Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g.w

outdoor 2012

Recommended Posts

WAT EEN WEER is het toch zo ineens :lol:

2keer adh47 buiten aan het spelen

gallery_20980_13426_1991026.jpg

is mijn thermo meter nou kapot of wat :tu

gallery_20980_13426_959828.jpg

 

:rofl nog een zonnige dag iedereen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat de af ADH47 die herma is? Ik had er met die soort vorige zomer ook al last van. Slechts 2 banaantjes, maar wel echt jammer, het is een mooie soort :lol:

Succes ermee en volgens mij kunnen ze vandaag wel even buiten genieten :rofl

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 2 banaantjes kunnen geen kwaad....., als je ze gelijk weghaalt

verder is de plant vrouwelijk dus valt wel mee

gewoon weg halen die 2 of 3 die je ziet en dan bloeit ze wel verder als vrouw

 

heb ik ook gehad

wel cool dat je ze al buiten hebt gezet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze zaterdag buiten gehad vanaf uurtje of 8 tot de zon erafwas temp viel in een keer terug naar 15 graden ong

engister hadden ze idd ook makelijk naar bu ten gekund

 

maar dat had ik om 6 uur nogniet bedacht/voorzien en zodoende zat in de pauze om 1 uur te balen want vandezon groeie ze zoveel beter en mooier dan binnen

 

als ik het weer voor morgen mag geloven

gaan ze morgen om 6 uur naarbuiten

 

@elmo

kan tot dusvere geen kwaad als je optijd spot de 2 die niks toonden aan banana zijn 50% zaadkweek nu ga de 2half bestoven zaden apart houden van de 100% door man bestoven

Share this post


Link to post
Share on other sites

de paniek geruimde herma vandaag geproefd en moet zeggen hij smaakt lekker maar veeeeeelste vroeg geoogst word der wel een "beetje high" van maar niet goed rest gaat vriezer in om hash van te maken als ik genoeg knip afval verzameld heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood en :lol: en zODd zit er voor.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu nog niks zodd

druk druk druk weekend gehad. iemand geholpen met schilern van niewe huis.

 

ze beginnen al aardig aantezwellen vanavond paar fotos

 

begin te vrezen dat de royal bleumatic en creamatic niet komen tot op heden niks ontvangen van rqs . vorgeweek maandag had ik de mail dat ze verzonden zouden zijn maar ben vandaag ff gaan mailen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update en foto's

 

 

 

maar eerst

 

@ZodD zat je er op te wachten ? ik geen vapo aleen een egiptiche water pijp en verschilende puur pijpjes en veder :vape:

 

 

de 2 dames staan lekker aan te dikken haden vandaag eigenlijk wel naar buiten gemogen in de kas maar kwam ik helaas pas achter toen ik al paar uur aan het werk was vanochtend was het een graad of 5 toen ik weg ging dus haden ze niet leuk gevonden als ik ze toen al buiten had gezet

gallery_20980_13426_2371423.jpg

 

poging tot een paar bud macro shots beetje scrollen istie best aardig gelukt

voledig bestoven adh47

gallery_20980_13426_477904.jpg

deze zaadjes zijn van herma buur dinges

gallery_20980_13426_4157955.jpg

tijd voor ander muziekje :wave:

 

heey wat is er met deze adh47 gebeurd

gallery_20980_13426_4435722.jpg

 

zater dag en vandaag al wat zaadjes uit de bestoven adh47 geplukt zit op een tussen stand van 240+/- tot nu toe had ook al afgelopen maandag paar open gebarste zaad hulsjes tussen uit geplukt en paar uur in het hok laten ligen en daarna dag koelkast ( met rijst korels in een tube) en daarna tot vandaag in vriezer gelegen liggen nu ff dagje bij tekomen en gaan morgen int water .voor een kiemtest en zullen uiteindelijk bij iemand in de tuin komen te staan als ze het doen

rest van de zaden gaan aleen de koelkast in

gallery_20980_13426_1560617.jpg

waren al wat zaden op de aarde gevallen dus denk nu maar alles er uit zitten nog wel zachte zaden tussen maar ga er van uit dat die van latere bestuiving zijn door herma weg met die zooi ^_^

