Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jackterror

Wat als je wiet een THC % van hoger dan 15% heeft?

Recommended Posts

buiten kweken :rofl ?

 

Dat gaat je lange nooit niet lukken, niet alleen wordt een veel groter deel opgerold, je moet ook 5 keer zoveel neerzetten( binnen oogst je 5 keer per jaar gemiddeld).

 

Ik denk persoonlijk dat een deel van de wiet weer geïmporteerd gaat worden... net als vroegah.

 

En wellicht is er een manier om het THC% te laten dalen door het om te zetten naar andere stoffen die in je wiet zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat we kunnen doen, is allemaal samenkomen, onze krachten bundelen en het systeem dat de status quo staande houdt vervangen met een menselijk systeem dat gebaseerd is op persoonlijke vrijheid en het respecteren van andermans persoonlijke vrijheid, met oog op - en respect voor onze leefomgeving en alle wezens waarmee we onlosmakelijk verbonden zijn om een gelukkig leven te kunnen leiden.

 

:rofl

 

Ha. Ha. Hahahaha. Geloof je het zelf? Heb je politiek de laatste, hm, 100 jaar niet gevolgd?

Waren we allemaal maar net zo naief over de grote blije wereld als jij :wacko:.

 

Ik geloof niet dat het haalbaar is met ons huidig systeem, dat niet... (dus ook niet in het politiek stelsel van wat we nu gebruiken)

 

Maar heb er alle geloof in dat zo een samenleving mogelijk is, maar uiteraard niet met de bestaande controle / overheids organen en instanties.

 

Daarom dat ik al de hele tijd zeg dat wij geen overheid nodig hebben, zodra iedereen tot het besef komt dat hij/zij hun eigen verantwoordelijkheid moet nemen en zelf tot actie wil overgaan.

 

Ik volg je met je redenering over de laatste 100 jaar (en eigenlijk wel wat langer hoor naar mijn mening)... maar dat wil toch niet zeggen dat wij als mensen geen andere weg kunnen inslaan?

 

Wat is er naief aan een vriendelijke, mededogende maatschapij ?

 

Dat vind ik helemaal niet naief, de meeste mensen zijn vriendelijk en lief van nature, alleen gedragen ze hun soms anders door externe factoren zoals stress en dergelijke....

 

De mensheid wordt vaak weergegeven als een ras dat gebaseerd is op het eigenbelang, maar als je erover nadenkt hoe de mens zo ver is kunnen evolueren is het door samen te werken. En samenwerken vraagt een andere mentaliteit dan de "dog eat dog" denkwijze...

 

En momenteel wordt er niet samengewerkt... een kleine groep van mensen leggen hun wetten aan ons op en wij hebben daar weinig invloed op, het hele systeem is gefundeerd op een ongezonde basis die zich laat uiten in corruptie.

 

Maar als we niets doen, zitten we straks terug in nazi duitsland, of stalin's rusland....

 

(Het is makkelijk te lachen zonder zelf naar een oplossing te zoeken of mee te werken aan een oplossing, natuurlijk is het niet voor iedereen even makkelijk om een andere visie voor ogen te halen als je zo lang al geconfronteerd wordt met dezelfde denkwijze. Misschien is het wel naief van jou om te denken dat er geen oplossingen bestaan voor onze problemen?)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voorlopig is het een voorstel en moet het behandeld worden door de 2e & 1e kamer en dan nog een publicatie in het staatsblad.Juridisch is dit voorstel zoal niet haalbaar, wat mij gisteren verteld is.Het is een storm in een glas water.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker Godwin-topic, :rofl.

 

De afzetmarkt zal verschuiven maar niet verdwijnen. Het lijkt mij aannemelijk dat de vraag naar sterke wiet gewoon blijft bestaan. Het aanbod bij de shops zal kleiner worden.

 

Maar dan moet de nieuwe wetgeving er eerst nog komen. Wat dat betreft sluit ik mij aan bij Elmanito.

 

On topic: dan heb je een leuke wiet gekweekt, verder niets mee doen. Lekker om zelf te roken. Als je wiet met minder thc wil kweken kan je andere soorten in je hok gebruiken. Terug naar Orange Bud of Chrystal misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is 't al door de 2e kamer en moet alleen de 1e kamer nog accoord gaan, daar gaat de SGP stem de doorslag geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch even een leuke tweet hier over.

 

Kan niet anders dan dat kabinet knetterstoned was toen t besloot van sterke cannabis harddrug te maken

 

LOL

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voorlopig is het een voorstel en moet het behandeld worden door de 2e & 1e kamer en dan nog een publicatie in het staatsblad.Juridisch is dit voorstel zoal niet haalbaar, wat mij gisteren verteld is.Het is een storm in een glas water.

 

Namaste :rofl

 

 

Volgens mij is het al door de 2e kamer.... Kan iemand van de VOC wellicht wat opheldering verschaffen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij is 't al door de 2e kamer en moet alleen de 1e kamer nog accoord gaan, daar gaat de SGP stem de doorslag geven.

 

 

De raad van state moet nu advies geven. Wel interessant om te weten dat dhr. Donner voorgedragen is voor de functie van vice-presidentschap.

De vice-president heeft de dagelijkse leiding en is dus de zogenaamde onderkoning van Nederland.

zie ook youtube piet hein donner rap om te beoordelen wat zijn advies zou kunnen zijn.

 

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/we...-tot-stand.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
In engeland en amerika zijn ze wetten aan het invoeren (en al reeds ingevoerde) die hetzelfde zijn vanuit nazi duitsland.

 

Als dit al waar is, dan zegt dit op zich nog helemaal niets. Wat voor wetten doel je op? De Nazi's hebben ook goede zaken gebracht zoals snelwegen, staatspensioen met 65, dierenbescherming (o.a. verbod op vivisectie), rookverbod in restaurants en openbaar vervoer. Zaken die we nu heel normaal vinden, maar die destijds revolutionair waren. Voor de meeste mensen is het alleen moeilijk voor te stellen dat een dusdanig barbaars regime niet alleen maar slechte dingen heeft gebracht, maar dit past niet in het plaatje dat de propagandamachine van links Nederland (ook een nazi uitvinding...) ons altijd voor ogen houdt. Blijf altijd onafhankelijk denken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Volgens mij is 't al door de 2e kamer en moet alleen de 1e kamer nog accoord gaan, daar gaat de SGP stem de doorslag geven.

Bij mij weten is het nog niet besproken in de 2e kamer!!

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb hier een tabel van verschillende soortjes met gehaltes aan verschillende cannabinoiden van een onderzoek uit 1975.Enkele van die soortjes neigen al naar de 15% grens te gaan, maar op een andere manier benaderd.

 

gallery_16467_6951_9322.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...