Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

9 X Sugerpunch

Recommended Posts

Ronde 2 :rofl Nieuwe plek zonder aardelek :rofl ( aparte groep )

 

Opzet :

Potgrond + coir

120x120x200 silverbox

2x600watt

1150m3 filter

1200m3 afzuiger

2x 90Liter bakken

2x cliponfan

Luchtonvochtiger

Luchtbevochtiger

 

Deze ronde ga ik met de biologische voedingslijn van Sannie en zaad van Sannie 2x startpakket

 

We begonnen met 10 plantjes maar iemand heeft met zijn elleboog tegen een plantje aan gezeten en toen waren er nog maar 9 over :P

 

2 weken voorgroei 10 weken bloei

 

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met een biokweek en hopelijk word hij beter als de vorige ronde :rofl

 

Zo begon het (kijk in sannie corner voor verslag)

gallery_30483_12178_2317665.jpg

 

Omdat ik op de thermo/lv meter zag dat de Lv naar 30% was gezakt en dit rond de 30% / 40% bleef heb ik er een Luchtbevochtiger in de tent gedaan en de minifan blaast de damp door de tent

gallery_30483_12178_377657.jpg

 

Het overzicht plaatje

gallery_30483_12178_912183.jpg

 

De nu nog mini plantje

gallery_30483_12178_743224.jpg

 

19 September 0500 tot 2300 tot 3 oktober 2weken voorgroei water en afentoe bacto zoals aangegeven op het potje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Pacman, veel succes ouwe.

2x600 watt in een 120x120x200 tentje heb ik nog niet meegemaakt, ik hoop dat je het red.

Pak je je verse lucht van buiten?

Sugerpunch is wel een onwijs mooi soortje, en lekker zo `t schijnt. :P

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bakken aarde, daar wordt ik vrolijk van :P

Ik zou erover nadenken om een zeiltje over je aarde te leggen, dit voor een stabiele bodem temp en stabiele waterhuishouding in je bakken. Tevens zal de aarde veel minder opwarmen, teveel voordelen lijkt me ?

 

succes met je zaailingen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoii sannie heb ik gedaan nadat ik zelf de fotos zag dacht ik er hoort nog iets bij :P

 

Hey krasi , bedankt en ik hoop dat het een mooie volle bak word , de lucht verse haal ik door de luikjes alleen op moment heb ik nog 1 luikje dicht omdat ik anders wakker word zo vroeg :rofl maar daar is al wat voor besteld :rofl in de koude winter gaat de kachel aan dus zal ik ten aller tijden een mooie temp houden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat deze ronde nog harde gaat knallen dan de vorige.

Deze ronde ga ik met de biologische voedingslijn van Sannie

:P

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pac,

 

 

Succes gast!

En dat het maar een dikke oogst wordt dit keer, met 2 x 600watt :rofl

Ben je niet bang dat dat net ff te warm wordt ookal zitten we dalijk in de winter?

 

Ik ga ook voor de sugarpunch de volgende ronde ben erg benieuwd naar dit soortje.

En ook overgestapt naar sannie way zie ik..... Was ik ook van plan :P

Alleen ik heb nog teveel cannaspul staan dus ik wacht daar nog even mee.

Nogmaals succes gewenst deze ronde, en zo nu en dan kom ik ff buurten bij je gozer :rofl

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Pac,

 

Succes met je nieuwe ronde man, ik schuif ook aan deze ronde sugarpuch :rofl

Je vorige ronde sugarpunch zag er ook goed uit :rofl

kan niet wachten om ze zelf ook te zetten :P

 

Greetz Stuff_Kicker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is leven na de dood :rofl

 

succes dude ga je volgen :rofl

 

 

 

 

SUGAR PUNCH IN THE HOUSE :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wekelijkse update :D

 

Bedankt jongens voor de reacties :huh: ik beantwoord vragen in me verslagje

 

Deze week groei week 1

De temp is min 17.0 max 35cel geweest en na een beetje draaien en doen ligt het nu mooi rond de 18.0 tot 30.5 met gemiddelde temp 26/28 cel als de lamp aan is , ik moet de deur wel open blijven houden , de omgeving temp. is 18cel tot 22 cel , de 12/12 zal wel snacht aan gaan . De mini clip on fans zitten vast aan de stangen op lamp hoogte en gaan met tijdklokje aan en uit gelijk met het licht