 

*edit*

zou ik toch bijna vergeten waar ik vandaag mee thuis kwam

 

dit jaar ook veel ladybug bloemen vorig jaar beetje last gehad van bladluis in het begin hoop ditjaar niet te hoeven spuiten door genoeg lokertjes in de buurt zullen aan andere kant van het balkon staan weliswaar maar dat is om de eventueel aan trekelijkheid voor me zwarte vijand beetje te aan andere kant te houden

gallery_20980_13426_4548801.jpg

veder wat paprika waar ik er een aantal in 1 40 liter pot wil zetten of een paar keer een 3of 4 in 10 liter

@zod kwam ik ook vandaag tegen in tuin centrum eerdere setje heb ik 3 jaar gehad voor er een bloem in wou komen dus vind dit wel leuk

wel goede shot toch

gallery_20980_13426_3653946.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

na vandaag veelste vaak gebeld te zijn op me werk ga ik er vanuit dat eerder bestelde zaden toch nog komen als je iets besteld moet je niet het huisnummer vergeten optegeven :wave: :vape:

denk vrijdag of maandag hier

 

nacht temperatuur nog wat omhoog afgelopen nacht 7 graden in het kasje

en overdag moet het deurtje open met dit soort dagen vandaag niet gedaan en 2 van de widdows die buiten stonden vonden de 48 max graden niet lekker hangede bladen maar grond toch nog waar en vochtig ze van boven beetje bij gegeven en uurtje later stonden ze weer als vanouds onder hps 28 graden

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een weer was het vandaag toch.

 

 

en toen ik smidags thuis kwam werd me dag nog mooier

gallery_20980_13426_1347737.jpg

zaden vandaag al binnen

 

kon me witepaintmarker even niet vinden dus had even zo gedaan oud potje met random is nu dus met creamatic en de ander met bleumatic

gallery_20980_13426_158092.jpg

in de stek en zaai grond en even ingewaterd met water met een beetje bac

 

even een blikje binnen bij de 1 liter potjes en de temperatuur die ik niet meer onder controle heb nu ik 1 bloeilamp er in heb die wat warmer is en het warme weer van buiten binnen kort de airco maar weer aansluiten tot de nacht temperatuur echt oke is

gallery_20980_13426_3352390.jpg

 

fucking ips driver als ik foto's wil bekijken die ik net heb geupt word zwaar vervelend

 

 

1 van de bijna uit gebloeide adh47 beginnen in de onderstebladeren geelig te worden

gallery_20980_13426_4475487.jpg

gallery_20980_13426_4254103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je zaden binnen zijn :vape:

 

ook weer geregeld :wave:

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@admin/moderator

kan iemand de ondertext van dit topic aan passen

naar zomer 2012 een zomer met veel buiten plezier

 

nu ik de 3 soorten al heb verdubbeld :vape: is dat totaal niet meer van toepassing en wil geen niew topic starten

Share this post


Link to post
Share on other sites

g.w. is al gebeurd ^_^

 

Fijn weekend, een heerlijk begin van de lente met die heerlijke zon ^_^

 

:vape: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk soortje die autoflowers, have fun :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke bedankt met dit weer is het zeker een heerlijk weekend

 

Roal Creamatic

gallery_20980_13426_3134403.jpg

 

net boven de grond dus meteen in grote pot om stres te verkomen ende pen wortel lekker door te laten groeien

gallery_20980_13426_1033558.jpg

 

en de adh47 die weer lekker staan aftebloeien in het zonnetje

gallery_20980_13426_3299020.jpg

 

ik gaat lekker veder genieten buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist..... knallen in de zon met die kleintjes

 

fijn weekend

en die creamatic zijn mooie plantjes

 

als je de tijd hebt ...en dat hebben de meeste op zondag wel

 

draai de bak waar je plantje in staat.... zo af en toe om ...

 

zodat ook de achterkant van het plantje vol in de zon komt te staan

 

 

ook die planten die af staan te bloeien

om de 2 uur ff omdraaien

 

vinden ze lekker :wave:

 

verder ziet het er erg goed uit

 

ga zo door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn mooie plantjes! En met dit weer is natuurlijk alles top :wave:

Hoelang moeten de adh47's nog bloeien denk je?

