Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sammy

Growdiscounter -> Indoorgarden -> Kweekshop

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik doe dit niet graag, maar ik voel me, na een ongelooflijk aantal telefoontjes en e-mails, toch genoodzaakt om hier te vermelden dat Growdiscounter geheel losstaat van Indoorgarden en Kweekshop. Het schijnt zo te zijn dat laatst genoemde online shops, hun spullen niet leveren en worden beticht van oplichting. Wat hiervan waar is, dat weet ik niet en daar meng ik me verder ook niet in.

 

Echter is het zo dat mijn website Growdiscounter eerder in het bezit was van de eigenaar van indoorgarden en kweekshop. Op oude links op internet staat het e-mail adres: info@growdiscounter bij dezelfde persoon die nu eigenaar is van de 2 andere sites. Voor de goede orde, dit mailadres is NIET van mij en het heeft ook niks te maken met Growdiscounter.

 

Dus beste mensen, als u dit leest, bel of mail mij niet, want ik kan er niks aan doen of veranderen. Ik lever gewoon netjes mijn spullen en zou het fijn vinden als mensen dat ook te kennen geven, want het is bijna geen werken meer zo. De negativiteit loopt de spuigaten uit helaas.

 

Groeten,

 

Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik had Sammie ook al een PM gestuurd omdat ik degene ken die die andere shops runt en ik weer contact met hem zocht (niet aangaande zijn on-line shops)

Als jullie toch eens wisten wie dat is................. :) , dan keken jullie allemaal zo: B) .

 

Succes Sammie.

 

gr. green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green-lady, sinds dat ie nog 240 euri van me heb vindt ik persoonlijk dat je wel hier kan posten wie het is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ga me toch nog eens goed achter de oren krabben of zo'n shop wel zo'n goede keuze is... Als je eens wist wat voor een mails en telefoontjes ik op het moment krijg... Daar word je echt niet vrolijk van. De toon waarop dat allemaal gebeurd is echt niet te harden. Ik heb namelijk gewoon, zoals velen, een gezin. Die worden er ook niet blijer van. Temeer omdat ik hier geheel buiten sta. Ik vind het jammer allemaal en wacht maar af tot het moment dat diegene die dit kan oplossen, dit ook doet! Op andere fora heb ik me ook al moeten verdedigen tegen iets waar ik helemaal niks mee te maken heb. Ik geef hier een fancontroller weg, probeer een leuke naam op te bouwen en zo ligt alles weer in puin. Ga er maar aanstaan. ik snap die gast van Wietforum shop wel... :)

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

als of green lady of sammy dan eens de naam toenaam en gegevens van die persoon zouden posten dan zou misschien bij sammy een beetje de druk van de ketel afgaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, ik had Sammie ook al een PM gestuurd omdat ik degene ken die die andere shops runt en ik weer contact met hem zocht (niet aangaande zijn on-line shops)

Als jullie toch eens wisten wie dat is................. B) , dan keken jullie allemaal zo: :P .

 

Succes Sammie.

 

gr. green-lady

 

Ehhhhh, Willem Holleeder. ;)

 

PS Ik weet niet of het aan Sammy's betoog ligt, maar de site van indoorgarden staat op zwart, althans bij moi.

 

@green-lady, ik heb ook een vermoeden wie achter deze site zit. Heb wat onderzoek gedaan bij de Kvk, ook op oude bedrijfnamen ..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is de site ook niet meer werkend, geld kunnen we naar fluiten :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verrader is erger dan de moordenaar.............

 

Als je een geschil hebt, moet je dat zelf oplossen en niet andere voor het karretje proberen te spannen.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had me nog zo voorgenomen het bericht te plaatsen en verder nergens op te reageren, maar wat Racker hier zegt is volslagen onzin natuurlijk. Ik heb er natuurlijk ALLES aan gedaan om dit buiten het internet om op te lossen met de betreffende persoon. Maar als deze onvindbaar is en communicatie onmogelijk is voor meer als 2 weken, heb ik niet zoveel keuze. Ik wil niet een berg boos volk op m'n dak voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben. Dat lijkt me niet meer als normaal. En als mij de dreigementen om de oren vliegen, dan lijkt me dit het minste wat ik kan doen.

 

Daar laat ik het even bij. Ik ga maar werken, kijken of er nog wat van te maken valt. :)

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja eens zal <EDIT WHAZZUP geen namen op het forum>. toch wel door iemand gevonden worden, hopelijk voor <EDIT WHAZZUP geen namen op het forum>is het een vergevingsgezind persoontje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij zichzelf bekend wil maken of niet, dat laat ik aan hem over.

Als je ziet dat er al tijden problemen met die desbetreffende shops zijn, dan bestel je daar toch niet?

Ik kan wel vertellen dat hij lid is van dit forum B)

Als hij bekend is kan hij elke 2 minuten zijn PM-box gaan legen :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het niet over jouw Sammy......ik snap jouw standpunt best. Beetje lomp geformuleerd misschien....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sammy,

 

Sterkte met je shop, ik begrijp je volkomen. Ik heb nog nooit bij je besteld maar hoor over Growdiscounter geen gekken dingen. Meestal deed ik de kleine dingetjes via de WF Shop of andere kleine growshops. Enerzijds omdat ik als kleine zelfstandige ook graag andere kleine zelfstandigen steun en anderzijds omdat je bij kleine zelfstandigen nog echte service krijgt. Meestal lopen alleen de grote jongens binnen en blijven de kleintjes voor al hun harde werken "rommelen in de marge". Dat is volgens mij ook o.a. de reden waarom de WF Shop is gestopt.

