Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

9 X Sugerpunch

Recommended Posts

ik heb de bakken ingewaterd met elk 10liter dit komt door de coir blokken zodat ze aarde werden , + 3x een liter mee gegeven in 3 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die zijn mooi gegroeid Pac, en mooi groen, je kan `t afdekzeiltje weghalen nu, je bladeren zorgen voor de afdek nu.

I`ll be watching :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeien lekker zeg.

/zODd duim dat ze lekker dik worden.

 

/zODd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reactie ZoDd en Krasi , ik heb ze nog wel ff getopt gisteren op de 2 kleine na , ben beniewd hoe hoog ze nu worden , ook heb ik wat bladeren onderin weg gehaald en het dieven zal ik over een week doen , het ziet er veel belovend uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) gaat lekker, en snel ook zo te zien! B)

deze volg ik..

 

2X600W op 1.44m² was het he? nou dan bennek benieuwd! wordt een tent boordevol dikke knuppels dan ;)

 

veel succes!

 

peace

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e week 12/12 zit er op Jaythefirst ja klopt ;) ik verwacht ook dat het een mooie lekkere opbrengst gaat worden met knuppel waarmee je iemand knockout kan slaan :)

 

Ik heb wat bladeren weg gehaald en deze week ga ik dieven

 

16.4 :wacko: 34 max de temp verschild nogal van aan naar uit. ik zet de afzuiger zachter als de lamp uitgaat om zo toch wat meer warmte te behouden

28% 72%

 

7 dames zien er zo uit , ze zijn van de week getopt om verdere groei wat af te remmen 2 blijven klein ondanks ik die niet heb getopt ik denk dat het phenos zijn die de kant opgaan van "de one" top vorming is ook al te zien bij de kleintjes en de groten laten hun vrouwelijkheid langzaam zien

gallery_30483_12178_1154445.jpg

 

Volle bak , zoals je kan zien links 2 kleine dames die ik zo laat , het ruikt weer zoals de vorige kweek hmmmmm

gallery_30483_12178_2893511.jpg

 

Op naar 3e week 12/12 en hopelijk niet al te veel groei :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dames zijn gegroeit zeg

wel je lv wat lager houden ivm behouden van je filter.

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn echt gegroeid zeg.

En succes met het onder controle krijgen van de temp en LV.

 

:rofl /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf erbij dat ze te weinig water krijgen. Je hebt ze in drie weken drie keer 1 liter gegeven!? Dat is echt veel te weinig voor planten van dit formaat! Als ze meer te drinken krijgen stijgt de luchtvochtigheid en daalt de temperatuur. Verdamping kost energie waardoor de temperatuur daalt en het kost meer energie om vochtige lucht te verwarmen dan droge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat er zoveel vraag naar is ;) :) een update ;)

Vanavond gedieft en alleen water gegeven , ik ben 2 dikke vette spinnen tegekomen die ik dapper heb gedood met 1 machtige klap ;) ;)

 

Totaal

gallery_30483_12178_600178.jpg

 

Bovenkant en kale benen

gallery_30483_12178_4630623.jpg

gallery_30483_12178_1040459.jpg

gallery_30483_12178_2816565.jpg

gallery_30483_12178_671785.jpg

 

Tot zondags update en bedankt voor de reactie's jongens !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mooi worden dat zie je,hou deze topic in de gaten want ga binnenkort ook beginnen maar dan met twee 60l bakken die ik aan de zijkant posteer met 3 dames en in het midden 3 11l potten zodat ik met 9 planten ga kweken(extrema).hoop dan slechts een week a 10 dagen voor te groeien en dan 12-12 hanteer.In ieder gevan succes en we volgen je.

 

Grts

 

Zal ook verslag maken voor de hulp. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Pac, mooie glanzende groene bladeren, bloei is in zicht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Go Go.

mooi groen is niet lelijk.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pac! 't gaat goed zo! ;)

hebj die temperatuur al wat onder controle? of is het verschil tussen dag en nacht nog steeds zo groot?

plantjes zien er wel heel mooi uit!

