Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Datacode

Datacode's Outdoor 2012

Recommended Posts

We gaan weer buiten spelen! Vorig jaar 5x Green o Matic buiten gehad dit was een succes. Dus we gaan het dit jaar ook weer proberen :rofl

Dit jaar ga ik voor een regulier soortje. Inplaats van Autoflowers. Het word de Sensi Skunk dezen zaden heb ik van iemand gekregen nog helemaal nieuw in de verpaking :) Het zijn twintig zaden regulier. Dus ik krijg mannen en vrouwen. Ik wil 5 vrouwen overhouden. 1 daarvan is voor een famillie lid. Die graag ook rookt alleen bij hun in de thuin lukt het nooit in verband met ongedierte. :wacko: elk jaar zitten hun planten onder de spint bladluis noem het maar. Dus dit jaar doe ik het voor hun :blink: Ik ga de planten niet verduisteren ik laat moeder natuur gewoon haar werk doen :lol:

 

De opstelling.

5x Sensi Skunk

gallery_28971_13417_15127.jpg

Ik heb 5 zaden ter ontkieming gelegt. In mijn TL kast met 2x 18Watt tl. Kleur daglicht. Hier komen ze ook de eerste tijd onder te staan.

gallery_28971_13417_1347471.jpg

 

De voeding

Dit word de Bio lijn van plagron.

gallery_28971_13417_43262.jpg

gallery_28971_13417_6758.jpg

 

De planten komen in 11liter potten te staan met als aarde de grow mix van plagron. Deze aarde heb ik ook in mijn vorige binnen kweek gebruikt en was er best over te spreken de planten bleven lang groen.

 

Gr Datacode :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opzet :blink:

 

Veel Outdoorplezier dit jaar :wacko:

 

Dat er vele zonnenuren mogen komen.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een tropische zomer

Dat het monsters mogen worden

 

offtopic: licht het nou aan mij of is iedereen er dit jaar vroeger bij?

blowsterke's schuld denk ik; die heeft de trend gezet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, blowsterke`s schuld

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke Jij ook heel veel plezier met je buitenkweek dit jaar;) leuk dat je meekijkt :rofl

 

 

@GroeneShizzle Ja ik denk het wel deze planten komen ook nog een tijdje onder de HPS te staan heb ik alvast grote planten wanneer ze naar buiten kunnen.

 

@Elmo2007 Ook leuk dat je meekijkt hey mensen niet blowsterke overal de schuld van geven:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal mooi uit, goed om lekker vroeg te beginnen als je niet verduisterd. ik heb een jaartje verduisterd, kost wel een hoop moeite en discipline. Hoopdat het een moi jaartje buiten gaat worden met veel zon uren!

 

Ben je trouwens wel van plan om te toppen ect. zodat het geen 3 meter bomen worden?

 

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokahthomas

 

Ik hoop zelf ook op flink wat zonne uren. Ja de planten gaan getopt worden als ze rond de 5de internode groot. Ik heb liever brede boompjes :rofl

 

Gegroet Datacode

 

Trouwens net gekeken in de kast de Temp blijft mooi stabiel op 22graden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga de planten niet verduisteren ik laat moeder natuur gewoon haar werk doen

Besef je wel dat je ze nog zeker 4 maanden binnen moet houden? Onder 2 TL's ga je dat niet redden. Ik zou minstens nog 3 maanden wachten, want als ze in mei naar buiten gaan groeien ze ook nog minstens 3 maanden door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jan de Ripper

Ik ben me hiervan bewust daarom komen ze ook een tijdje onder de 400W HPS testaan :rofl Ook zal de 11Liter pot de groei wel later beperken.

 

Gr Datacode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dat ik het zeg,

 

Maar ik snap het nut hier niet van.

 

Je bent nu al begonnen, je gaat je planten onder 400watt zetten, en de groei zal vertraagd worden door ze in 11 liter potten te zetten?