 

De Luchtvochtigheid is min 28% en max 76% na weer wat draaien en een bakje water in de tent gedaan is met licht aan 38% 42% licht uit 65% ik zal dus met de bloei geen ontvochtiger nodig zijn :kill: de luchtbevochtiger heb ik er uit gehaald omdat het me toch wat veiliger voelt

 

Ik heb coir blokken die ik met water moest vermengen zodat het (aarde) werd er zit in de bak bijna 10liter water wat word vast gehouden door de coir

Ik heb 2x water en bacto meegegeven begin vd week en vandaag eind vd week dit had ik niet moeten doen :) :D

 

op naar 2e groei week

gallery_30483_12178_944892.jpg

gallery_30483_12178_900351.jpg

gallery_30483_12178_649987.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Pac, ze zijn mooi gegroeid man, ik loop een week achter je, kunnen we mooi vergelijken, muchos plezieros :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik loop vrijwel gelijk met je, ik zit op dag 11 vanaf het moment dat het kopje boven de grond ging :) Wordt nog leuk, samen oogsten haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zullen nu al wel een stuk groter zijn :)

 

ziet er allemaal netjes uit

ik kom nu en dan keer kijke hier

 

succes met deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi die aardebakken,zijn daar gaten in gemaakt onderaan,en als je de bakken volledig tegen elkaar zet zijn ze dan minder dan 1m want heb een tent van 1-1-2m en zou ook eens willen kweken in een aardebak.

 

GRTS En succes

 

Zijn dat trouwens de aardebakken van op wietforum schop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de boerenbond moet je gaan kijke voor zon bak veel verschilende maten

en stukke goedkoper

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zijn benieuwd naar de update

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie set-up ,deze ga ik volgen :tu

 

 

succes !!

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties jongens :tu leuk dat je weer mee kijkt bosteelt :rofl

 

Begin dag 14 groei

18.7 37.0 gemiddeld 33cel (warme dagen buiten)

24% 67% gemiddeld 33%LV

 

Ik merk wel dat het verschil tussen canna lijn en bio lijn , canna groeit harder en breder maar bio zorgt voor veel meer vingers :rofl nieuwe bladeren hebben nu al 11 vingers dat beloofd heel veel goeds de plant heeft het duidelijk naar zijn zin !!!

 

Foto's

gallery_30483_12178_4155174.jpg

gallery_30483_12178_4093737.jpg

gallery_30483_12178_3018031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien ligt het aan de foto's maar ze hebben volgens mij een verdampingsprobleem misschien de waaier niet recht op de planten zetten .

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fan's staan niet op de planten maar op de lampen , er zit genoeg water in de bak de coir / cocopeat achtig houd dit vast , maar de lv is zeer laag en dat heeft zo'n zijn effect de bladeren hangen niet ze voelen stijf aan ik denk zelf door de lage lv en hoge temp dat dit problemen geeft maar met de weers verandering aankomende week verwacht ik dat het beter gaat :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo pac, ff wat advies, de fan`s niet op de lamp richten, hierdoor kunnen ze beschadigd raken, gewoon tussen plant en lamp doorblazen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

demk dat pac weer is begonne met roken hijs zo stil :tu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties en tips B) de waaiers blazen nu onder de lamp door en een beetje over de planten heen , Nee ik rook nogal niet bos maar ik doe maar 1x p week een update ;)

 

min temp 18.7 max 31.4

min lv 28% max 76%

 

Ze gaan lekker er zitten 2 tussen die kleiner zijn als de rest , de 1e 12/12 week zit er op en heb ze zaterdag bac bloei mee gegeven elke bak 1 liter , de planten hebben nog niet slap gehangen en de groei gaat erg lekker wel zijn het compacte bosjes geworden :P

 

Foto's Lamp uit

 

gallery_30483_12178_5479298.jpg

 

gallery_30483_12178_3897733.jpg

 

Tot over een week :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...