Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bigtimejonko

politie helikopter

Recommended Posts

vanavond rond half tien vloog er een helikopter opvallend laag 3 keer over mijn huis heen en het blok bij mij aan de overkant

ik ben hier best wel van geschrokken ik woon ook op de bovenste ( 4e) etage van een gebouw

heb wel is vaker een helie bij mij in de buurt gehoord maar nog nooit om half 10 savonds

in totaal bleef die iets van 5 min in de buurt hangen en is daarna weg gevlogen

ik heb wel direct alle lampen uitgezet ( niet dt dat veel uitmaakt maarja)

het was ongeveer 28 graden in me hokje en in de rest van me huis rond de 20

dus da lijkt me best wel opvallend

nu zit ik met een groot dilema 3 weken voor tijd oogsten

36 planten verplaatsen of gewoon de gok wagen en hopen dat het allenmaal wel meevalt ;)

 

een paar weken geleden hoorde ik ook van iemand dat het vliegverbod savonds in en rond de steden al een tijdje is afgeschaft

ook vraag ik me af of ze echt boven je huis moeten stilhangen om fotos/opnames te maken ofdat dr overheen vliegen genoeg is om scans te kunnen maken

kan iemand mij hier meer over vertellen ?

arhhgg kutzooi waarom word dr zo'n jacht gemaakt op wiet telers gebruik die klote helikopters lekker om coke xtc labs of whatever op te rollen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ja, als je iets doet wat niet mag, dan geeft zo'n helikopter boven je buurt spanning.

Ik zou me er niet al te druk over maken.

De dingen gaan meestal verkeerd als er meer mensen zijn die weten dat je kweekt. Afgunst!

Succes in ieder geval.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch kan het ook raak zijn...

ik ken iemand waarvan zijn ouders (erg gekruid) kookten in de schuur ivm de geur er van...

en die had een paar vornuispitten branden en had ook een afzuigkap draaien op het moment dat ze overvlogen.

en daar is dus wel degelijk (wel verkeerd dus) een inval geweest...!

 

maar als je je er zo druk overmaakt zou ik me wel afvragen of dit iets voor jou is...

want al je stekkers er elke keer uit trekken met je hart in je keel lijkt me ook niks..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeyyy

 

 

normaal gesproken denk ik ook zo :tu

maar een helikopter om half 10 savonds in een staal van 1 km rond je huis blijft hangen er 3 keer overheen vliegt en 5 min later weg is

zal niet te maken hebben met een overval trauma of iets dergelijks lijkt me ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier vliegen ze wel vaker over, maar dat heeft 9 van de 10 keer te maken met overvallen etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heel vaak maar is niks dus zal zeker een ander reden hebben.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
en toch kan het ook raak zijn...

ik ken iemand waarvan zijn ouders (erg gekruid) kookten in de schuur ivm de geur er van...

en die had een paar vornuispitten branden en had ook een afzuigkap draaien op het moment dat ze overvlogen.

en daar is dus wel degelijk (wel verkeerd dus) een inval geweest...!

 

maar als je je er zo druk overmaakt zou ik me wel afvragen of dit iets voor jou is...

want al je stekkers er elke keer uit trekken met je hart in je keel lijkt me ook niks..

 

het is niet dat ik me drukmaak in de zin van paranoia worden ofzo ;) ik ken alle risicos en gevolgen dus daar hoef je je geen zorgen om te maken

en ik heb wel 1 lamp aangelaten zodat het niet voledig duister werd dus niet denken dat ik 1 of andere paniekzaaier ben ofzo

maar als een heli 3 keer best wel laag boven me huis vliegt dat lijkt me toch wel iets om je zorgen om te maken of zie ik dit nou helemaal verkeerd??

 

helikopters bij mij in de buurt is niks nieuws er gebeurt genoeg maar dit leek echt gericht op mijn huis (of me buurman moet ook een kweekje hebben )

weet je michien of helikopters met infarood ook in de nacht mogen vliegen? en of ze boven je huis moeten stilhangen om de scans te maken?

 

peacee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben zich wel aan geluidsoverlast te houden maar snachts vliegen doen ze wel..

(laag hoeven ze niet te hangen voor ir)

anders was elk hokje die vanaf een uurtje of 9 aan staat al niet meer te vinden voor ze... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

is altijd vervelend zoiets en daar kun je paranoia van worden .

was er geen voetbal wedstrijd in de buurt ?

 

 

en dit meesterwerkje van de peppers word het ook niet beter van ?

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer gwoon alle lampen uit doen.. en ook de afzuiging uit....

planten een uurtje in het donker vinden ze niet erg...

hoeveel lampen heb je hangen ;) ?

 

 

kweet niet.. hoeveel desinfo er met opzet gegeven wordt :tu ....maar deze nieuws-link is wel bijzonder imho....

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...7&hl=almere

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze hebben zich wel aan geluidsoverlast te houden maar snachts vliegen doen ze wel..

(laag hoeven ze niet te hangen voor ir)

anders was elk hokje die vanaf een uurtje of 9 aan staat al niet meer te vinden voor ze... ;)

 

thanks voor de info!

 

het was nog wel voor 10en dus dan mogen ze overlast maken wat ze willen

maar als een heli zo laag hangt dat je um duidelijk in de woonkamer kunt horen

dan zijn ze dus waarschijnlijk naar iemand op zoek en niet aan het scannen?

 

en weet je michien of ze meerdere tests verpsreid doen over een aantal dagen of is het gewoon 1 keer ff snel een rondje maken en een week later bij aankloppen ?