 

Rooksee! ga ik ook doen nu ;)

 

peace

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice pac :)

 

je heb de onder kanten wel erg vroeg kaal geknipt

had je nog ff mee kunnen wachten , maar verder ziet het er netjes uit man ;)

 

 

 

succes ;)

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoii allemaal bedankt voor de berichten , de min temp is nog wel te laag maar daarvoor moet ik een cv montuur laten komen , de max temp gaat nu erg mooi

 

16.0 30.4cel

30% 60%

 

Water+bloeivoeding+bloeistimulator+pkbooster allen van Bac voedingslijn en heb er nu ook een schema bij voor het voeden ;)

 

@Hazer bedankt en jij ook veel geluk met je jouwn kweekje

 

@Polletje Ik heb alle zijtakjes (kom ff niet op het juiste woord) weg gehaald en verwacht minder toppen in aantal maar wel veel dikkere toppen , ook zijn 2 planten achter gebleven die ik niet heb getopt en vind het erg leuk om straks te kunnen zien hoe dik die wel niet gaan worden ;) 7 zijn getopt 2 niet getopt .Wel twijfel ik nog als ik meer blad moet weg halen maar daar heb ik nogwel de tijd voor , alles wat ik heb weg gehaald heb ik ook gecontroleerd op beestjes en er was 0,0 te zien :P

 

@ZoDd Jacekerss ze zien er erg mooi uit kwa kleur en de geur is ook erg lekker :)

 

@ jaythefirst De min temp zal ik zoals al aangegeven hierboven een cv monteur voor moeten laten komen

 

@ Bassie De grond is vochtig genoeg geloof me maar jongens :) ik ga niet knakken of buigen , volgende ronde zal dat wel doen in een scrog net ;)

 

@ juicyweedy Moi mien jong ;) Dit was de laatste groei week van de planten (mist er pheno tussen zitten) nu gaat het tijd worden dat het echt bloeien gaat

 

Foto's van de eind 3e week 12/12

 

gallery_30483_12178_3181955.jpg

gallery_30483_12178_4242822.jpg

gallery_30483_12178_3341192.jpg

gallery_30483_12178_4312972.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn mooie planten geworden man, tijd voor budzz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeien ze nog steeds in de hoogte pacman?

Loop ongeveer een week achter je. Gaat lekker hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onderste takken weghalen heet Dieven :lol:

 

gaat goed en op naar n mega oogst B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reactie's ;)

 

Ik hoop het ook clown vorrige oogst was 60 gram p plant ik reken op minimaal 9x60=540gram ik houd rekening met een pheno en tegenval alles wat er boven komt is heel erg welkom

Die zullen deze week vast wel komen krasi B) anders plak ik ze er wel op hehe

 

min 17.6 max 28.9 cel

min 40% max 62%

 

De dames zijn best nog wel een stukje gegroeid de lamp kan ik helaas niet hoger doen,

De fan blaast mooi net onder de lamp zelfs mijn hand op ong 10cm voelt goed aan ;)

Weer wat bladeren verwijdert , ze zien er echt goed uit en nog geen enkel beestje tegen gekomen :lol:

 

Ze krijgen bac voeding: Per Liter

Bloei voeding : 2ml

Bloei stim. : 0.1 tot 0.3ml << moeilijk af te meten maar de dames zien er nog erg gezond uit

PK booster : 1.5 ml

 

Deze week gaat de PK naar 2ml per liter

 

4e bloei Weekeinde ;) Foto's in de nacht Het ruikt erg lekker en ik zie duidelijk dat de plant mooi wit begint te worden , krijgen we toch een winter met veeeeel sneeuw :o

 

gallery_30483_12178_6130526.jpg

gallery_30483_12178_1582947.jpg

gallery_30483_12178_1190758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...