Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g.w

outdoor 2012

Recommended Posts

nog steeds van dat mooie weer

 

vandaag dag 0 voor 1 van de adh47 en voor de Royal Bluematic

 

adh47

gallery_20980_13426_738916.jpg

 

royal blue

gallery_20980_13426_944983.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou van adh ze doen het zo goed he

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toen ik net keek kwam er ook net een Royalcreamatic boven kijken daarmee is de stand 3/13 momenteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles staat er netjes bij gw. Niet vergeten genoeg water te geven met dit weer :lol:

 

Veel succes met verder ontkiemen.

 

Prettige dag nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blow ster ke ga ik zkr inde gaten houden sochtends en Savonds moeten ze het echter mee doen :lol: geen zin van me werk naar huis te gaan om water te geven

 

Opt moment op kinderboerderij schapen aan aanhet geven om geschoren te worden tot een uur of 5 door :lol:

 

@heezik Ja mooi soortje hè . Ga der kruisen met ndb*ierdbei kijken of het lukt een beetje minder thc in het soortje te krijgen en wat meer medisch goede stoffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

vamdaag weer een adh47 boven 4/13 nu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga der kruisen met ndb*ierdbei kijken of het lukt een beetje minder thc in het soortje te krijgen en wat meer medisch goede stoffen

 

jajajajaja doen doen doen, de wereld heeft meer strains nodig met medische voordelen, en waar je niet na 2 pofjes van een joint gelijk psychotisch word, maar juist lekker mellow zodat je wel nog wat kan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dat betreft de ndb*ierbei is enigste waar ik nu wat mee kan heb nog 20 reguliere parvati die schijnt ook aardig CBD dominant schijnt te zijn maar ja geen ruimte meer.

 

Anders had ik daar ondertussen een vader en moeder selectie gemaakt ach ja is niet anders,

 

Ndb*adh zal waarschijnlijk geen stabiele kruising zijn snelbloeier*Autoflower

Maardat zijnf1's bijna nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer jammer van de Parvati, die is niet meer verkrijgbaar :lol: en werkt zo goed, zonder stoned of high te worden. Heb het soortje getest, twee verschillende pheno s. Ben er zuinig op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeer jammer van de Parvati, die is niet meer verkrijgbaar :lol: en werkt zo goed, zonder stoned of high te worden. Heb het soortje getest, twee verschillende pheno s. Ben er zuinig op :lol:

http://www.headsite.com/parvati-seeds--rea...mpany-320-p.asp

 

Zijn dit ze niet dan ?

Mijne kwamen van een andere site daar is ze nu out of stock idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de real seed company ook uitverkocht, iemand is er mee bezig om het weer in assortiment te krijgen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij de real seed company ook uitverkocht, iemand is er mee bezig om het weer in assortiment te krijgen....

Zag nu net ook dat ding out of stock

Die purplepine is ook al lastig te vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat s parvati? Klinkt als een landras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis een kruising tussen idia landras en geloof afgaan

 

Vergisme

 

Cannabis genetics: Landrace North Indian Charas strain

Variety: Charas Sativa

Flowering: 10 - 12 weeks

Harvest: Late October beginning November in the Parvati Valley

Characteristic: 3 metres tall, high CBD level

Seeds in pack: 5, 12 or 25 landrace cannabis seeds

 

Puur landras outofstock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw wat een mooiesoort. Ik ben nog steeds op zoek naar een strain waar je niet te knetter van word maar gewoon rustig beetje lacherig maar dat je nog wel na kan denken zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey g.w.

 

Gaat lekker met je kinders!

De warmte is inmiddels weer een heel stuk minder, dus met water geven op je lange werk dagen komt het ook wel goed.

Heel benieuwd wat de rest nog gaat worden. ^_^

 

Bedoelde je deze info over Parvati:

The Real Seed Company - Parvati

 

Region: Himalaya

 

Genetics: Pure Himalayan Charas Cultivar

Latitude: 32°N

Harvest Date: Late Oct - Beginning November

Height: 3 - 4 metres

Yield: 1 - 2kg of flowers in natural outdoor environment

Characteristics: Highly aromatic black hash strain with possible CBD potential.

Grow Type: Greenhouse or Outdoors

 

This is an intensely resinous charas cultivar from the famed Parvati Valley growing region of the Indian Himalaya, producing a naturally soft and oily black charas with a classic rich aroma of spicy fruity hash. Handrubbing of this strain begins in mid-October and finishes in the first week or two of November. Typically grown on mountain slopes at around 3000m, this particular Parvati variety has an easygoing smoking high of moderate potency. It is possible that this strain could have a high CBD content with medical potential and is recommend to those looking for something traditional and flavoursome without the angst and unease of some modern Western varieties.

 

:lol: :lol: Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polder als mijn kinders zo uit de grond blijven schieten word het toch nog een leuke zomer als ongenode gasten maar wegblijven en zkr die straatrattenmetblauwepetten En dat is inderdaad de strain waar ik het overhad al had ik die zelfde info afgelezen heb al een tijdje 20 zaden liggen waar ik na de white/blue widdow voorgrroei binnen mee wou beginnen maar nu opt langere traject geschoven ....niewe hardware is duur....

