Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

s3ppe

Leplantage complete kweekset

Recommended Posts

Hallo! Heeft er iemand van jullie ervaring met de tuinbouwshop leplantage?

Ik ben namelijk van plan om binnekort een kweekset te kopen, alles in 1 omdat ik niets weet van electro enzo en dan weet ik meteen dat ik alles heb. Of dat hoop ik toch. Dit is de set waar het over gaat. Is deze HELEMAAL compleet buiten voeding/aarde en potten ? en ik had ook gelezen dat je afzuiger evenveel kuub moest kunnen zuigen als de lamp in wattage heeft, maar met 360m³ kom ik er zeker ook ?

 

Of als iemand een betere shop met een betere aanbieding weet.. daar ben ik ook wel wat mee

 

dank om het eens te bekijken!

S3ppe

Edited by Aad
Verplaatst naar Coffeeshop/Growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kun je zo een samen laten stellen in overleg met bijv Puksupport, en 123 tuintechniek..alles naar jouw wensen hoogte breedte soort lamp afzuiging de hele zooi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen goede ervaringen met Leplantage.Een echte aanrader dus!

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le plantage is een goede shop, PUK Support ook zeker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk anders ook eens bij desjop: 90x90 configurator

 

Een vergelijkbare set komt op 489 euro, maar dan krijg je er wel een automatische blusser, complete voedingslijn en basisvoeding bij. Ook heb je iets meer afzuigcapaciteit.

 

Ik heb iets soortgelijks aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Die easy-roller set mag je niet teveel van verwachten, ik gebruik ze zelf niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo! Heeft er iemand van jullie ervaring met de tuinbouwshop leplantage?

 

 

top shop :specool ...aanrader ;)

 

gr :tu

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolute aanrader. Maar ga er even langs en spreek wat door.

 

Alles wat je wilt is doorgaans mogelijk. Ook wijzigingen t.o.v. het standaard pakketje.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

't is een fijn jong maar dat merk je al met dit topic. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

onlinekweken.nl is ook betrouwbaar en mischien wel goedkoper wie weet zou even kijken als ik jouw was

groetjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan ik de mensen ontmoeten die hier rondhangen

wil wel eens lekker discuseren over een en ander ..

iedereen doet het op zn eigen manier ..

maar ben overtuigd over mn eigen kweek methode ..

gr ernie ;)

 

komplete kweekset je moet gewoon nadenken ...

wat wil je en waarom heb je de ruimte of wil je compact..

wat is je budget

wil je het leren ..of kan je het en wil je het beste ..

zoals met alle spullen kwaliteit heeft zn prijs en goedkoop is vaak duurkoop

..

gr ernie

 

trekt nog een flesie open daarna eentje roken en lekker slapen in zn hangmat ... seeyou ...bzzzzz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het niet zo op die kant en klaren pakken,....liever zelf een hok bouwen (goedkoper en leerzamer) en alles los kopen.

bv een 400 watt kun je beter een 600 watt voor halen en dan kan je meteen

een 1000m3 afzuig kopen en een 500m3 inblaas en een goede filter van 500m3 van wel een top merk.

 

Veel van de spullen in het pakket zijn nu niet echt je van het en bij alles los kopen kun je betere kwaliteit uitzoeken en

kom je zeker niet voor verrassingen te staan.

 

Het pakket is het net niet helemaal,....dat mensen een 400 watt kopen snap ik nog niet aangezien een 600 watter 2x Zoveel lumen uitstoot,...400watt = 45000 lumen en een 600 watter dik 90.000 lumen.

Ik zou het wel weten hoor.

 

Voor 600 euro heb je makkelijk een zelf gebouwd hok met de juiste kwaliteit aan rand apparatuur

die thermometer en rollertjes enz enz zijn allemaal troep, maar ze rekenen wel de volle hap.

 

Ook worden zulke pakketten vaak uitgebracht om rest materiaal wat ze aan de straat stenen niet kwijt kunnen

als nog te doen verkopen.

 

 

Luister naar de andere Formers en kijk eerst eens goed rond, neem de tijd en vergelijk prijzen en materialen,...koop kwaliteit met als het kan overcapaciteit,..zit je altijd goed.

 

 

Je leest het wel,....ik vertrouw deze kant en klare tenten niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

600W zijn plannen voor de toekomst. ik studeer nog, ga op kleine studentenkamer zitten.. de plaats is er gewoon niet voor. Moest dat niet het geval zijn zou ik er niet eens over moeten nadenken. Het is gewoon de bedoeling om het niet meer micro TL te doen, maar ook nog niet te groot (en luid). maar goed, ik zal eens kijken aan wat ik kom als ik alles apart bekijk.

Wat nog een probleem is, is dat ik van elektronica niets afweet, daarom dat een alles-in-1 set wel makkelijk leek. sowieso dat als ik bestel ik dingen vergeet ;)

 

Binnenkort heb ik mijn kamer, en als er plaats is wie weet... we zien nog wel, allesinds is dit heel leerzaam. ik wist bvb niet dat een 600w het dubbele lumen heeft.

 

Tot binnenkort

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoor hier alleen maar goede berichten over.

ze hebben ook leuke autohaze zaden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is eigenlijk zo slecht van kwaliteit aan deze set dan ? het enige waar ik van heb gehoord is de easy roller set. En de reflector kap is ook niet de beste. maar voor de rest is alles toch best oké ?

Op dit moment is een kant en klare set gewoon heel gemakkelijk omdat ik nog nooit met HPS heb gekweekt, ik weet niet wat ik exact moet hebben, dat leer ik zo ook alweer bij. voor een 600W zal er wss geen plaats zijn, ookal vind ik een 400W ook energie verspilling aangezien de wattage/lumen verhouding bij de 600 veel beter is.

 

Ooit komt m'n eigen kastje er wel. maar nog wat ervaring opdoen kan nooit kwaad lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een zeer betrouwbare shop.de eigenaar doet alles voor ze klanten om hun gelukkig te maken.Heeft hij iets niet dan regelt hij het voor je.

 

Vaak heeft hij net dat dingetje wel op voorraad wat de microkweker nodig heb.Dit onderscheid hem dan ook van andere winkels.

 

Voor een goede start setup ben je bij hem zeker aan het goede adres.

 

Grtz twin

 

Ps bekijk niet alleen ze site maar ga eens ze koffie testen.Die is namelijk hemels!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb uiteindelijk toch een mailtje gestuurd naar desjop met de vraag of ze hun setje willen aanpassen en ipv de hamerslag kap, mij een adjust-a wing te geven in de 400W set. of in de 600W ook adjust a-wing maar met grotere afzuiging en filter.

 

Aangezien ik nog niet zeker ben hoe groot de ruimte is heb ik ze maar alle2 gevraagd. Hopelijk krijg ik snel antwoord en kan hij wat regelen aan een eerlijke prijs. Zoniet zoeken we verder :spliff:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...