Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thomas

Massa Productie

Recommended Posts

Ik heb het over gewoon polinator hasj..

 

Tja en 300 kilo heb ik niet. heb paar keer de moeite genomen om mijn afval te drogen, maar voor mij hoeft het niet meer teveel gezeur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke vorm van hash maken los van de manier die ik liet zien vind ik te veel moeite... (ben al niet zo'n hash liefhebber)

helemaal met z'n grote partij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja als je er gewoon een leuke prijs voor krijgt en je het makkelijk weg kan doen wil ik nog wel moeite doen..

 

Ben niet lui ofzo, maar om nou hele dagen te bubblen/trommelen/etc voor jan lul nowaiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat afval.....zijn het de kleine top blaadjes of ook de grote blaadjes......en ik snap het ook niet zo goed.....heb je het gekocht?

 

waarom zou een kweker zo veel moeite doen om het goed te drogen om dan weg te doen?

 

of is het je eigen afval?

 

ik heb van de maroc plant van femaleseeds.nl wel eens has gemaakt van het afval en dat was zeer goede hash !!!! maar dat ging om een paar gram van een beetje afval, het kan de moeite waard zijn als je weet hoe en wat.....in marocco doen ze ut ook in zeer grote hoeveelheden maar dan met toppen natuurlijk.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

en uit complete akkers met bergen personeel, dat is niet te vergelijken met hier.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan een industriele betonmixer gebruiken, en dan overgieten in emmers met zeefzakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je afval naar marokko brengen hahhaahah

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

gooi het in de was-machine(liefst wel een met nieuwe filters) donder een x aantal kilo ijsblokjes bij laat dit voor een x tijd draaien vang vervolgens het afval water op en je hoeft enkel dat nog te verwerken. hoelang de filters het volhouden dat is wel de vraag haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naja als je er gewoon een leuke prijs voor krijgt en je het makkelijk weg kan doen wil ik nog wel moeite doen..

 

Ben niet lui ofzo, maar om nou hele dagen te bubblen/trommelen/etc voor jan lul nowaiii

 

 

precies.. denk je wow heb veel bruikbaar bladafval.. kun je dagenlang gaan kloten voor wat euro's.

 

die pollinator is echt een tyfusding, VEEL te duur.. rammelt van alles kanten.. en het doet z'n werk ZEER minimaal.. en het maakt herrie. zou dit apparaat aan NIEMAND aanbevelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh wist niet dat die pollinators zo kut waren dan..

Je zou toch wel verwachten dat je wat krijgt voor zulk geld..

Zijn ze allemaal kut dan?

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

die dingen lijken mij nou niet zo kut hoor

 

maar ook niet echte op hele grote schaal dan moet je wel aan inderdaad betonmixers denken

zou wel een nieuwe trommel dan gebruiken want anders zou er wel eens betongruis is kunnen komen

 

maar dat ter zijde

 

voor denk een coffeshop die het met de laatste beetjes dat in de bakken blijft liggen wel een optie is

 

maar voor 300 kilo zou ik wel een betonmixer regelen met dan door een zeef zak laten vallen van ongeveer 150 micron denk

 

maar als je het lekkerste hasj wil dan zou ik toch voor de gumby gaan maar

die 300 kilo is daar alleen een beetje veel vooor

 

Gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites
die dingen lijken mij nou niet zo kut hoor

 

heb je 'm zelf geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de bubbleator en dat werkt perfect. Heb wel bij wacky bags een paar extra filter zakken gekocht zodat ik er meer uit haal. Ik spaar alle afval op een half jaartje met wat van mijn vrienden en dan en half dagje hash maken met een biertje erbij. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

das toch iets heel anders dan een pollinator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk vind ik 300 kilo schoon knipafval een beetje veel voor een hobbyforum........

 

300 kilo knipafval droog? dat benne 100-en kilo's wiet geweest, niet echt hobby......meer grote jongens achtige praktijken..........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn vraagtekens bij die kilo's weet je wel wat voor een karrevracht dat is?? 2kilo goede droge wiet is al een vuilniszak vol..

Share this post


Link to post
Share on other sites

thomas heeft zelf niet meer gereageerd.................ik heb het idee dat hij eff snel info wilde om zo vet te cashen met homemade hash.......

 

dus waarom zouden wij moeite doen om iemand te helpen?????? en ik heb helemaal geen zin om zo'n iemand te helpen.............er klopt iets niet.......het is teveel, te groot en ik denk niet echt mogelijk......hoe hebben ze 300 kilo afval gedroogd, dat vers kunnen bewaren, opgeslagen? zoveel moeite en dan geen eens weten hoe je het moet verwerken????? nee het verhaal klopt niet.....

 

van mij mag dit topic op SLOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

O in dat geval,...voor ieders die dit Topic leest dan :)

 

Niets zo lekker als zelf je eigen hash maken,....

teveel moeite wat is dat nu voor een instelling :D

 

Zie handtekening onderin voor link voor ice hash,...en anders even een pollineer trommel

zelf maken met los gekocht doek. Een oude ventilator kan je gebruiken als aandrijving, liefst met een lage stand erop

anders d.m.v tandwielen een vertraging erin bouwen.

rest enkel nog de ombouw,..je moet er wel zin in hebben natuurlijk :)

 

suc6 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk nog voor de theorie.

 

Het is in feite mogelijk om het goed te doen in 1 x ......

 

1. Je koopt een goed opblaaszwembad.

 

2. Je vult het met schoon water en wacht op de juiste temperatuur das ...4 graden.

 

3. Je knalt er een berg met verse sneeuw/ijs/slush bij

 

4. Voegt ''goed'' bladafval bij je zwembad

 

5. Voor je dit allemaal doet hebt je een grote plank(die geen vuil in je ice kan gooien), hier maak je 3 mixers aan en plaats deze over het zwembad (doe alles safe met de electrische dingen).

 

6. Goed mixen , effe wachte , goed mixen, effe wachte.....tot wanneer jij ''happy'' bent.

 

7. Het water met een pompje naar je ice zakken en voila.....

 

Zo kan het op locatie....

 

Mvg Aza

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Hey buurman, wat ben je vroeg dit jaar met je zwembad?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ejb

dat ben ik met je eens,

ik had van afgelopen jaar een flinke zak knipafval vol, van de hoge kwaliteit.

toen het vercrushed was en door een keukenzeef werd gehaald hielden we nog 2 ons over (van plusminus 1300 gram wiet, dus voor 300 kilo moet je echt veel, veel hebben :)

uiteindelijk met de 100 en 200 mesh zeven gespeeld en in totaal ongeveer 15 procent overgehouden, denk aan ongeveer 27 gram zuiver poeder ;)

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...