 

Is het trouwens niet beter om de Royal Creamatic eerst in een kleiner potje te poten voordat hij naar zijn eindpot gaat?(of is de stress dan te groot door het overpotten)

Dan groeit de penwortel toch eerst tot de bodem om daarna beter in de via de zijkant de breedte te vullen?

 

Ik heb de afgelopen tijd veel info hierover proberen te zoeken maar ik zie toch steeds dat de meningen verschillen over overpotten haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflowers vinden overpotten niet zo fijn :wave:

dus beter gelijk in de uiteindelijke pot of bak zaaien ,geeft de minste stress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah vandaar! bedankt :tu

heb ik weer wat geleerd haha :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

it hurts!!! gister na de update . ben ik buiten na een lekkere :wave: heerlijk inslaap gevallen int zonnetje... niet ingesmeerd ofzo.... heel me voorkant verband (geenshirt aan ofc)

 

@joenerz

adh47 is eigenlijk al zover datie omzoumogen maar denk dat ik ze volgend weekend ga knippen... overpotten doe ik normaal pas na 1/2week maar elmos tips kan ik moeilijk negeren als micro autoflower goeroe :tu

 

 

 

de bleumatic was ook boven gister maar dar heb ik nog een centimeter aarde overgelegd die had helmpje nog op

Share this post


Link to post
Share on other sites

auw :)

 

ja was een lekker weertje in de zon

:wave: :tu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah het was een lekkerdagje gister

 

voor de gene die vandaag de tijd hebben(of buiten werken )is het ook geen slecht weertje vandaag

 

auto`s staan alle 4 in de kas vandaag maar worden niet gedraaid vandaag want ik ben aan het werk

 

wat ik met de widdows ga doen weet ik nog niet zouden die het snachts al overleven buiten ? in me hok is hetaan de warme kant 33,8graden max en lampen uit 23. binnen koelt het veder ook niet af denk dat ik de inlaat binnen kort maar actief moet maken of de pasive inlaat vergroten

 

airco heele dag aan is ook niks krijg ik weer fragen uit de buurt als ik die telang aanzet als ik er zelf niet ben

toen ik hier net zat en nog niks hadstaan had me buur al eens gevraagt waar die slangen van waren dat heb ik destijds kunnen laten zien nu niet meer

 

kast uit tot het weer kouder word lijkt me het beste

 

iemand nog goede ideen dak erme temp toch omlaag krijg en miss nog een ronde binnen te draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey alemaal ben iweer druke tijd achterderug en erzal nu lff een korte update geven zonderfotos die komen vanaaf mischien.

 

vorge week maandag heb ik de eerste adh47 om gehakt die is nu droog en woog 57 gram de 2e heb ik zondag omgehaald en hangt nog te drogen.

 

smaakt heerlijk de adh47

 

de bleumatic heeft me kat tepakken gekregen in een onbewaakt moment toen ik ff water was pakken voor de planten daar heb ik dus een andere voor geplant en die isis ook al boven.

 

afgelopen zaterdag heb ik van de widdows 6 stekken getrokken 1 van ieder deze staan nu onder 150 watt halogeen 23\1 en hoop dat ze alemaal mooi wortellen de komende 1\2 weken dan gaan de stekken op 12\12 en alle widdow dames naarbuiten en niet meer naarbinnen...

 

zodra de widdows naar buiten zijn gooi ik het hok vol met

1 killingfield

1sugarpunch

1 shackzilla

4 extrema

alle bovenstaande van sannie en uiteraard fem

ook heb ik alshetgoed is nog 5

lemonberry haze regulier zaad (bleuberryhaze * lemonhaze)

maar hierover word binnen kort een andereander topic gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen foto''s sory upload bulk 10 foto's geelecteerd> upload > homepage inplaatsvan >mijnalbums/outdoor2012

 

nog een keer geprobeerd zelfde probleem mischien dat ik later nog ff probeer maar ben er nu vandoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet in bulk upload

maar 3 of 4 foto`s per keer doen !

dan staan ze er wel op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...