Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g.w

outdoor 2012

Recommended Posts

Hell yeah Meer soorten (Als het maar niet uit de hand loopt).

 

/zODd

 

PS, ik heb nooit problemen met het uploaden van 10 foto`s.

Hoe upload je ze? aangepast voor het internet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zodd neej maar dit is de eerste keer dat ik het probleem heb voorheen kon ik zo 5 tot 10 foto's tegelijk online gooien op onbewerkt formaat 4272X2848 a 4 mb in jpg neem me foto's al niet in tif omdat ik niet echt een held ben met bewerkings programa's kan een beetje photoshopen maar duurt alemaal lang

 

net 3 foto's geprobeerd en lukt ook niet ga nu nog ff proberen met 1 foto tegelijk heb over iets echt een vraag hoop dat het lukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 voor 1 uploaden lukt maar duurt lang :lol: dus houd het beperkt

 

 

1 van de white widdows heeft het aan de kleur en bladeren tezien wel naar haar zin bladpunten zijn denk ik door de aarde zit nog wat oude plagron doorheen en ik gaf ze 1 keer 1 ml back groei mee op 4 liter water dus meteen weer mee gestopt mischien over een maand nog een keer proberen

gallery_20980_13426_1305676.jpg

maar onder dit mooie blader dek

gallery_20980_13426_1995253.jpg

het lijkt hard te zijn en ingedroogt maar ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn

gallery_20980_13426_1397709.jpg

 

dan de creamatic net na een spray beurtje blijft nog best compact zo onder hps/kas in het weekend of als ik weet dat het mooi weer word (werk)

gallery_20980_13426_2617065.jpg

de een week jongere bleumatic

gallery_20980_13426_941011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes staan er supergezond en mooi bij.

 

Dat er maar snel weer meer zon mag komen, dat we weer naar buiten kunnen en er weer allemaal zin in hebben.

 

Fijne grow nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net 3 x 10 geup geen probleem hier denk dat het met de grote te maken heeft ach je kan uppen :lol:

 

En ze staan er zeker mooi bij.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw jij bent wel bezig zeg! En 57 gr uit een autoflower is verre van slecht :lol: !!

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor :lol: en dat ingedroogde stammetje komt door het toppen en is verhout

geeft niks :lol:

daar word de splitsing van de stammen alleen maar sterker van

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zodd ja kan idd uppen maar duurt deze druktemaker telang ze 1 voor 1 te uploaden maar als het niet anders kan moet hetmaar.

 

zal vanavond foto van de stekken maken en online gooien denk dat het wel goed gaat komen lv tusen de 99% en de 65% gemideld 80% de temp 30 tot 33

 

@ blowsterke

ja ik ben tot nog toe zeer tevreden met de verloop van de ronde kan bijna niet wachten op zon ovrdag en nacht temp van 10+

 

@elmo ik hoopte alzoiets maar zat ook met rotten in me hoofd

is een internode hoger getopt miss plat geknepen bij toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vanheezik neej met 2 keer 250 watt vind ik rond de 50 gram zeker niet tegen vallen en ze is toch ozo lekker fris kwa smaak

 

widdow stekken 3 april

gallery_20980_13426_1447406.jpg

vandaag wezen paintballen direct uit het werk dus heb een spray beurt gemist /4 uur later gegeven dan normaal maar denk dat het wel goed gaat komen op de 2 voorste na met hangblad die ben ik niet helemaal zeker over

gallery_20980_13426_2059871.jpg

 

lv in de propognatoredinges tussen de 66 en 89 vandaag

ze staan in pokon zaaienstek nou weet ik dat de andere pokon producten niet goed zijn voor onze plant/niet optimaal door ph enzo maar deze kan wel toch ? ph5- 6,5 (ec)450uS/cm npk 14-16-18

 

en dat is de 2e thermometer die kapot is van dit merk hoge lv in combo met hoge temp(35) vinden ze niet leuk display houd ermee op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te veel ,en te lang te vochtig geweest die thermometer

en dat vind electronica niet leuk ... :lol:

verder denk ik dat je wel blij bent met die ADH47

 

is een heerlijk wietje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

32.5 graad is wel heftig voor de kleine dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo ik weet ikhet en is me best waard eigenlijk 10 euro per stuk lieverniet natuurlijk .

 

@gobru ben me vanbewust rond de25 had ik lievergezien maar isin de ruimte zeer beperkte afzuiging mogelijk centrale afzuiger en isals ik die open zet hoor je het door heel het huis..

 

laten we hopen dat hetdames zijn staan puur voor geslacht bepaling. (hoop dat het geen stres mannen worden.)

 

is de aarde wel goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe ik net me kastje open ik denk ruik iets nog eens ruiken ik denk ik ruik wiet :S maar er bloeit toch nog niks ik kijken bij de white en bleu widdows niks ik denk ik ben gek geworden. eens ff frise neus wezen halen weer kast open denk ja ruik het toch echt nog eens goed rond gekeken

gallery_20980_13426_921465.jpg

en jahoor het was de creamatic zie hier en daar een paar haartjes

 

aleen elmo zijn deze soortjes speciaal voor je nano gekweekt :D ?

gallery_20980_13426_2257694.jpg

wat doe ik fout ze willen niet groter worden of strekken naar het licht :S

 

nog wat fotos van vrijdag uploaden doet het nog steeds niet en denk dat ik veder ook geen foto's upload tot het verholpen omdat ik de eenigste lijk te zijn met het probleem denk ik dat ik me pc binnenkort maar eens opniew instaleer ben ik bijna verleerd sinds ik windows 7 heb word de eerste keer in bijna 2 jaar meer dan 1 foto in de bulk en ga meteen door naar homepage van wf