 

Zelf heb ik een akkefietje met een grote speler uit de USA en dat is altijd lastig op te lossen. Het is voor mij een principe kwestie en het gaat dus niet om veel geld of zo. De bal ligt nu bij hun en ik heb ze deze week de tijd gegeven om het op te lossen met elkaar. Zo niet, zal ik mijn verhaal uit de doeken doen op diverse forums in binnen en buitenland. Dit is de enige manier om andere te behoeden voor misstanden en zaken die niet goed opgelost worden. Juist daarom zijn zijn dit soort forums een aanwinst voor de gewone consument. B)

 

Ik ben blij dat je het open en eerlijk speelt, dan kan iedereen zijn eigen mening geven. Misschien moet je op de site aangeven dat je niets te maken hebt met die andere gast. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ongeveer een maand geleden bij indoorgarden een bestelling geplaatst en dat ging echt perfect. Toen ik de bestelling binnenkwam was de softbox uitgescheurd. Kan gebeuren. Dag erop al een nieuwe van indoorgarden in huis, nog beter verpakt. Daarna heeft DPD de beschadigde box opgehaald. Hij had me zelfs meer dan 20% korting gegeven op de totale order. En zijn prijzen zijn al niet hoog.

 

Heb ook uitgebreid e-mail verkeer gehad met <EDIT WHAZZUP geen namen op het forum> en het lijkt er mijn inziens op dat hij geen kwade bedoelingen heeft. Ik zal een stukje citeren want ik weet zeker dat <EDIT WHAZZUP geen namen op het forum> dit zal kunnen waarderen na alle (hoogstwaarschijnlijk terechte) slechte recensies, wat hij zelf ook al aangeeft.

 

Ik zal niet zeggen dat sommige berichten zijn verzonnen maar mensen kunnen wel

overdrijven met levertijden en service.

 

Ik moet een tent draaiende houden waar een omzet van +- ******* (weggehaald vanwege privacy) per

jaar uitkomt en daar hoort bij

alles...boekhouden,bestellen,printen,telefoon aannemen,pakketen

inpakken en ook wel bezorgen,alles up to date houden,afspraken met

leveranciers en vertegenwoordigers die met de deur in huis vallen...al

met al word er altijd gedacht dat er bij sommige shops 20 man aan het

werk zijn maar dat is bij mij niet het geval(gelukkig)

 

Voor rijk te worden had ik beter een andere branche kunnen kiezen want

de marge op de kweekspullen is de afgelopen jaren(sinds de online

verkoop) drastisch gedaald en is de concurrentie strijd op zijn hoogst.

Ik doe het omdat ik het leuk vind en het online verkoop is wel leuk

alleen het nadeel is dat internet je maakt of breekt, zeker als je een

branche kiest waar ook nog eens een aantal forums van zijn waar toch

wel een grote groep zich op bevind.

 

Maar ik kan niet meer doen dan me te pletter werken en daar worden wel

eens ooit fouten mee gemaakt, het is net als kweken.

 

<EDIT WHAZZUP geen namen op het forum>, doe het juiste en lever de mensen die zitten te wachten alsnog hun spullen of retourneer ze het betaalde bedrag.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de volledige naam van de persoon die je zoekt? :) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren hps verzonden vandaag in huis ik woon in belgie

growdicounter is echt wel een goede shop vriendelijk

direct email terug voor vragen ofzo

behulpzaam echt top service

zeker aan te raden

 

 

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is dat voor gedoe, als je wil betalen met ideal via jou site?

normaal wordt ik meteen doorgelinkt naar de rabo, maar bij jou moet ik weer eerst een of andere account aanmaken bij moneybookers ofzoiets?

wat is dat, want daar heb ik eigenlijk geen zin in

 

gr gg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. heb 2 weken terug bij indoorgarden ook wat besteld en nog niet binnen.

effe maar meteen mijn geld terug boeken dan. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

de site van indoorgarden ligt plat .

 

volgens mij weet ie waar van al dat extra geld op zijn rekening komt en heeft ie de benen genomen ,

en ook met geld van mij

 

jammer van het geld algoed was het maar 50 € .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola :rofl

 

Heb in een ander topic mijn tevredenheid geuit over indoorgarden.

Een poosje terug heb ik nog wat vloei besteld, rekening ging doorgemaild worden.

Heb niets meer gehoord, nada...tette heeft meer geluk gehad dan sommige onder ons

Jammer voor al diegene die nog geld van hen te goed hebben, echt klote.

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm

strange met indoorgarden.

heb onlangs ook zaken met hem gedaan en alles was netjes verlopen.

wilde nog twee ventilators bestellen maar site ligt duidelijk plat.

dus zal ik men kans eens wagen bij growdiscounter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week me eerste bestelling bij growdiscounter gedaan, alles onder rembours dit keer, alles was zeer netjes verpakt, alles in de zwarte krimp folie zodoende was geen enkele merknaam zichtbaar.

 

dag na bestelling ging het de deur uit, dag daarna had ik het al in huis :thumbsup

 

Sammy nog bedankt voor de toffe service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Ik heb ook een bestelling in de pijplijn bij Growdiscounter. Het is niet op voorraad maar toch doet men de uiterste best om het artikel te gaan leveren. Dit alles is netjes gecommuniceerd en er is ook een alternatief artikel aangeboden, maar ik wacht liever tot het weer leverbaar is (althans voorlopig).

 

Na sluiting van de WF Shop heb ik mijn internetshop gevonden. Ik voorspel ook dat Sammy door hard te werken er weer helemaal bovenop komt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie wel voor de positieve reacties! Ik ben blij met positieve klanten die dan ook nog hun tevredenheid hier uiten. Dat doet me zeker goed!

 

Nogmaals mijn dank!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...