 

Als je nu begint, dan kan je 2 dingen doen: Stekken, en bomen kweken. (als je wil verduisteren, ben je nog altijd te vroeg)

 

Als ik jou was, zou ik er indoor grow van maken. Want ik gok dat je die 3,5 resterende maanden niet gaat halen met je 400watje en je 11 liter potjes (no offense).

 

 

Succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga kijken of ik het red blowsterke is ook al bezig ik hoop dat het me lukt anders word het maar binnen kweken ik heb nog zaden genoeg liggen;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar Blowsterke verduistert wel. Na 4 maanden groei zijn ze minstens 3 meter hoog en dan groeien ze nog 3 maanden door...... Ik snap je ongeduld, maar je kan echt beter wachten of ze afbloeien onder die 400 watt. Aan de andere kant: sommige dingen moet je zelf ondervinden en het gaat wel een vermakelijk topic worden. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jack the ripper

 

het is voor mij ook een uitdaging. om dit tot een succesvol eind te brengen :rofl Die zaaden die ik nu ontkiem zou ik messchien wel kunnen verduisteren of gewoon onder de 400W gooien toch heb ik het liefste buitenwiet

 

Gr datacode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb besloten om toch te gaan verduisteren met deze zaden de volgende partij die ik ga ontkiemen worden niet verduisterd

 

Gr datacode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net bij de zaadjes gekeken er is nog niks op had ik ook niet verwacht zo snel :rofl de temperatuur is gezakt naar 21 graden alles een beetje nat gespoten en we moeten weer wachten... Ook heb ik twee zaden extra laten ontkiemen ik wil zoveel mogelijk vrouwtjes. En over dat verduisteren ik ga een soort hokje bouwen waar de dames straks inkunnen.

gallery_28971_13417_4021443.jpg

gallery_28971_13417_2606865.jpg

Gr datacode

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes zijn nog niet boven we wachten af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgensmij gaat er iets gebeuren de kokos begint boven bij sommige zaden een beetje bol te staan. We gaan het zien. Ook heb ik vandaag de voeding besteld :rofl

 

Ps ik heb weinig geduld maarja het kan niet anders :)

 

Gr datacode

Share this post


Link to post
Share on other sites

je heb in iedergeval zin in :rofl

k heb net een uurtje in de bosjes gespeeld

en heb een mooi guerrillia plekje gemaakt

 

in de achtertuin word em niet dit jaar dus dan maar zo

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo2007

 

Hey die elmo ja ik heb zeker zin in ;) Alleen de zaadjes schieten nog niet echt op. Dit vind ik altijd het meest vervelende van een kweek het ontkiemen wachten totdat er wat boven komt haha :D Maar ik wacht geduldig af de sprout dingen staan goed nat. En het licht brand 24 uur per dag zodat de temperatuur constant blijft. We gaan het zien :) Ook leuk dat jij ook al bezig bent ga je er een verslag van maken? :)

 

Mvg Datacode :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet ik nog niet , denk het niet

eerst maar eens kijken of ik er straks nog kan komen . heb de nieuwe takjes op de weg ernaartoe laten zitten dus die gaan weer uitlopen

en ja het is ook door meters berenklauw

 

leuk plekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo2007

 

Pas je op met die berenklauwen je wilt niet in de zon komen als je dat sap op je armen hebt :rofl

 

Zaadjes zijn nogsteeds niet ontkiemt. Ow ik heb zoon hekel aan wachten maar het moet :) iemand een idee hoelang het nog zal duren ze staan nu twee en een halve dag in de sprout pads?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan tot 1 week duren

of langer

heb geduld

:rofl

 

ja ik weet het . berenklauw

maar ben blij dat het er staat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle sprout pads heb ik alvast in hun potjes met aarde gedaan ik heb grove handen vorige kweek er 1 gekilled bij het oppotten :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorzichtig doen he :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mij ook wel eens gebeurd.. :rofl

Het zijn ook zulke iele 'dingetjes' in het begin.. :D

 

Heb je ze warm genoeg staan ? :)

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...