 

 

@macerror

nope helemaal niks

en leuk nummertje :tu red hot chilli peppers altijd goed!

 

@ carpe

ik heb 3 600w lampjes hangen nietecht veel maar wel met uitblaas naar buiten dat is dezelfde kant waar de helikopter 2 keer met zn voorkant op af vloog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten staan ! zoals je zegt dat je bijna klaar bent met je ronde .

Als je alles weghaalt nu , heb je kans dat je mischien nog betrapt word vanwege de geur of andere gekke sprongen .

 

Mischien een andere baan/hobby zoeken .

wiet is verdriet !

 

Hoop dat je er goed mee weg komt !

groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordje op je voordeur plaatsen ïk heb geen wietplantage keren ze wel om..nee joh ik zou me er niet te druk over maken.

Een drie weken terug hier ook om 7 uur heli na een tijdje weg, toen een klein vliegtuig, die waren aan het oefenen voor de intocht van sinterklaas.

Deze zomer ook een keer dat was voor een sail evenement..

Maar als je echt para word en zit te shaken zou ik overwegen om de boel te verplaatsen, niet goed voor je innerlijke rust..

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand of het moeilijker is voor een helikopter om te zien of je een paar lampen aan hebt staan als je op de eerste verdieping kweekt i.p.v. op zolder en binnen afblaast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een vraag ,moeilijker wel ja maar of je uit het zicht bent geen idee ... voordat er een onderoek word gedaan op een lokatie ,moet er eerst een grondige reden zijn . tip mma ,stankoverlast,water,gesjouw rond het huis etc. dan gooien ze een microphone door je brievenbus ,stralen ze je huis met een meter voor warmte verschil in delen van huis.

Dit allen moet een reden voor zijn om toegang tot de woning te verkrijgen.

Helikopters zijn er veel te vinden voor alle doeleinden .Trauma,nieuws,achtervolging,etc

Denk niet dat er heli' flatwoningen afvliegen voor een hokje .

Mischien industrie terreinen /befrijfshallen .

 

maar goed ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd. dat denk ik ook kleine kwekerts zijn vaak de lul door NSB buren, of zelf je kaken niet op elkaar kunnen houden, stankoverlast, geluid endergelijke..

Wat kost het om een heli in de lucht te houden?? Ze richten zich vooral op grote hotspots en diefstal van stroom op een industrieterein bijv.

Er bestaat een warmtekaart van veel steden als je kijkt hoeveel enorme warmtelekken er zijn, volgens mij valt 1 of 2 lampjes niet eens op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar snachts vliegen doen ze wel..

 

Niet bij vliegvelden,zeker niet bij de op en aanvliegroutes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is er zelfs over traumaheli's een heel gedoe geweest of die s'nachts nog mochten uitrukken, niet alleen om de kosten maar vooral ivm. de veiligheid van de bemanning en de omgeving..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff tussendoor je weet zeker dat het een politie helicopter was ? ik bedoel het was donker en het kan ook makkelijk een trauma heli zijn geweest die een landingsplaats zocht voor een spoedgeval

ik heb zo'n ding een keer in de straat gehad voor me huis en geloof me kleine straat !! je schrikt je link

maar dan gaan ze ook van te voren een paar keer hangen en overvliegen om de ruimte te bekijken vandaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
ff tussendoor je weet zeker dat het een politie helicopter was ? ik bedoel het was donker en het kan ook makkelijk een trauma heli zijn geweest die een landingsplaats zocht voor een spoedgeval

ik heb zo'n ding een keer in de straat gehad voor me huis en geloof me kleine straat !! je schrikt je link

maar dan gaan ze ook van te voren een paar keer hangen en overvliegen om de ruimte te bekijken vandaar

 

100% zeker weet ik het niet het was donker dus zag alleen de lichtjes maar een trauma heli was het zowizo niet omdat ik um na 5 min echt weg zag vliegen

ik blijf er een heel raar gevoel aan overhouden

 

weet iemand michien na hoeveel dagen ze ongeveer bij me voor de deur kunnen staan, mocht het toch een infarood heli zijn?

 

ik kende iemand die heeft ooit wel is iemand van de verzekering in huis gehad ivb met een lekage wat niet door hem kwam

schijnbaar heeft die man toch iets gemerkt binnen want, 5 dagen later stond de popo ze eneens bij die gozer voor de deur ;)

 

kheb ook net nieuwe onderburen sinds een week mede daarom maak ik me ook een beetje zorgen, je weet maar nooit......

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste regio's hebben ze een maandelijkse rooidag.....

dus verdachte adressen worden in 1 dag door het circus bezocht en evt.geruimd....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat ik gisteren hoorde zijn ze de boel landelijk in kaart aan het brengen mbt hennepteelt, maar wat ook kan zijn dat deze helikopter naar wat anders op zoek was zoals een overval die plaats had gevonden of inbraak.heb het hier ook vaak gehad en dan bleek achteraf dat er ergens een overval gepleegd was of iets dergelijks.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ff tussendoor je weet zeker dat het een politie helicopter was ? ik bedoel het was donker en het kan ook makkelijk een trauma heli zijn geweest die een landingsplaats zocht voor een spoedgeval

ik heb zo'n ding een keer in de straat gehad voor me huis en geloof me kleine straat !! je schrikt je link

maar dan gaan ze ook van te voren een paar keer hangen en overvliegen om de ruimte te bekijken vandaar

 

haha,

 

Dat zelfde heb ik hier ook gehad, het pastte echt precies... op de meter nauwkeurig.

 

Je zag ze echt effe passen en meten, en een takke herrie ;)

 

ltrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...