Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

:rofl leraren onwel

Recommended Posts

Eindhoven: leraren onwel door cannabis

Auteur: door Rieks Holtkamp | zaterdag 03 september 2011 | 07:00

 

Tekstgrootte tekstgrootteMin.giftekstgroottePlus.gifEINDHOVEN - In de urine van de zestien onwel geworden personeelsleden van de Eindhovense montessorischool De Trinoom is cannabis aangetroffen. Dat verklaarde directeur Bauke Eekma van De Trinoom gisteravond.

 

De recherche en de Voedsel en Warenautoriteit doen onderzoek naar de vraag hoe de cannabis in het lichaam van de zestien is terechtgekomen. "Aan de studiebijeenkomst op donderdagavond was een maaltijd voorafgegaan voor alle zestig deelnemers. Toen de studiebijeenkomst goed en wel op gang was, werd de één na de ander duizelig en misselijk. Sommigen vertoonden verschijnselen alsof ze 'high' waren", aldus Eekma.

 

Achteraf is dat te verklaren, maar donderdagavond werd eerst gedacht aan koolmonoxide of andere schadelijke gassen. Daarvoor werd de brandweer ingeschakeld die enkele metingen verrichtte, maar zonder resultaat.

 

Meting

Gisterochtend werd nog een meting gedaan, eveneens zonder resultaat. Daarop konden alle kinderen weer onderwijs volgen. Veertien van de 'zieke' medewerkers gingen ook weer aan de slag. Twee hebben standaard op vrijdag een vrije dag.

 

Cateraar

Van de resten van de maaltijd die door een 'goed bekend staande' cateraar was geleverd, zijn monsters genomen. Deze worden in het laboratorium van de Voedsel en Warenautoriteit onderzocht. "We zitten letterlijk met het probleem in onze maag", aldus Eekma.

 

"Want het is nog steeds een raadsel hoe de cannabis in het eten is terechtgekomen. Er is iets aan voorafgegaan en we weten niet wat het is. Aan een grap denk ik niet. We zijn serieuze mensen die met een heel serieuze zaak bezig zijn."

 

http://www.destentor.nl/regio/article9405099.ece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe vaak ik het ook bedacht heb

hoe graag je het zou willen beleven,

Maar het is en blijft een vorm van dictatorschap,

omdat jij bepaalt wat een ander tot zich neemt.

 

Hoe grappig het ook lijkt bij het bedenken van zulks een snood plannetje,

je weet niet of een ander het kan handlen!!!

Gelukkig werkt mijn Watje niet op die school,

de kans was aanzienlijk geweest

dat zij in een psychose was beland.

 

Don't fuck

met andermans geest!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe vaak ik het ook bedacht heb

hoe graag je het zou willen beleven,

Maar het is en blijft een vorm van dictatorschap,

omdat jij bepaalt wat een ander tot zich neemt.

 

Hoe grappig het ook lijkt bij het bedenken van zulks een snood plannetje,

je weet niet of een ander het kan handlen!!!

Gelukkig werkt mijn Watje niet op die school,

de kans was aanzienlijk geweest

dat zij in een psychose was beland.

 

Don't fuck

met andermans geest!!!!

 

Amen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...