Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dretjuhhh

hok in unit loods.. 12 lampen.

Recommended Posts

Queecker ik bewonder de genomen moeite voor je uitgebreide uitleg.

Ik ook, met name omdat de topicstarter helemaal niet meer reageert, dus voor wie doe je het? Zou hij nu al zijn opgerold?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Queecker ik bewonder de genomen moeite voor je uitgebreide uitleg. :rofl Zoals amnees zegt, moet je hedendaags een stuk creatiever zijn.

 

Gr,

 

Donnie

Je kunt creatief zijn wat je wilt, maar als je geen geld hebt, kun je die creativiteit niet in werkelijkheid omtoveren.

Zonder geld creatief zijn? Uhm, in het riool kweken? Lekkere pislucht die er dan aan je wiet hangt. :tu

 

Voor een bescheiden budget (5.000-20.000) is mijn kweekstrategie dik in orde, alhoewel ik zeker niet aan zou raden om zo jarenlang door te gaan.

2 oogsten draaien en wegwezen, 2 oogsten draaien en wegwezen, 2 oogsten draaien en wegwezen, eigen pand kopen, relaxed kweken.

 

 

PS: wat betreft creatief zijn: begin je eigen vracht-vliegtuigmaatschappij, en koop een 25 jaar oude Tupolev 154 (mag niet meer dan een paar ton kosten). Laat hem in een hangar wegrotten, prop hem vol met planten, en niemand die er omkijken naar heeft.

Misschien dat je voor nòg minder een Chinees vliegtuig zou kunnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sprak een paar jaar geleden iemand van Nuon en die vertelde dat ze regelmatig heli's inhuren om hotspots op te sporen in gebieden waar structureel meer stroom wordt afgenomen dan betaald, meestal op industriegebieden. Je kan je stroom wel betalen, maar als je buurman dat niet doet ben je alsnog het haasje. Het is gewoon makkelijk scoren voor de blauwpetten en energiemaatschappijen. Snelheidscontroles worden toch ook meestal op plekken gehouden die uitnodigen om te hard te rijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Dit is precies waar ik rekening mee probeer te houden.

 

Je moet naar mijn mening juist midden tussen de mensen in gaan kweken, en een goede dekmantel hebben.

 

Half jaar geleden had ik nog een perfect woonhuis voor een dikke kwekerij op funda gevonden, maar kon helaas 't geld er niet voor los krijgen. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe je het ook doet,wij als forum verlenen liever geen verdere medewerking... :rofl

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...