 

De opkom score

1/2 Royal creamatic

1/1 Royal bluematic

5/10 Adh47

 

Als die Laaste creammatic nog boven komt vind ik het best heb deze soort door alle tegen slag met 6haren afgevoerd Zien worden zelfde voor de bluematic

Share this post


Link to post
Share on other sites

voeg dit hier even in toe om voor mezelf de info over de zaadkweek wat makelijker op een rij te krijgen heb

zoals menige van jullie wel weten heb ik een zaadrun met adh47 gedaan via elmo van pide,

 

maar nu het volgende ik heb 1 van deze planten buiten staan als test zegmaar al een tijdje en begint nu 2e week bloei maar toen ik vandaag me plant de gebruikelijke goede inspectie gaf merkte ik zaadzakjes op :S ik ben zelf niet in aanraking geweest met stuifmeel voor meer dan 3 maanden en heb veder ook geen manelijke planten staan momenteel,

 

 

paar foto's 29mei

gallery_20980_11667_191176.jpg

 

gallery_20980_11667_549561.jpg

 

 

foto van 22 mei

 

gallery_20980_13426_885387.jpg

(lichte verkleuring in der haarje waar nu de zaden ziten)

 

 

ze had er intotaal 8 2 keer 4 versprijd in de oksels van 2 internode ze heeft er nu nog 6 omdat ik eerst dacht dat het een manelijke bal was maar naa het bekijken van de binnen kant waar er dan normaal 4 miliscule haartjes in zitten zat er nu een wit bolletje in

 

 

de rest van de plant is dus nogsteeds onbestoven geen andere haren die verkleuren/verschrompellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

update van vandaag

 

ben bezig gegaan met mijn manelijk opgeslagen materiaal

gallery_20980_13426_2915059.jpg

en heb gekozen voor de ndb*ierdbei de kruising nog nooit op wel meerzaden vanliggen zaden zijn van een zaadrun van elmo van vorig jaar (2011)

 

adh47 af met een "regenjas"

gallery_20980_13426_536388.jpg

 

even kwast in het buisje en uit de 2 onderste topjes even aangetipt

 

(de 6 eerder genoemde zaadhulzen zitten er nog op, op de 2 bestreken toppen waren nog geen haarverkleuringen/verschrompelingen te zien)

voor de "pro" zaad kwekers jah ik weet het veelstevroeg maar wil een bescheiden hoeveelheid goed zaad hebben over 6tot 8 weken

 

@elmo2007 kan jij bevestigen dat de ndb*ierbei ( paarse moeder) rond de 19,5 uur licht gaat bloeien ? ( ikke ben vergeet achtig aan het worden) deze vraag met betrekking tot de f2 Adh-47 AF*ndb*ierdbei want die wil ik uitendelijk als mogelijk zowel normaale kruising van hebben als een autoflower

 

hier overnacht ze vanavond en morgen ochtend krijgt ze een douche met de planten spuit om het nog niet opgenomen stuifmeel onklaar te maken en vervolgens het zakje weer weg te halen

gallery_20980_13426_3734555.jpg

 

en dan nog even wat foto's van hoe de rest erbij staat

gallery_20980_13426_5440880.jpg

ah zielig m'n kat kan niet rond lopen maar ze mag blij zijn dat ze uberhaupt nog naar buiten mag na me zo'n schrik aangedaan te hebben

 

einde dag 3 Royal Blue/crea-matic

gallery_20980_13426_3024700.jpg

 

nog een Royal creamatic en 5/10 adh47 boven de grond heb ze niet voorgekiemd dus zie het wel alle mannen gaan er over +/- 21 dagen uit

gallery_20980_13426_4581108.jpg

 

strakjes me 3e blow in 4 dagen kweet het nu zeker als er genoeg aan de adh47 top zit gaat alles in om naar olie om te druppelen de purplepine olie doet het zogoed overdag met me ADHD iedere 4 uur 2 druppels 1:6 Abo:hennepzaadolie dat ik me tot nogtoe goed mee kan concentreren op m'n werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker vol worden daar zeg.

Zit nog steeds met veel plezier mee te lezen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

onderste topjes zijn suc6 vol bestoven denk dat ik zon 50 witte haartjes voor de helft nog zag

Share this post


Link to post
Share on other sites

veeeel foto's vandaag

 

gister paar luizen gezien vandaag zie ik

gallery_20980_13426_4076162.jpg

hulp troep van moeder natuur :wacko:

2 touwtjes om de bestoven toppen voor later wel handig :)

gallery_20980_13426_1325853.jpg

op komend adh47 1 tot 5dagen

gallery_20980_13426_1160707.jpg

dag1

gallery_20980_13426_527059.jpg

dag 5

gallery_20980_13426_1183842.jpg

Royal Creamatic

gallery_20980_13426_1817298.jpg

Royal bluematic

gallery_20980_13426_2876827.jpg

 

ben echt blij met het weer van de afgelopen weken bijna had ik deze spaanse vetplant afkunnen schrijven doordat ik binnenn niks meer heb hangen en met weer van afgelopen tijd is het helemaal terug tot leven gekomen als het meezit komen er ditjaar mischien wel eens een keer bloemmen in

gallery_20980_13426_439157.jpg

 

12uur

gallery_20980_13426_1363670.jpg

 

let the sun shine

gallery_20980_13426_2366586.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's GW, wel handig hulptroepen van Moeder Natuur :)

 

Groeten,

xeor

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah want spuiten kan bij haar niet meer andere planten worden vanavond preventief gespoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar foto's vandaag

gallery_20980_13426_1693378.jpg

die met dat blauwe dingetje is geen sugarpunch heb ik er ooit eens op geschreven met wite stift en blijkbaar wast zwarte stift ervanaf door de regen :huh:

het is dus de Royal Bleumatic met links ervan de Royal Creamatic

gallery_20980_13426_1449992.jpg

 

en dit is warom ikpotten met zaden niet na 7 of 14 dagen weg haal Royal Creamatic #2 dag 1

gallery_20980_13426_1473520.jpg

 

dat maakt nu dus

9/13 van de laatst geplante zaden boven

nu dadelijk de mannen nog tussen de adh47 uit en zit ik mooi rond de 5 planten straks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...