Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Phalanopsis

Mac donalds

Recommended Posts

Hey mensen , ik zag net op tv een reclame om je niet te schamen als je bij de mac gaat werken .

Dat klopt , als je geld nodig hebt en dat is het enigste wat je kan krijgen dan niet !

ben je in staat om ietst anders te gaan doen . DOEN!!!!!!!

alles is beter dan werken voor de mac

 

Waarom ? ik zal de redenen hierbeneden uiteenzetten .

En oja , voor ik het vergeet te vermelden ik heb er zelf gewerkt dus ik ben een ervarings deskundige.

 

1 ) je word er niet rijk van , niet nu en niet als je byv manager bent . aleen de eigenaar van zoon tent word rijk over jouw rug.( en dan bedoel ik rijker dan je voor mogelijk acht !

2) De managers zijn soms ronduit honden . als je te oud word maken ze je leven zo zwaar dat je wel uit moet vallen doormiddel van je byv 3 weken lang elke dag in te plannen zonder 1 dag vrij. of je in de regen buitenronde te laten doen . enz enz enz

3) Als je er net bent beloven ze je opleidingen promotie en opslag . voor de meeste personen word niets van al dat beloofde ooit waar.

4) Probeer je nu vast in te denken of jij je wel of niet gaat schamen als je buiten overdag met een vuilniszak over de parkeerplaats loopt om halfopgegeten burgers( wat is toch de reden dat mensen zoon mac drek nooit helemaal opeten ) op te ruimen terwijl het meisje van jouw dromen bij een andere vent in zijn auto stapt en dat die kerel dan tot groot vermaak van wat eigenlijk jouw toekomstige droom vrouw zou moeten zijn zijn half opgegeten menu tegen je hoofd gooit !

5) als er niks te doen is proberen ze je extra pauze aan te smeren . dat mag niet in nl . je bent ingepland voor een shift van 6 uur ( byv) het bedrijf is dan wetelijk verplicht om je werk te verschaffen gedurende die uren . kunnen ze dat niet dan is dat hun probleem . ze zullen je dan voor de volle 6 uur moeten betalen zelfs als je 6 uur geen burger hebt verkocht .

6) op een werkdag van 8 uur krijg jij maar een half uur pauze , en dat is in 1 keer dus dat komt er op neer dat je pauze kunt krijgen na een half uur gewerk te hebben (als er geen klanten zijn) en dat je dan nog 7 uur aan 1 stuk moet doorwerken.

7) het is horeca cao dus word je ingepland op zondagen en feestdagen . zonder dat je daar een extra vergoeding voor krijgt .

ik werk nu in een magazijn en als ik op zondag moet werken of op een feestdag verdien ik 45 euro per uur ( en dat is dan ongeschoold werk .geen fancy studie gedaan ofzo )

dus als iedereen loos aan het gaan is op koningine dag kun jij parkeerplaatsen schoon houden voor 3 euro per uur .

8) Ze laten je geloven dat manager zijn bij de mac goed staat op je CV dat is ook zo als enigste andere die ook op jouw geliefde toekomstige baan hebben gesoliciteerd byv al 12 jaar werkeloos waren .

manager geweest zijn bij de mac staat absoluut niet goed op wie dans ook CV

 

Mocht je ondanks dit alles toch de behoefte hebben om er te gaan soliciteren . 1 tip , dampend kom je de dag wel door ! :lol:

 

Ik was zo pissig na het zien vcan die pro mac propaganda dat ik dit moest plaatsen

Vriendelijk verzoek ik julie om hier zoveel mogelijk copieen van te verscpijden over het ganse www en natuurlijk op sportclubs , scholen . uitgaans gelegenheden en alles waar mensen zijn.

 

Nog 1 ding niet alles daar is slecht je kunt wel relaxte colegas hebben . maar het fundament is rot , en op een slecht fundament ga ik niet bouwen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betaalde he , verleden tijd. Maar je hebt wel gelijk door hun personeel uit te buiten blijven de prijzen lager . Maar vergeet niet dat de eigenaar van zoon tent per jaar tonnen verdiend in echte euro,s dus eigenlijk betaal je dus wel te veel .

mij boeit het niet meer ik werk er niet meer , maar om mijn mede forum leden voor een fout te behoeden... bovenstaande. als reacktie op die stompzinnige reclame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een grapje hoor! Ik wil best meer voor een hamburger betalen als het personeel fatsoenlijk wordt behandeld en ze een duurzaam geproduceerde burger zouden serveren. Albert Heijn schijnt z'n personeel ook zo uit te buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

't Is dat de kids erheen willen , want anders.....