 

niewe balkon bakken voor me bloemmen en paprika's (om het zicht op der achter een beetje te blokeren hoop ik )

gallery_20980_13426_1002941.jpg

gallery_20980_13426_310396.jpg

rondom en tussen de paprika heb ik riddersporen zaadjes gestrooid en laagje aarde over gedaan

gallery_20980_13426_1572360.jpg

gladiolen ridersporen en nog wat ander ander spul waar ik de naam van ben vergetengallery_20980_13426_1051026.jpg

gallery_20980_13426_4341707.jpg

huh 3 emmers met autoflowers :S zag vrijdag een van de laatste ahd47 zaden die ik in de aarde had gestopt omte ontkiemen toch nog boven staan had de score eigenlijk al op 7/10 staan maar is nu toch 8/10 en besloten deze buiten een "kans" te geven meteen na boven komen (1 literpotje) in de emmer van gok 10 liter

 

bleumatic

gallery_20980_13426_423488.jpg

creamatic

gallery_20980_13426_2267425.jpg

adh47

gallery_20980_13426_20350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vanochtend de klok naar 12/12 gezet bij de stekken. 3 van de stekken hebben het overleeft ik ben ergens een keer vergeten water tesproeien

 

met de 3 planten waar ik nu dus nog geen stekvan heb wil ik proberen een gewortelde stek te snijden..

 

met een mesje stukjes bast wegschrapen> stekgel erop> steenwol erom inpakken met zilverfolie beetje water opde steenwol spuiten/druppellen

 

zouden ze volgens een topic hieropt forum al wortels ontwikkelen in de steenwol voordat ze gesneden worden lijkt me leuk testje

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 van me white widows zijn aan het beginnen voorbloei te tonen op 18/6 zijn gelukig bijde dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste 3 balkon foto's zijn mooi gemaakt. Succes met de kweek.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zappie die 3 fotos heb ik denk wel 30 keer over gedaan was telkens niet zkr genoeg of de lokatie niet te herkennen was:)

 

vanochtend ff op buienradar gekeken besloten vandaag de 2 bloeiende ww dames en 2 autoflowers in de kas te zetten met deurtje open raam dicht want vertrouw die wolken niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

had er zin in vandaag dus van alle planten een foto gemaakt en geupload 1 voor 1 nog steeds meer dan 1 lukt gewoon niet om depri van te worden

 

 

dag 1 12/12 vanavond om 7 uur gaat me lamp uit en morgen om 7 uur weer aan op mijn balkon is de zon van 7 tot 6/7 te gebruiken dus heb die tijd een beetje aangehouden met me lamp keuze ik ga dagelijks 2 wisselende widdows en de 2 autoflowers buiten zetten als het weer mooier weer word de rest en eind mei zaai ik er nog een paar die niet naar binnen zullen komen

 

maargoed adh47 autoflower heeft nergens anders gestaan dan buiten en dat is goed te zien bijna geen groei maar het leeft nog :lol:

gallery_20980_13426_4358266.jpg

 

white widdow 1 eerste bloeiharen gezien

gallery_20980_13426_4318043.jpg

 

white widdow 2 ook hier al haren gezien op 18/6

gallery_20980_13426_355108.jpg

 

en dan ja hoe raad je het ww3

gallery_20980_13426_1734462.jpg

 

bij een aantal van me planten zie ik geele bladeren onderin ben het proberen tegen te gaan met bac groei 1ml per liter water, en heb vandaag een handje gazonverbeteraar erbij gegooid ( van een gs op kippenmest basis)

 

en dan gaan we links veder met bleu widdow 1 2 en3

gallery_20980_13426_2473536.jpg

2

gallery_20980_13426_3470659.jpg

3

gallery_20980_13426_3010846.jpg

 

@elmo vandaag in hoekvanholland bij t.s.h wat wezen ophalen niet eens koffie tekrijgen daar -.- flitste nog ff door me hooft zal ik elmo2007 ff bellen ofdie een bakie heeft maar toch maar niet gedaan

 

geen zin hier losse foto's van temaken

voor Royal Bleumatic achter Royal Creamatic

gallery_20980_13426_3332780.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er mooi en gezond uit.

 

De komende dagen is het weer nog niet veel, volgende week stukken beter.

 

Fijne avond nog.

 

;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave: :o :) :tu

gallery_20980_13426_184125.jpg

maar ben vandaag geruimd en heb ontzetend geluk ( denk ik )

 

ik heb me huis nog. ben niet direct aangehouden, moet morgen op burau komen om procesverbaal gebreuren en weet ik het. me stroom staat er nog op maar moet wel betalen dt er een meneer langs is geweest die het zaakje heeft gecontroleerd. in eerste instantie wouden ze me stroom afsluiten omdat ze dachten dat ik mee geklooid had en de kast mee zouden moeten nemen want mijn verbuik kon niet zo laag zijn met 2 keer 600 wat op 1 groep alen uit gelecht en laten zien dat het 250 watt lampen waren toen kon het wel

 

morgen hoor ik meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit man.

 

Sterkte.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat er stiekem nog 1 buiten :wave: dies nooit binnen geweest :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

He ik doe wel die moeite, want wat in het vat zit verzuurt niet toch?

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

in bevroren toestand kan het een paar jaar mee als het maar onder 0 blijft en droog is bij 7 graden en daar onder in de huls als het enigsinds droog blijft en niet gaat rotten totongeveer een maand dus doe geen moeite

Share this post


Link to post
Share on other sites

AARRRGGGG basterds!

 

gelukkig heb je je huis idd, maar je zal dan ook wel een koopwoning hebben...

 

en hoe komen zij daar zomaar achter?

 

ik wens je iig veel succes!

 

alle hoop op dat ene plantje dan maar!

 

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...