassen en dan nog met afwasmiddel plakken mn vingers nog.

Evenals de knop van het toestel waar ik het plak met geen mogelijkheid weer af lijk te krijgen

gallery_17162_13522_812677.jpg

gallery_17162_13522_1347605.jpg

 

Hier op voorgrond de topjes van de SP die onder de bladeren zaten al die tijd, en de achterste rijd is de northen light ook die toppen zaten allemaal onder de bladeren zijn best mooie topjes

gallery_17162_13522_1221158.jpg

gallery_17162_13522_1196152.jpg

 

Ik had de Northern nog iets beter in beeld willen brengen dus dat probeer ik misschien nog eens de komende dagen..

Heb nog niet besloten waneer te oogsten maar het zit er nu echt aan te komen

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

't zien er tasty buds uit, Bani !!

 

Je zal wel blij zijn dat de oogst nabij komt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, Ziet er lekker uit hor.. :lol:

 

al een idee hoelang je moet ongeveer? Hoe zien je trichromen eruit :wub:?

 

Suc6 nog heel ffies, maar dat komt wel goed :lol: :lol:

 

Later WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo bedankt :wub:

Ik wist niet precies hoe lang ik nog moest volgens mij waren de trichomen nog niet allemaal goed van kleur sommigen nog licht maar ik heb geoogst..

Ik zag eerst een of ander soort van sprinkhaan weg springen :lol: verder niks gezien en het was nogal vochtig door alle regen dus leek me een goed moment om te oogsten..

 

Ziet er verder allemaal heel goed uit aleen sommige topjes zijn erg licht van kleur

gallery_17162_13522_1091029.jpg

 

De grootste top northern light erg mooi harde top

gallery_17162_13522_1523814.jpg

 

Sorry voor geen laatste update meer voor de oogst

Ondanks dat deze grow door alle omstandigheden vooral het begin enorm lang duurde toch beetje te vroeg geoogst eigenlijk denk ik,.. maar denk wel dat er een groot deel goede rookwaar bij zit :lol:

Voor de rest heb ik andere grows gezien de een stuk later begonnen en ook nog een stuk eerder oogsten dan mij..

Ik ga het wel wegenn en ook roken dus zal ik zeker nog laten weten.

Het hangt nu 2 dagen te drogen.

 

Ik twijfel ook nog om door te gaan met tneon voor de volgende of een gavita ir 250/400 te halen

Ben iig zeker tevreden met het resultaat in grammen voor mn eerste grow ondanks dat ik het nog niet weet, het heeft er tijdens de grow wel een even slecht uit gezien en uiteindelijk weer redelijk goed gekomen

Het lijkt echt een hoop wiet voor mijn doen dan ben er toch door verrast :lol:

Bij een volgende grow ben ik wel weer van plan een verslag te gaan maken.

En ook daar wil ik wat beter mijn best gaan doen om alles wat duidelijker bij te houden.

Grts

 

PS de flitser op het toestel doet het helemaal niet meer. ik probeer evt morgen betere fotos te maken als de zon er nog eventjes doorkomt hopelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bani,

Gefeliciteerd met je oogst :lol: .

Dat is toch een leuk voorraadje straks.

Heb je er al stiekem van gesnoept? :lol:

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Beaker echt zeer bedankt!! je mag jezelf ook best prijzen want vind dat ik de oogst ook wel aan jou te danken heb voor een groot deel :D

Alle anderen die geholpen of aangemoedigd hebben, of gekeken wil ik ook nog eens bedanken

Zit al eventjes te snoepen inderdaad het grind wat moeilijk nog maar is erg lekker te roken

Goed effect

Ik heb toch wel een redelijk stoned effect dus niet echt last van te vroeg geoogst (heb graag een stoned wietje)

Smaak is ook lekker, wel een beetje scherp soms maar ik had wel een paar royale joints gedraaid ook..

 

Heb 2 grote 2 liter weckpotten van de blokker..

Weet aleen niet waneer ik de wiet er het beste in kan stoppen.

Het moet nog eventjes in de kast hangen denk ik nu net een weekje hangt het

Ik wil nog gaan wegen ook maar er mist wel wat dan van gebruik :blink:

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...