 

Wat je zegt over die "slavendrijversbende" daar is me wel vaker opgevallen, ik ben blij dat ik daar maar zelden kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik betaal graag een paar euro meer als me bestellingen voortaan kloppen bij de mac drive... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank dank voor alle steun. sja ik vind het gewoon zo ontzettend oneerlijk dat ze zo reclame maken .

Laat ze dan eerlijk zijn .

Als ik een hamburger wil eten maak ik ze liever zelf . dan weet ik wat erop zit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ijshoorntje is het enige.... wat ik er haal.... :lol:

 

de rest is varkensvoer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

macdonalds is net als slecht gekweekte wiet

niet binne te houde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 100% mee eens. (smakeloze business)

Toch blijft het af en toe lekker eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff, je hebt bij 1 McDonalds gewerkt en weet meteen hoe het er in de rest van de restaurants er aan toe gaat? Zat je toevallig bij een franchise-onderneming? Zo ja, dan is de grootverdienende zoon, het hongerloontje en de slechte behandeling al makkelijk te verklaren: Je hebt het niet getroffen met de baas.

 

Je bent toch niet door de directeuren van McDonalds slecht behandelt, maar door de baas van dat specifieke restaurant? Dan val je toch die klootzak aan en niet het hele bedrijf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach laat hem lekker z'n gal spugen op z'n slechte werkervaring. Die moeten er per slot van rekening OOK zijn.

 

@ f3licks - Heb je mooi verwoord B)

 

@ Franz Jaeger - Exact wat iedere ouder/ groot ouder zegt. Toch zie ik ze ook vaak zonder kinderen daar. En voor dat ze die hadden kwamen ze d'r ook :o

 

@ Phalanopsis - De franchisenemer van "1 McDonalds Restaurant" verdiend geen tonnen op jaar. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt de echte wereld wel. :lol:

En *btw je ken beter een Kingdeal scoren dan heb je een iets dikkere hamburger met wat van aardappelmeel geperste frites en een beker vol met water en extract met veel ijsklonten. Ow en ik vergat de nepkaas nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zolang ik me kan herrinderen, zijn de verhalen over MC als baas niet zo positief,

Het echt Amiricance cultuur big smile ook al, word je uitgescholden en als hond behandelt.

 

Maar ik ga niet hier mijn MC gal spuwe,

Ik heb hier nog wel een paar leuke leerzame MC filmpjes

Mc happymeal na 180 dagen

 

 

echt niet normaal, en dat geven wij onze kinderen.

Schijnt ook iets door het voedsel te zitten waardoor je steeds vaker na de MC zouw willen,.(dit heb ik van horen zeggen, kan ik dus nog niet onderbouwen)

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je hebt 100 man personeel, of je bent 1 van die 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, waarom eten wij überhaupt nog junkfood van xxxxEDITXXXXXX...als ik dit allemaal zo hoor, hehe?! Om de eventuele vreetkick te stillen na het blowen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stan90, wtf ben je nou aan 't doen? onderhand elke post van jou bevat een sexlink, krijg je daarvoor betaald? als ik mod was wist ik het wel. opzouten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap uberhaupt de mensen niet die zoveel vlees eten.

 

IN ELK VLEES ZIT ANTIBIOTICA EN ANDERE ROTZOOI.

 

Maar ja als je graag ziek wilt worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen. leuk zoon discussie . vind ik echt . ieder heeft recht op zijn mening.

@ Candamile mijn reacktie op dit forum was gericht tegen de reclame. en de reclame gold voor elk mac restautrant dus ook voor de gene waar ik voor gewerkt had...

en ook de pauze regels en uurloon op zon en feestdagen zijn voor elk restaurant hetzelfde.

Ik ben er indertijd gaan werken omdat ik geld nodig had en als baantje erlangs . ik heb nu weer een buffertje dus meteen gekapt met dat werk voor dat restaurant.

tegenover het feit dat ik aleen dit rerstaurant ken kan ik wel stellen dat ik veel werk ervaring heb bij verschillende andere bedrijven.

hahaha toen ik bijna weg ging daar laatste weken was ik vaak stoned terwijl ik werkte.

mensen de groeten :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stan90 mag even een tijdje zijn zonden gaan overdenken... :lol:

 

Wat betreft de Mac...tsja het is nou niet echt bepaald haute cuisine,maar gegeten heb ik het wel... B)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap uberhaupt de mensen niet die zoveel vlees eten.

 

IN ELK VLEES ZIT ANTIBIOTICA EN ANDERE ROTZOOI.

 

Maar ja als je graag ziek wilt worden :lol:

Hoezo snap je dat niet? Het is toch gewoon lekker? Ik word altijd een beetje misselijk van dat morele superioriteitsgevoel van (semi-)vegetariërs. Ik heb nog nooit bewijs gezien dat vleeseters ongezonder zouden zijn dan vegetariërs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen vegetarier en voel me alles behalve superieur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...